Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hier eten we boerenkool vanavond, mmmm, met spekkies en rookworst, heb echt honger, dus dat wordt weer niet bevallen vannacht :(

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    huh? Ik moet wee tellen van begin wee tot begin volgende wee... dus als ie begint dan duurt de wee ongeveer 1,5 minuut en dan dan 3.5 minuut later begint de volgende weer zeg maar...

maar was de vk gisteren dan ook langs geweest?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    @naatje... ja hoe voelt een wee,... uhm... er komt ineens een pijn opzetten in mijn onderbuik en vooral in mijn onderrug en die wordt steeds vervelender & dan zakt die pijn langzaam weer weg... al blijft mijn rug dan nog wel ff 'zeuren'... moeilijk om te omschrijven, snap nu ineens waarom eigenlijk niemand het kan omschrijven...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    en thanks voor al jullie lieve woorden, hoop dat dit het echt is... ben zo blij! :D

5. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Tjah, vollop voor-weeën (al bijna 2 weken) maar het wil nog niet doorzetten!

En bij jou dan? Heb je dr al een beetje genoeg van, het wachten?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joehoe, Wen gaat eindelijk bevallen. Goed nieuws zeg!
    Meid, ik wens je heel veel succes en bedenk constant waarvoor je het doet. Straks heb je jullie kleine meid in de armen.
    Ik denk aan je!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier is het heerlijk rustig. Tess viel na de fles van 4 uur direct in slaap, wat een genot zeg. We hebben gewoon rustig kunnen eten en zitten nu lekker saampjes op de bank.
    Ben weer wat positiever.

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Nika, ja, wachten begint een beetje vervelend te worden, je ziet hier op de site de een na de ander bevallen en dan wil je ook zo graag, maar het voornaamste is dat ze zich nog goed volet daarbinnen, en dat is gelukkig wel zo

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    @ kraamtranen; nog volop tranen hier, maar lijkt me geen kraamtranen meer. Ik denk dat het komt door alle veranderingen, slaaptekort en het wennen aan elkaar.

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Fijn Suus, dat tess niet meer zo troosteloos is, misschien had ze een regeldagje en valt het allemaal mee, hoop het voor je. Geniet maar lekker van de rust thuis

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dit lijkt mij toch echt het echte werk hoor!
    En na 41 weken mag het ook wel hoor! :D

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, klopt. Mijn wee duurde 1,5 min, en de pauze er tussen was 1,5 minuut.
    Was dus erg regelmatig... maar goed.. ze hebben ook echt wat gedaan.... maar vandaar dat we de VK dus belden. Want we dachten eerst ook :( :(.
    Ze is niet geweest gister, ik moest weer bellen als ze pijnlijker werden (ze voelden op dat moment als "normale" ongiepijn... (ik ken helaas ook heel erge ongiepijn... :(). Ze zijn pijnlijker geworden, en toen viel ik uiteindelijk in slaap. En toen ik wakker werd vanmorgen waren ze dus weg. Nu heb ik de hele dag sporadisch een wee... dus er gebeurd nog wel degelijk wat daarbinnen.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Doen we ook zeker. Maar wanneer ga jij nou bevallen? Jij moet ook zo'n kleine brulaap in de wieg hebben, kom op.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat fijn voor je! Lijkt me moeilijk hoor als je kindje zoveel huilt :(

15. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Wat fijn Suus! Hopelijk blijft dat zo gaan.

Amsy, ja dat kan ik me voorstellen, en zelf ben ik natuurlijk nog niet eens overtijd. Maar ik zat bij zwangerschapsgym en daar is onderhand ook al iedereen bevallen, dan ga je je zo alleen voelen.
    Ik ben blij dat ik dit forum heb.

Hoe gaat het trouwens verder bij jou, gewoon afwachten of heb je van de vk al te horen gekregen wat er gaat gebeuren als je te lang overtijd gaat?

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kan elk moment omslaan in het echte werk. Je bent in ieder geval al goed op weg. Spannend hoor!

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey, maar als je volgende wee 3,5 min. Later begint... dan moet je toch al aan de telefoon hangen met de VK... , wat doe je nog hier... moet jij niet gaan bevallen? :)

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat is niet altijd even makkelijk. Maar gelukkig zijn er genoeg andere momenten dat we lekker van elkaar genieten, anders zou ik het echt niet trekken.
    Ook komt het bij mij des te harder aan, aangezien ik erg emotioneel ben. Veel te veel meegemaakt in een korte tijd.

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ikke?

Ik kan rond kwart over 7 bellen... dan is het 2 uur elke 5 minuten...

wandel nu een beetje door huis... maar bij op bed liggen doen ze meer pijn, weet nu niet of ik moet gaan liggen of ook kan blijven lopen?

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    2 uur pas? Ik moet al na 1 uur bellen.... grappig die verschillen.

Deel Deze Pagina