Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Ichtus.. jeetje meid nog niet bevallen. Ik snap dat je er doorheen zit.. Dus beeb kom snel naar buiten!

@ Wen.. fijn dat alles goed was met de beeb! En hopelijk zetten de weeen door! En anders heb je nog snel de kleine.. :)

@ Daisy.. hopelijk zet het bij jouw ook gewoon door!

@ MamaNorah.. fijn zo'n schoon huis.. Je mag ook hier een schoonmaakploeg langs sturen hoor.. haha..

Vandaag 40 weken! Ga nu officieel overtijd lopen.. bah.. Wel redelijk geslapen vannacht en werd wel wakker van wat krampen. Helaas weer niets doorgezet.. jammer..

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dotje, jij ook gefeliciteerd met je 40 weken!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi... ik twijfel dan zo of het (voor)weeen zijn... heb net toch stiekem tegen m'n vriend gezegd, maar wil hem niet meteen te enthousiast maken... pijn doet het ook nog niet echt, maar voelt ook weer niet lekker zeg maar... :(
    en ja 't komt ineens opzetten en is dan ook ineens weer weg... klinkt wel zoals jullie het allemaal steeds omschreven hebben haha...

ach we zien wel! :)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ichtus, ik dacht toch echt dat jij wel bevallen zou zijn nu. Dikke knuffel meid en ik hoop zoooo dat het nu snel doorzet.

Wen, klinkt goed meid!

Dotje en MamaNorah, van harte met de 40 weken.

Ik ben al vanaf 6 uur met Luuk bezig, huilen, huilen, huilen. Hij is ontroostbaar en ik inmiddels ook. Vanmorgen Dwaasje gebeld want ik moest mijn verhaal kwijt en gelukkig heeft dat opgelucht (bedankt nog scheetje). Het te weinig slapen, het huilen van Luuk en het enorme gemis van Thijs* (al stop ik het weg, kmis het manneke zo :( ) breken me zo op. Ik hoop dat dinsdag de huisarts ons wat kan helpen.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @wen fijn dat alles goed is! maar hoop dat het toch echt doorzet voor je en als nog niet woensdag terug hoeft..

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thanks girls... ik ga ff op bed liggen met een kruikje (tip van Ichtus even opvolgen)... tot straks!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    je hoeft me echt niet te bedanken schat... je kan altijd bellen al is het midden in de nacht... je bent een topperd als vrouw en als mamma helemaal .....

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo meiden,

Ichtus: he bah wat vervelend, ken je gevoelens heel goed, alhoewel ik nog achter loop op je, elke keer heb je hoop en dan gebeurt het weer niet, zo frustrerend. Was vanmorgen bij de VK, bloeddruk was weer volledig normaal, baby had goede hartslag, hoofdje lag goed en vast maar ligt nog niet diep genoeg ingedaald, oftewel, dat voorwerk wat ik doe kan makkelijk nog verder indalen zijn. Ik zat er ook even helemaal doorheen, heb net tranen met tuiten gehuild, en waarom? Ze maakt het goed en zekomt vanzelf wel, maar ik wil het zo graag...

Mamanorah en dotje: meiden gefeli met de 40 weken alweer, laat de baby's maar komen zou ik zeggen.lekker hoor mamanorah, dat je ouders je huisje babyklaar hebben gemaakt, lief van ze.

Wen: alles goed met je kleintje dus, fijn hoor. Dus donderdag op zijn laatst heb jij je kleintje, toch een fijn idee. De VK vertelde mij vanmorgen dat in Zwolle, waar ik naar het ziekenhuis ga, ze pas gaan evalueren op 42 weken, dus op zijn vroegst eind volgende week, en als alles dan goed is laten ze je zo nog doorlopen tot 43 weken, neeeeeh, bah bah, hoop dat het allemaal niet zover komt, en dat je gelijk hebt, dat onze eigenwijsjes van het weekend zelf besluiten het levenslicht te willen zien.

Vivian: hoop dat jouw baby peptalk gaat helpen, heb het haar hardop voorgelezen, wie weet doet ze er wat mee ;)

Daisy: hoop dat jij nu ook snel aan de beurt bent, dat gerommel is zo frustrerend he.

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Wen, wat fijn dat alles goed was. En oooh ik duim voor je dat die harde buiken met kramp echt het begin van de weeen zijn. [-o<

@Dotje, 't voelt toch wel apart zo die uitgerekende datum. :D

@Dees, dikke knuffel voor jou. Tuurlijk gaat dit je opbreken, dat is logisch. Het huilen, je eigen lichamelijke conditie is al genoeg om je op te breken en dan komt het verdriet om Thijs* er ook nog eens bij. Fijn dat Dwazie je heeft kunnen opbeuren.

Ik ga eten en daarna ook even liggen. Ik wordt al moe van het niets doen hier. Nou ja, ik heb de was gedaan en bedden verschoont. Dat is toch al heel wat. :(

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    He dees, wat vervelend dat Luuk zo ontroostbaar is, fijn dat je veel steun krijgt bij Dwaasje. Het is voor jou natuurlijk extra zwaar met het gemis van Thijs dat je ook opbreekt. Dikke knuf van mij!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, fijn dat alles goed is en we gaan duimen dat de kleine zich voor woensdag gaat melden.
    En wat nou precies voorweeen zijn, geen idee. Ik had ook de bevestiging van de VK nodig om zeker te weten dat ik serieus bezig was.

Dees, moeilijk hoor. Je hebt natuurlijk ook heel wat te verwerken en kleine Luuk ook. Hier is het ook een en al huilen, wordt er ook moedeloos van. Ben nu op zoek naar een osteopaat.

12. 40plusmama

Ik hoop dat het snel gaat gebeuren Amsy want het schiet bij jou ook niet op he.

Dank je Dwaasje. Fijn dat ik af en toe ook wat advies kan vragen aan een wat meer ervaren mama.

MamaNorah, jij bent flink aan de poets enzo. Voortekenen misschien?

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    waar kom je vandaan suus

14. 40plusmama

Allemaal een knuf terug.

Als een osteopaat helpt bij jullie dan ga ik zeker ook op zoek. Kwaad kan het niet dus het is het proberen waard.

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    andersom doe jij net zoveel voor mij hoor... jij bent ook vaak mijn luisterd oor.. dus geen dank je...en jij ook bedankt

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik begrijp jouw tranen Amsy. Je bent er gewoon klaar voor. Laat maar even lekker stromen die tranen, lucht vast wat op.

MamaNorah en Dotje; proficiat met de 40 weken!

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    AMSY dikke knuffel meid....

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Jullie zijn allemaal zo lief en begrijpend, ben zo blij dat jullie er zijn!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo denk ik er ook over. Het is ook de laatste optie die we nog hebben. De rest hebben we allemaal al geprobeerd en het haalt niets uit. En tijd gunnen....tja, zal wel moeten. Kan de kleine moeilijk inruilen ;) En daarbij, voor de rest doet ze het hartstikke goed en is het ook een ontzettend lief meiske.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik put ook veel energie en moed uit dit forum. Ben dolblij dat we dit allemaal samen doen. Ook al kennen we elkaar niet, zou het niet zonder jullie willen/kunnen doen.

Deel Deze Pagina