Die Boney met d'r gebroken vliezen! Dringt ze toch nog even voor Wel superleuk voor je, hoop dat de bevalling een beetje vlot verloopt!
haha... en dan ineens die ongipijn weer... das inderdaad wat na al die maanden... maar wel met een super goed doel nu! hoop dat het ook jouw dag wordt Daisy!
IK ben er ook nog hoor (manlief had de laptop afgepakt.. ) Hier is het weer helemaal rustig.. maar ben op van de zenuwen en kan mijn rust niet vinden dus dat werkt dan ook niet mee..maar goed.. Heb net de vk nog even gebeld om te zeggen dat ik het toch geen prettig idee vind als de mannelijke stagiaire bij het strippen aanwezig is.. nou dat was geen probleem. waarschijnlijk is hij er niet eens vandaag..MOOI! toch weer een last minder.. Nog niets van Boney? dan zal het wel flink zijn doorgezet denk ik.. anders had ze nog wel gepost! spannend hoor.. @Daisy.. nou gelukkig zet t gerommel door alleen die ongipijn he..besefte me ineens dat ik na het strippen ook nog wel s kon gaan vloeien.. en dat daarmee dan ook mijn bloedvrije maanden voorbij zijn..hmmm En die ongipijn zit ik ook niet echt op te wachten nee..maar goed ik wil nu alles wel voelen als het maar weeen zijn... @Wen.. knap hoor dat je er zo rustig onderblijft... geniet nog lekker van je rust..weet niet of mensen het gezien hebben, maar ik heb gisteravond nog een plaatje van een soort domooseat hier neer gezet. te koop bij neckermann en is 69 euri.. scheelt nogal.. Verder nu ff niets te melden..
@daisy oja ongipijn ik had ook gehoopt het niet meer te kennen maar dat viel me echt tegen maar vond het wel altijd goed omschrijving dat weeen ongipijn zijn maar dan tig keer erger want ik ervaarde het echt zo, hoop voor je dat het nu snel gaat doorzetten @wen zeg jij hoort nu niet hier te zijn ga eens snel bevallen ja
@dwazie.. wat voor werk wil je gaan doen dan? 40 u is ook wel erg veel.. ik wil wel graag wat dichterbij huis gaan werken dan hoef ik niet steeds met de auto.. scheelt ook weer geld, maar ja dan geef ik er wel weer een vaste baan voor op en dat is dan wel weer een moeilijke beslissing, maar goed .. ik heb nog even en heb ook geen haast...werk nu 16u en dat blijf ik doen..
YESSSS Boney, super meid, vliesjes gebroken, en fijn dat je bed de natte ellende bespaard is gebleven, super, aan het eind van de dag is je kleine er, oh wat zal je blij zijn! Alle andere rommelende meiden: kop op he, dat stukje van mamanorah over volle maanmoet toch moed geven, jullie kunnen het. Hier niets aan het handje, geen gerommel nog vandaag, helaas, we wachten weer geduldig af. Meiden, ik ga ff teruglezen
Vind het toch een lastige omschrijving, tig keer erger dan je gewend bent? Of tig erger dan gemiddeld? En wat is dan gemiddeld? De dames in mijn familie hebben nl. heel erge ongiepijn. Zo erg dat mijn moeder de ongiepijn erger vond dan de weeenpijn die ze bij mijn bevalling kreeg . Ik zelf was voor ik begon met de pil altijd wel een paar dagen arbeidsongeschikt als ik ongesteld werd.
@daisy.. wil je thuis of in zh bevallen? is me even ontgaan... mochten we uiteindelijk allebei in het zh liggen dan zou t een mooie bak zijn als we naast elkaar lagen zeg... Dat zou toch echt wel top zijn...hihihi
Hihi, ik mag het zeggen bij 5 tot 8 cm ontsluiting, ik hoop thuis . Maar ik woon in amsterdam, dus hetzelfde ziekenhuis zal 't wel niet worden . Hoogstwaarschijnlijk wordt het dan het Boven IJ... vandaar dat ik in een topic een keer vroeg of het bevallen daar bevalt .
Ik had voor jurian ook altijd vreselijke pijn en kon dan niet meer op mijn benen staan.. ik vond de pijn van de bevalling en de weeen wel intenser maar beter te handelen..tis idd te vergelijken met ongipijn, maar met name bij lisa vergeleek ik het meer met bandenpijn maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij menstruatie erg veel last heb van mijn rug en voornamelijk daar pijn heb en tijdens mijn bevallingen heb ik geen enkele rugwee gehad dus vandaar dat voor mij dievergelijking iets minder is... Heb trouwens sinds de bevalling van jurian nergens meer last van hoor.. na lisa kwam de pijn licht terug, maar echt 1 uur voordag ik ging vloeien ofzo.. dan een asperientje en ik had nergens meer last van.. Hoop dus niet dat die pijnen nu wel weer terugkomen, maar vind het bijzonder dat het krijgen van een kind ook die pijn beinvloed voor de rest van je leven. in mijn geval dus positief..
Tjonge jonge he, wat een verhaal, echt fijn oor boney. Ichtus en daisy, hoop dat jullie gerommel ook doorzet. Volgns mij ben ik straks echt de enige die over is op het forum hier Ben benieuwd hoe het met krista gaat, ook al even niets van gehoord. Ga ff poetsen in huis, heb een beetje nesteldrang geloof ik, dan een boodschap doen, kom me vanmiddag nog wel even melden,kijken hoe ht met de rommelmeisjes is...hoop het allemaal zo voor jullie!
Dan ben ik in de war .. Dan was het Amsy denk ik die in sofia zh zwolle zou bevallen evt.. sorry he.. amsterdam is idd iets te verweg..hahahaha
@daisy ja kan me voorstellen dat als je zon erge ongipijn altijd hebt gehad dat het dan moeilijk voorstellen is, ik vond de weeen pijnlijker maar wel beter op te vangen omdat het wegebt en ongipijn is constant.
He vivian, hoe is het met je kleine Bryan, wat een moppie is het zeg. Kan het even niet helpen hoor ladies, maar zit er ff doorheen, waarom gebeurt er nu toch niets, ik wil ook zo graag,misschien ben ik er gewoon teveel mee bezig, dat de adrenaline de weeen tegnhoudt ofzo. Ik word echt gek van mezelf,kan nergens anders aan denken, bah. Ik zou ook zo graag willen, maar hou ernstig rekening met 2 weken overtijd en inleiden. snik snik