Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben nog niet zo lang aan het wachten als jij, maar ik voel me ook wel een beetje zoals jij beschrijft. Had toch echt gedacht dat het bij ons allebeide zou doorzetten.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heej meis.. of je nu lang of kort wacht... als je zoveel tkenen hebt dat je gaat bevallen idd is het zo'n domper als dat niet gebeurd....
    Op zich kan ik nog wel een week wachten, dat overleef ik best, maar ik wil gewoon NIET naar het zh.. vk heeft wel gezegd dat ik mijn ervaring van mijn zh bevalling niet moet doortrekken naar nu evt omdat dit mijn derde is en dat dus kennelijk niet te vergelijken valt, maar automatisch doe ik het toch..
    Oma wilde lisa wel de hele dag houden nou das boffen.. hoop maar dat k ed nog kan bellen om naar huis te komen....maar geloof er gewoon niet meer in...

Jij oook knuf meis....en ik duim voor je...!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ Ichtus :( ach dikke knuffel meid!ik heb zo met je te doen zeg ppppffff

@daisy ja nou echte weeen en niet meer kunnen praten, daar ben ik het niet mee eens wat de vk zegt is bij iedereen anders hoor ;)
    hoop dat bij jou ook door gaat zetten!

@Wen schiet voor jou ook niet op he?vandaag naar het ziekenhuis spannend hopen dat ze je verder helpen meid ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga papieren hier uitzoeken ppff lekker werkje maar moet echt gebeuren..... ik spiek hier wel af en toe mee hoor!

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hè verdorie Ichtus, ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Dikke knuffel voor jou, ik wou dat we iets konden doen om je beebje naar buiten te lokken.

Wen, en Amsy, bij jullie dus ook nog alles stil.

Daisy, en bij jou heeft 't ook niet doorgezet dus.

Wat balen allemaal zeg! Hopelijk wordt komend weekend een vruchtbaar weekend met veel babynieuws.

@Amma, wat een schatje is Noah! Hij ligt er zo tevreden bij. :D

@Droge huid, het is wel zo dat het huidsmeer afneemt maar ik denk dat het gelukkig bijna niet voorkomt dat het zoooo erg is. Wat zielig voor die baby zeg.

Ja hoe zou het met Krista zijn? Had zij geen buddy?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat een eigenwijsjes allemaal! Beebjes kom naar buiten, tis hier zooooooo mooi!

Voor jullie allemaal een dikke knuffel.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zo net ff heerlijk gedoucht. wat knapt een mens daarvan op zeg..
    Daarna een kruik van beebje gepakt (hij gebruikt ze toch nog niet) en die op grootmoeders advies nu maar onderaan tegen mijn buik gelegd.. werkt gegarandeerd zegt ze.. :rolleyes: Nou baad het nie dan schaad het niet.. tis in ieder geval lekker warm.. ;)

Edwin belde net en komt iets eerder naar huis zodat ik nog lekker kan ontspannen als de kids ook thuis komen. de goedzak..

Nu ga ik heerlijk vol zelfmedelijden een mega bak vla met veeeel slagroom naar binnen werken en een oude film kijken.. of iets van cabaret ofzo.. vast leuk.....

tot laterrrr

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @daisy klinkt beetje raar dat je vk zegt dat je bij goede weeen niet kunt praten, ik heb toch ook tijdens mijn weeen zelf naar de vk gebeld en mijn vriend gebeld dat hij naar huis moest komen ::): dus was echt in staat om te praten hoor. zal wel aan mij liggen
    @ichtus en daisy kan me goed voorstellen dat jullie er nu beetje doorheen zitten hoor jullie zijn nu al zolang aan het rommelen dikke knuffel van mij

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ichtus jij krijgt van mij een hele hele dikke knuf echt meid ik kan niet zeggen hoe ik met je mee leef

helaas geen wijntje voor mij vandaag trouwens... dan maar morgen meid

MRIJN wat ene super mooie dochter heb je...

hier lekker rustig dochter op mijn buik... heerlijk

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sorry dames dat ik niet op iedereen rageer maar ik lees het forum echt wel maar half half want het is allemaal eventjes tussen door...

daarnaast is tikken best lastig met een beebie die alleen bij mama wil zijn.. haha.. maar komt goed ik kan er nog om lachen

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey meiden!

Ichtus, hoop dat je kruikje helpt en ik snel een sms van je krijg ;) Lijkt me echt zo irritant en frustrerend om steeds maar signaken te krijgen dat het misschien gaat beginnen en dan niet doorzet..
    Dikke knuff!

Mrijn, wat een scheeeeeetje!
    En Noah ook zeg, jeetje wat kunnen die februari mama's prachtige kinderen maken :)

Wen vandaag naar het ziekenhuis? Mag bij jou nou ook wel es beginnen he.. En bij Daisy en Amsy.. en MamaNorah toch ook? Pff, ik vergeet vast een hoop. Begin zo langzamerhand mama's en baby's door elkaar te halen geloof ik :oops:

Ik krijg zo eerst een vriendinnetje op visite en ga vanmiddag met Lune naar de osteopaat. Ben heel benieuwd wat zij er van zegt..

Fijne dag meiden!
    EN EIGENWIJZE BEEBJES: KOM DE WERELD VERKENNEN, TIS HIER PRACHTIG! :D

xxxxxx

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat doet zon osteopaat eigenlijk dan

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb net gebeld met de osteopaat....is hij tot 6 maart op vakantie! Tssss, heb ik wel weer. Dan maar even bellen met de VK, want ze wist nog een goede.
    Wat zo'n osteopaat precies doet, dat weet niemand. Hij voelt in in ieder geval aan ge gewrichten en kan dan iets opsporen. Dat behandeld hij met drukpunten. Tja, heb er goede verhalen over gehoord en baad het niet dan schaad het niet. Verder weten we ook niets anders meer.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mme ben heel benieuwd

elise huilt namelijk ook echt veel... behalve als ze bij ons is... nu hangt ze vandaag voor het eerst in mijn draagzak bij me en ze is gewoon al 2 uur in een diepe slaap... maar ik kan haar moeilijk elke dag de hele dag dragen lijkt mij.. maar voor nu is het even heerlijk

hopelijk kan je snel terecht suus

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben ook erg benieuwd. Alleen mijn verzekering vergoed maar tot €100,-, dus er zullen heel wat kosten voor onze rekening komen. Aangezien de meeste baby's 3 behandelingen nodig hebben.
    Ik ga even een voeding klaar maken. Tot later.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    en gelijk heb je hoor... zou ik ook gedaan hebben! ;)

weten wij veel wat nou echte en wat voorweeen zijn toch? :(

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Mijn ouders stonden voor de deur! Als schoonmaakploeg... DUs nu hebben we een heel lekker schoon huisje, helemaal klaar voor de baby!

Vandaag is mijn uitgerekende datum, en ook die van Dotje en Supermummy! Norah kwam bij 40w5d dus als ik daar deze keer ook van uit ga, dan meot ik nog zeker tot woensdag. :D

Ik heb ook helemaal geen voortekenen meer, geen ongi pijn, geen pijnlijke harde buiken, enz. Dus het is hier rustig aan 't front.

Een osteopaat kan heel nuttige dingen doen voor een baby. Hier staat ook wat handige info:
    http://www.osteopathie.nl/content/index ... 0277b519f1

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    nou even mijn update:

CTG: hartje van de baby doet het prima... beweegt ook voldoende en dan gaat hartslag iets omhoog... verder werden er voldoende harde buiken geregistreerd & reageerde de beeb hier ook op...

ik voel nu elke 20 minuten ook een harde buik opkomen met kramp onderin mijn buik en pijn in de onderrug... die houdt dan zo'n 30 sec tot 1 minuut aan en dan zakt het weer weg... dat heb ik nu sinds vanochtend 7 uur... (op ctg liep dit dan ook op tot de 10 op de schaal van 0 tot 10)

ECHO: voldoende vruchtwater, voldoende zuurstof door navelstreng & placenta nog ok... het zag er uit als een mooie voldragen zwangerschap (joh, je meent het :) )

strippen was de gyn geen voorstander van... dus nu woensdag weer een CTG en echo... en dan waarschijnlijk donderdag inleiden... maar er kan een hoop gebeuren voor woensdag! ;)

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh lekker zo'n schoon huis mamaNorah... laat die beeb maar komen! :D

en gefeliciteerd met de 40 weken!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750