Wat een naar verhaal, maar het hoeft niet zo te zijn hoor! Juultje was 14 dagen over tijd en mijn nichtje zelfs 18 dagen en zij waren wel uitgedroogd, maar meer dan een paar kleine kloofjes hadden ze niet. Bij Juul zijn haar kikvorshandjes en -voetjes al helemaal weggetrokken en de kloofjes zijn gelukkig niet pijnlijk en smeer ik 2 keer per dag in met weer en wind balsem van Weleda (topspul!).
Heeft de gyn nog gekeken of je al meer ontsluiting hebt? Het inleiden zal bij jou vast een stuk makkelijker gaan omdat je al ontsluiting hebt en ze de vliezen dan kunnen breken. Zie je er tegenop?
Jemig meid, van het verwerken van je verdriet komt het zo niet echt he? Laat staan van ongestoord genieten van je geluk... Heel veel liefs en sterkte!
Dank je! Ik ga ook zo iedereen met rust laten. Heb nergens zin in en ben het gewoon beu.. Heb net ook ff staan janken. Heb het gehad en wil maar 1 ding en dat wil de kleine weer niet..
Grrrr ik was net boos op m'n man omdat hij waarschijnlijk één van mijn oordopjes heeft opgezogen met de stofzuiger. Daar heb ik hem voor op z'n werk gebeld. Hahaha. Beetje overdreven actie van mezelf. Ondertussen heb ik mijn ouders er al weer op uit gestuurd om maar nieuwe voor me te kopen, want zonder kan ik gewoon niet slapen door 't gesnurk. Na de bevalling is er nog tijd zat om te wennen aan slapen zonder oordopjes. Vervolgens gaat de buurman hiernaast heel hard met een hamer op dingen slaan, waardoor ik dus niet kon slapen. De middagrust is weer voorbij vrees ik.
Wees blij dat hij heeft gestofzuigd . Nee, ik plaag je maar. Balen van je rust zeg, dat heb je nu juist zo nodig.
Haha, ja dat was ook alleen maar omdat mijn moeder hem de stofzuiger in z'n handen duwde. MAAR: het betekent wel dat hij het kastje waar ik ze altijd opleg aan de kant heeft geschoven om er achter te stofzuigen. Ach, we moeten het maar van de positieve kant zien. De nieuwe ouders van nu kwam net, dus zolang Norah nog slaapt ga ik die maar even op de bank lezen.
Nou hier wel weer internet (was weer weg en zou een nieuwe modem krijgen) maar nog geen nieuwe modem.. ik snap er geen hout meer van hoor.. maar goed. hij doet t weer.. Hier ook zo af en toe zeg maar 2 per uur flinke harde buik met krampen onderin, maar verder niksssssss... Ed komt over 20 min. thuis en dan ga ik nog maar ff bij een vriendin koffie drinken.. even de deur uit.. @Amsy.. meis.. ik begrijp je volkomen.. tis niet grappig meer zo... @Wen.. mooi dat er toch goede activiteit is zeg.. en nu doorzetten he.. die 20 minuten mogen er wel 5 ofzo worden.. dan kunnen wij de kunst bij jou afkijken..ahahaha En dat niet kunnen kijken naar beebjes begint hier nu ook wel hoor.. vanmorgen bij vk praktijk was het voor het eerst een mega jankboel hier zeg.. maar onze tijd komt.. ik leg me er maar bij neer.. meer kan ik ook niet doen... @Dees.. over die bbq.. super idee...ik ben zeker van de partij! @de rest dikke knuf... en dwaas..dat roseetje komt idd wat later..hahaha
Hier ff een berichtje van mij... heb al een tijd niks van mij laten horen Iedereen die bevallen is GEFELICITEERD! Ben vandaag 39 weken joepieee Heb nog geen tekenen van dat het gaat beginnen ofzo... Voor de rest gaat alles goed, huis is schoon, dus de beeb kan komen!
Hi meiden, even klein EGO berichtje van mij... heb sinds 1 uur vanmiddag om de 9 tot 12 minuten een onderbuik/rugwee... erg regelmatig terugkerend... dus denk dat ik hier wel iets gaande is... Mijn moeder stond uur geleden ineens plots voor de deur & ik was even bang dat het daardoor weer af zou zwakken, maar nog steeds hetzelfde... Ik besef me dat het op deze manier nog erg lang kan duren hoor, en misschien is het wel vals alarm... maar ik ga toch maar weer ff met kruikje op bed liggen... Ik houd jullie op de hoogte...
Ik heb geloof ik geen echte kaamtranen (gehad) maar op dag 4 heb ik wel heel erg gehuild omdat ik al 2 nachten niet had geslapen en nu zitten de tranen weer hoog omdat het voeden een drama blijft. Ik denk dat het er bij mij ook aan ligt dat ik momenteel geen moment alleen met Juultje heb... De kraam is er overdag en Koos is heel erg aanwezig op het moment Kan ik normaal wel hebben, maar ik ben hem nu wel even zat!
@kraamtranen, ja die heb ik ook gehad een dag of 4 zoiets. maar ik ben nu nog steeds niet de oude (emonioneel gezien ) @iedereen dikke knuffel
Kraamtranen; nog dagelijks; vooral 's avonds als ik heel moe ben en het voeden wil niet vlotten. Als Mischa dán zo onrustig is, zitten we saampjes te janken. Gelukkig is mannetje er dan meestal om ons te troosten. .