Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ichtus spannend meid... vanmiddag hopelijk is dat net dat laatste zetje...

boney hoe is het nou met je....

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Angelina: gefeliciteerd met je dochter!
    Hopelijk valt de stuitbevalling achteraf toch wel mee net als ik je toen de moed heb ingepraat?

Lees je verhaal later nog wel tegemoet hoe het is gegaan.

Liefs, Miranda

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ga trouwens vanmiddag even langs een uitzendbureau...

ik werkte namelijk nu ruim 40 uur in de week maar dat wil ik niet meer... dus ik ga even kijken wat mijn mogelijkheden zijn...want minder dat 40 uur kan ik hier niet blijven werken waar ik nu werk

spannend weer

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen!

:) NOG GEEN BOTJESWEEEN EN BOTJES BABYNIEUWS??

ik denk dat ze toch echt druk aan het bevallen is hoor! ik denk dat ze voor de middag beval ;)

zo hier best wel rot geslapen na de nachtvoeding pfff daarom ook om 8 uur ff teruggegaan!

me ma komt zo en ga ff der haar verven!

en vanmiddag naar het CB toe ben benieuwd wat onze meid nu weegt :)

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ben ook benieuwd joma succes straks....

elise is nu 3850 gr... dus dat gaat goed..

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik hebg ewoon tot 10 uur in bed gelegen! Om 5 uur ben ik nog wezen plassen, maar toen was er nog weinig nieuws hier op 't topic.

En nu ik dus m'n ontbijtje achter de computer zit te eten, lees ik dat Boney d'r vliezen gebroken zijn! Spannend spannend spannend!
    :D :D :D

Boney, heel veel succes vandaag en ik wens je een voorspoedige bevalling.

Ik heb aan het begin van de nacht wel een pijnlijke onderbuik gehad, 't leken krampen maar het waren of opnieuw indalingsweeen of pijnlijke banden doordat de vk daar gevoeld heeft. Nou ja, februari duurt nog een week, en ik ben het nog niet helemaal zat. :D Ik heb vannacht gedroomd dat de baby er was, maar ik had echt niets in huis. Ik liep de hele dag met hem (ja 't was een jongen) op m'n arm tot iemand me vroeg, moet ie niet eens gaan slapen? :(

Ichtus, succes bij he strippen vandaag. :D

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh nu ben ik jaloers.... 10 uur in bed.. ik wil ook...hiihi

knuf meid

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ja dat is dan weer het voordeel van nog zwanger zijn en een man hebben die om 12:00 uur begint met werken. :D

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou meid geniet er nog maar even van dan... is je gegund hoor.... jij weet als geen ander dat er straks weer andere tijden aanbreken... dus blijf maar lekker in jebedje zolang het kan... hihi

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    mamaNorah: grappige droom zeg... hoe kom je er op he? ;)

Dwazie: succes bij het uitzendbureau vandaag... ga je nu over een paar weken dan eerst weer 40 uur werken?

Joma: succes bij het CB, kan me voorstellen dat het spannend is... maar alles is vast helemaal goed met Gwen!

BONEY: hoe is het? Denk aan je meid... misschen is het inderdaad al in zo'n stadium dat je niet meer kan posten of sms'en... oh spannend!

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

jij moet ook aan het bevallen zijn meid... hihi

nee het liefst ga ik natuurlijk niet meer terug... moet er echt neit aan denken om weer zolang aan de slag te moeten.... mijn werk is super maar mijn kinderen gaan voor...met 1 was het aardig te combineren ook omdat ik ook savonds werkte enz enz was er altijd als nick uitschool kwam... maar nu moet ik er niet aan denken van 9 tot 3 werken en van 1800 tot 2300 en dan sanchts de voedingen neeeeeee help... hihi dus ik ga horen wat ze me kunnen bieden...

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en hoe is het met de rommelende Ichtus en Daisy dan? :D
    vind dat jullie ook al verdacht lang niet meer hier zijn... maar haha, misschien wil ik te graag dat jullie aan het bevallen zijn... ;)
    (oh god, ik ben net zo erg als die vrienden en familie van mij... als die ff niks horen denken ze ook dat ik aan het puffen ben... :oops: ) :oops:

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Joma, is het de 1e keer dat je naar het cb gaat? Ik vond dat echt heel raar die eerste keer. Wist helemaal niet goed wat ik moest doen. Wanneer ik haar moest uitkleden, en of ze nou wel of niet d'r luier aan moest houden. Maar wel spannend hoeveel ze gegroeid is!

Dwazie, hopelijk hebben ze iets passends voor je bij het uitzendbureau.

Hoe zou het met Krista zijn?

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Haha ja dat wordt hier ook met de dag erger. 't Valt me nog mee dat mijn moeder nog niet gebeld heeft vandaag. :D

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi... ja... eigenlijk zou ik dat eens moeten gaan doen he?! ;)

Ik kan het me helemaal voorstellen, 40 uur werken is gewoon erg veel... ik ga ook niet meer 40 uur werken hoor... wat doe jij eigenlijk voor een werk dan dat je niet minder dan 40 uur kan werken?

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha... mijn moeder belt niet elke dag... die heeft heel goed door dat het geen zin heeft om steeds te vragen hoe het gaat... ze weet ook dat bij het breken vd vliezen of het begin van de weeen ik haar meteen bel om dit te vertellen... :D

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Nou ik moet bekennen dat als zij niet belt dat ik haar dan ga bellen. :oops: Om te vertellen dat het nog niet begonnen is en om te vragen of ik daar vanavond mee kan eten. :D

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ga douchen! Volgens mij is de badkamer ondertussen vrij! :D

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Heb je goed bedacht... lekker bij mams aanschuiven! :D
    Ik denk dat mijn moeder vandaag ook wel weer belt... heb dr gisteren niet gesproken, dus die wil vandaag vast even weten hoe het met me gaat... en anders bel ik haar morgen even nadat ik bij de gyn ben geweest...
    Heb je verder nog leuke dingen op de planning vandaag?

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben er nog, en nog steeds aan de rommel. Heb weer een beetje geslapen, en wanneer ik wakker word merk ik dat ik onverminderd doorrommel.'t Zal wel goed komen. Ben nu wat geruster dat ik Lief naar 't werk heb laten gaan. Ik ga nu even kop thee halen. Heb nog geen honger....au... weer ongiepijn. Had gehoopt ongiepijn niet te herkennen na al die maanden :rolleyes:.

Deel Deze Pagina