je mailtje is netjes. Dotje, fijn dat alles goed is. Blijf een spanning op onderbuik voelen en weet niet wat het vandaag is, maar moet elk uur naar de wc om te plassen. grhh
hoi meiden ik ga dus als eerst reageren op pbtje die ik heb gekregen. ten eerste gaat het nog steeds erg goed met me en met de baby ben inderdaad niet meer zo actief op het forum zakt een beetje weg moet ik eerlijk toegeven. maar ik zou graag op de lijst willen blijven staan en tijd vrijmaken om hier van tijd tot tijd even te updaten. liefs patricia
@Marsshi, Jij ook al zo'n eigenwijze beeb.. Net zoals Kikkert.. haha @Baby4me, Och meis, wat verschrikkelijk, maar gelukkig is alles goed met jullie 3en!
Ook ik reageer even op een pbtje. Ik had niet helemaal door hoe het werkt hier met de februari mama's. Ik vind het forum ontzettend leuk en ben ook aktief op het forum, maar niet zo op dit onderwerpje. Het gaat met mij ontzettend goed. Ik voel me prima en heb nauwelijks klachten. Moet alleen opletten dat ik niet te veel doe dwz grenzen bewaken en dat ik zo nu en dan vreselijk last van mijn darmen wat voor veel buikpijn zorgt. maar als ik het daar mee moet doen ben ik tevreden. Ik ben idd benieuwd hoe het met jullie gaat en ik zal trouw meelezen en mee schrijven. Eerst gaan we twee weekjes op vakantie. Maar daarna ben ik zeker weer van de partij. ik heb twee foto's in mijn album staan. 1 van de babykamer. Waar ik erg trots op ben. Hebben jullie al een baby kamer? groetjes Pooh.
Hoi dames, Nog geen nieuws over Dees? Ik ben net uit mijn werk, meteen jas uitgegooid, computer gestart om te kijken... Ik hoop maar dat alles oke is......
Ja ik ben ook benieuwd naar Dees... Hopelijk is alles goed. @Pipi, wat fijn om van je te lezen, en dat alles goed met je gaat! @Pooh26, mooie babykamer! Fijn dat alles ook bij jou goed gaat. Heerlijk zo zonder klachten. waar ga je naar toe op vakantie? Ik had ook nog een pb'tje van Kiz, dat ze graag op de lijst wilde blijven, maar dat ze nu eerst 3 weken naar Turkije gaat. Leuk hoor om weer van iedereen te lezen.
hey dames... weinig tijd vandaag.. lijst werk ik binnenkort even bij.. was gewoon even heel benieuwd hoe het met Dees is gegaan vandaag... Duim voor je meid dat alles goed is... Hoop dat we snel iets van je horen.. Liefs sizzel
oja.. nog ff iets.. Ik ben de laatste dagen zooooooo snel geirriteerd.. schrik soms zelfs van mijn eigen reacties.. heel vervelend.. vooral voor anderen.. Hebben jullie dat ook.. Vind het zo irritant... x
Het was niet goed. Het kindje heeft geen opening om de urine kwijt te raken. De niertjes waren sterk vergroot en zullen afsterven. Het vruchtwater was al bijna op en ze verwachten dat dit binnen een week verdwenen is. Hierdoor zullen de longetjes niet verder kunnen rijpen en zal het kindje niet kunnen ademen. Zodra het geboren is zal het ook meteen overlijden. De arts verwacht niet dat het al in de baarmoeder zal overlijden omdat het alles wat het nodig heeft krijgt via de placenta. Het goede nieuws is dat de andere baby geen gevaar loopt. Zoals het er nu naar uitziet hebben we straks een crematie en een geboorte te vieren. Het is allemaal zo dubbel. We zijn er helemaal kapot van . Volgende week kijken ze weer hoe het kleintje het maakt. Het zal in ieder geval klein zijn. Het liep nu ook al een week achter.
@ Dees, lieve Dees, ik volg je verhaal nog maar net, maar dit klinkt inderdaad erg dubbel en verdrietig. Ik denk wel dat het verdriet overheerst? Ik wens je heel veel sterkte toe om dit moeilijke nieuws te verwerken ik hoop dat je er de kracht voor kunt opbrengen en dat je van je andere kindje kunt genieten! @mamnorah, ik vind het ook leuk om hier te zijn, ben blij dat je mee en pbtje gestuurd hebt. Ik had het niet helemaal begrepen hier... Ik weet niet of dat aan mij ligt. Blijkbaar wel, want jullie snapten het allemaal wel. Wij gaan lekker 2 weekjes naar Italie! Ik heb er erg veel zin in! Laatste keer met zijn tweetjes zegt iedereen geniet er maar van. maar ik denk: het kan toch alleen nog maar leuker worden? @maja82, ik ben ook erg blij om hier te zijn en ik ben nog blijer dat het zo goed met me gaat! @sizzel, Mijn stemmingen wisselen ook erg, en ik kan ook erg verdrietig zijn, erg geirriteerd of beter gezegd ik ben sneller geirriteerd en zoals afgelopen weekend was ik erg teleurgesteld in iemand m.a.g. dat ik echt niet de moed op kon brengen om aardig te zijn en ik was zoooo verdrietig dat ik 2 keer moest huilen en ondertussen dacht ik steeds:"mens stel je niet zo aan heb niet zo'n zelfmedelijden". een dag later kon ik het relativeren. Het is net of zit ik dan naar een ander te kijken...
@dees ik leef met jullie mee ! geen woorden voor maar wel fijn dat het andere kindje er niks onder te lijden heeft! dikke knuff
Hey Thirza, Ik weet PERFECT wat je bedoeld hoor. Wij zijn al sinds vorig jaar september bezig met onze verbouwingen en we doen alles zelf. We hebben muren uitgebroken, heel de achterbouw uitgegraven tot 1,60m diepte, valse muren gezet, opnieuw gepleisterd enzovoort. Gelukkig zijn we nu zover dat we alles stilaan kunnen afwerken. De verf en de vloeren liggen klaar om gebruikt te worden, dus wanneer we daaraan kunnen beginnen gaat het direct heel wat meer af zijn. Daar zullen we wel heel blij om zijn hoor. Ook wij hebben af en toe een dipje, dat is meer dan normaal. Ook wij leven zowat op onze slaapkamer aangezien de leefruimte nog niet klaar is. Wij hadden het vooral heel moeilijk in december. We hadden toen nog geen elektriciteit, dus ook geen verwarming. Je kan je misschien al inbeelden dat we het toen wel even moeilijk hadden. Maar, uiteindelijk raakt alles af en heb je een volledig nieuw huisje om je kindje op te voeden. Daar moet je aan denken hé. Nog even doorbijten. (dat doen wij ook ) Veel liefs, Lis
Ja erg genoeg heb ik daar ook last van. Dat bedoelde ik nou laatst met jezelf niet meer zijn. Liefs Angel
Jeetje Dees, ik weet niet wat te zeggen. Ik wens jou en je partner in ieder geval heel veel sterkte toe! Knuffel Angel
lieve Dees wat een verschrikkelijk nieuws meid.. kan me niet voorstellen hoe dubbel het gevoel voor jullie moet zijn nu.. wat verschrikkelijk.. Wanneer je je hart wil luchten weet je dat wij er voor je zijn.. heel veel sterkte.. veel liefs Sizzel