Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, ik ga ook naar bed.
    Ben nog steeds lekker aan het rommelen, maar tis goed vol te houden.

Mijn buddy is al op de hoogte dat ik haar misschien wel wakker maak :p. Tot vannacht, ofzo... ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend meid! mocht het doorzetten veel succes ! en zet hem op! ;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn wat een poppetje is julia :)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ichtus mocht het doorzetten succes ook! en ik heb gezegd voor morgen middag 15 uur ben je bevallen!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ik ga zo Gwen de laatste voeding geven ! ben benieuwd ga haar als laatste voeding wat zwaardere geven van het zelfde merk hoor alleen speciaal wat voor hongere baby,s en voor nachtvoeding is ! kijken of ze iets langer er op slaapt ;)

weltrusten meiden! en denk aan jullie die evt bezig zijn nu, vannacht of morgen ochtend :)

@ichtus ik duim extra hard voor je!knuffelll die verdien je echt..... ;)

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @BONEY EN PETER, Gefeliciteerd met Tessa!
    Geniet ervan en super dat het zo snel gegaan is.

7. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ik heb even snel gekeken naar Buddy nieuws, en zag dat Boney is bevallen.
    Verder nog nieuws?

Ik heb een foto van Noah in mijn album staan!

Het lukt me steeds niet hier wat langer te zijn en even wat meer terug te lezen etc. Noah komt nog vrij vaak voor de voeding, de borstvoeding loopt heel goed, maar ik heb er mijn handen wel vol aan op het moment.

Hoop dat het geduld van de rommelende dames niet lang meer op de proef wordt gesteld en dat jullie je kleintjes ook gauw in je armen hebben!

Liefs
    Amma

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedenacht ladies,

Kan natuurlijk weer es niet slapen, en was benieuwd naar de rommelende meiden.

@Ichtus, hoop dat het vannacht flink doorzet voor je want het wordt zo langzamerhand wel eens tijd, *duim duim duim*

@Boney: fijn dat je lekker thuis bent met de kleine Tessa, heerlijk voor je dat het allemaal zo vlot is gegaan!

@Mamanorah: lief dat je aan me denkt, had echt een extreme baaldag, wil ook zo graag bevallen... correctie, wil ook zo graag de kleine meid ontmoeten, en de bevalling neem ik op de koop toe ;). Hoe zeer ik iedereen hun kleintje gun, toch stemt het me voor mezelf somber als bij mij er dan helemaal niets gebeurt, stom he

@Wen en Daisy: hoe staat het er bij jullie voor vanavond? Nog meer bloed verloren Daisy?

@KristaB: ben benieuwd of we je al mogen feliciteren, hoop van wel.

@Supermummy: hoe staat het ervoor in Spanje, merk je ook al gerommel, of is het bij jou ook rustig. En wees niet bang, je blijft niet als laatste over hoor, die eer is waarschijnlijk voor mij weggelegd ;)

@Joma: die voorspellingen van jou die willen dus nogal eens uitkomen heb ik begrepen, durf je voor mij een gokje te wagen?

@alle kersverse mama's, echt lief dat jullie ook hier blijven posten, vind het heerlijk de foto's van jullie beebjes te bekijken....*smelt, smelt* Hoop me snel bij jullie te kunnen voegen, misschien kan iemand mijn kleine meid even toespreken dat het best goed vertoeven is buiten de baarmoeder...

Zoals gezegd weinig te melden verder. Geen gerommel, iets harde buiken, maar dat heb ik al dagen en dagenlang, wordt niet erger, dus heeft volgens mij geen betekenis.
    Morgenochtend om 09:30 naar de VK, ben benieuwd hoe nu verder.

Mijn beste vriendin vertelde dat een vriendin van haar 2 weken overtijd is ingeleid en haar zoontje kwam met een extreem droog huidje ter wereld, omdat het huidvet natuurlijk verdwijnt na de 40 weken. Dat lieve knulletje moest hele kleine handschoentjes met daarin vaseline dragen tegen de kloven, en het ventje had er veel pijn van. Dat zijn dan van die verhalen waar ik zo verdrietig van wordt, want wat als ons meisje dat ook heeft, lijkt me zo zielig als ze meteen al veel pijn heeft als ze geboren wordt. Maar goed, niets aan te doen helaas...

Meiden, slaap lekker, ga het zo weer proberen in bed, maar meestal lig ik wel tot een uur of 3 wakker voor mijn moeheid de wiebelbenen overwint.

Liefs Amsy

9. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh Amma, wat een liefie is Noah zeg, wat zal je trots zijn op dat kleine ventje, ben echt super blij voor je. Trouwens die Yoga foto's met je buik zijn ook supermooi! Hoop dat alles helemaal naar wens gaat met jullie!

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Mrijn, jee, Juul is echt een schatje zeg, en wat een bos haar heeft ze al....super liefie!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hoi hoi,

Wat een scheetje is Julia zeg...! Echt een mooi meisje en al meteen zo leuk in de kleertjes! :D

Ja, allebei de buddy's bevallen, ik dacht dat ik qua zwangerschapsduur met Boney wel safe zat... maar die kruipt me toch mooi ff flink voor! ;)
    Ik zal je sms'en... & Boney ook... en dan komt het hier maar wat later aan hoor... thanks dat je dat nog wilt doen!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Och en Noah is ook al zo'n droppie...! :D
    Oh al die beebjes, ik word er helemaal week van zeg...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    @Amsy... hier geen gerommel hoor... en bij jou ook niet begrijp ik :(
    Ik heb vandaag om 10:00 uur een afspraak bij de gyn, ze doen hier standaard een CTG en echo na de 41 weken om te kijken hoe het gaat met de beeb...
    Ik schrik enorm van jouw verhaal over die baby met een te droge huid, ik ga dat dan ook echt even vragen vandaag... wil natuurlijk ook alleen maar het beste voor mijn kleintje...
    Jij succes bij de vk straks!

@Ichtus & Daisy... hoe gaat het met jullie?

@Krista... en met jou dan? We missen je hier...

14. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    He Wen,

Tja, ik schrok ook zo, ga ook gelijk de VK vragen hoe groot dat risico is. Maar ja, wemoeten ons ook niet gek laten maken, als dat standaard zo zou zijn zouden ze toch niet zo lang wachten met inleiden denk ik, dus ik houd me maar vast aan die gedachte.
    Jij ook heel veel succes bij de gyn. Vind wel dat we van het weekend een keer aan de beurt zijn, vind je niet?

Ichtus meid, ben je bevallen vannacht, ben erg benieuwd.

Daisy, geen nachtbraken dit keer, goed geslapen of toch....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    *baby van amsy het is heel lekker buiten de bm hoor kom er maar snel uit dan kan mama je knuffelen *
    @amma wat een dotje is noah echt super

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op zich wel goed geslapen, de weeen waren meteen een stuk rustiger toen ik ging liggen, maar bleef wel op het niveau van ongiepijn. Had de VK nog gebeld, maar die zei dat je niet eens meer moet kunnen praten als je weeen heb.
    Liggend gaat het allemaal wel. Onderuit hangend valt het ook wel mee, maar zodra ik rechtop zit, lijkt het weer te beginnen.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    "goede" morgen..

Nou hier is het weer bij gerommel gebleven.. ik ben echt helemaal van slag nu... :cry: :cry:

Jurian is nu naar school. Edwin werken en Lisa wordt zo opgehaald.. ik wil nu gewoon alleen zijn..

sorry voor mijn ego berichtje maar zit er goed doorheen nu..
    wil gewoon niet naar het zh en hoewel het nog een paar dagen duurt voordat dat moet heb ik er geen vertrouwen meer in dat t nog thuis gaat gebeuren...

Ik kom vandaag af en toe nog wel even spieken..

Iedereen succes en dikke kus

Ichtus...

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    @Amsy... dat denk ik ook wel hoor, het zal een uitzondering zijn die droge huid... anders werden baby's inderdaad wel eerder gehaald... ik ben wel blij dat ze vandaag een extra echo doen, toch een geruststelling dat ze even kunnen spieken hoe de beeb het doet. Krijg jij neem ik aan toch ook dan maandag ofzo?
    Maar we gaan maandag gewoon helemaal niet halen! Laten we zeggen zaterdag... dan ben ik 9 en jij 7 dagen overtijd... lijkt me genoeg! :D ;)

@Daisy... tja, als je echte goeie weeen hebt schijn je niet meer te kunnen praten, maar dit voorwerk is ook super belangrijk... vind het zo spannend voor je!

Enne... waar is Ichtus? hmmm... :)

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh daar was je al Ichtus.... he gatsie darrie, pot ver dorie, jeetje mi neetje... baby van Ichtus, wat ben jij eigenwijs zeg! Ik denk dat je het goed kunt vinden met de baby in mijn buik... jullie kunnen elkaar de hand schudden! ;)

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ze waren wel erg regelmatig,,dus we hadden voor de zekerheid gebeld.

Deel Deze Pagina