Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    flink balen dit zeg!

ben zo bang dat het bij ons ook zo zal gaan... al voelt dit wel echt... maar dat had jij natuurlijk ook :(

2. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ik ben even eten!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    omdat het de eerste is...

ik ben weer even weg... misschien tot straks!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wauw kom ff niet kijken ivm met papieren uitzoeken en ja WEN is serieus bezig nu hihihi superrrrr meid! hoop dat het doorzet! en ik zei al morgen meid dan ga je bevallen hoor :) :) :)

oh ik blijf nu wel standby hoor! ;)

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Wen: Maar bij mij is het ook de eerste... :(

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou die papier wat een kut werk was dat zeg! maar alles is weer netjes op orde alle papieren netjes uitgezocht en in nieuwe mappen enz!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben tot 8 cm. blijven lopen. Ik kon absoluut niet zitten of liggen, dus gewoon doen waar je je goed bij voelt.

8. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Dag lieve dames,

De klus is dan eindelijk geklaard! Gisterochtend om 06.50 uur is onze dochter na lang wachten geboren... Sam Guusje is haar naam (roepnaam Sam) Bevalling is me 100% meegevallen, binnen 6 uurtjes was ze op de wereld!

Kom gauw even bijlezen! Kan nog niet zo lang zitten ivm beurse en blauwe onderkant. (auw)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik wilde het net vragen maar dacht het al ;) dat het je eerste was, meid jij bent maandag aan de beurt denk ik ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Yes we dachten he al!

wauw toch wel GEFELICITEERD MEID!! met jullie dochter SAM GUUSJE leuke namen! o nog vlot gegaan dus fijn meid lekker genieten

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Spannend meiden. Van mij mogen nu de laatsten allemaal vanavond nog bevallen hoor. Zet um op meiden.

Ik moest trouwens ook bellen als ze een uur lang elke 5 minuten kwamen. Maar gelukkig vond mijn eigen gyn dat ik eerder mocht bellen. Ik belde dus toen ik ze elke 8 minuten had.

Tijdens de weeën niet kunnen praten verschilt per persoon denk ik. Ik hing gewoon aan de foon tijdens de weeën en heb heerlijk gedouched in het ziekenhuis.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Krista en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sam. Ontzettende leuke naam. Fijn dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. Geniet van deze mooie tijd!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Krista en gewicht en lengte?alles goed met jullie?

14. 40plusmama

Jeeeey, van harte met Sam Guusje

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gefeliciteerd Krista met je dochter!!! Fijn dat de bevalling is meegevallen!!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik kon tussen de weeen door ook wel praten. Alleen niet in een wee, maar deze kwamen al vrij snel om de minuut en dan kun je nauwelijks de zin afmaken. :)

17. 40plusmama

Ja middenin een wee moest ik soms ook even stoppen met praten maar niet bij elke wee. Nou moet ik zeggen dat ik, na die weeënopwekkers, helemaal niet meer kon praten. Mgoe, die zakten ook niet meer af, de een na de andere kwam.

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Joepie Krista en mannetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Sam Guusje

We dachten het al wel, aangezien we je al een paar dagen niet hadden gezien. Fijn hoor meis, en nu lekker genieten!

19. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Tja, als ik dat eens wist ;), maar dat eigenwijsje van mij zit nog prima inpandig, had eerder het gevoel dat het dit weekend wel zou kunnen,maar na mijn bezoekje aan de VK van vanmorgen is die hoop een beetje de grond ingeslagen. Ze kan volgens de VK nog veel dieper indalen, dus al dat gerommel van de afgelopen dagen was eerder vanwege het indalen dan dat er echt iets te gebeuren staat. Was wel een beetje een teleurstelling, maar ze doet het gelukkig nog goed daarbinnen

20. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ik moet dinsdag weer naar de VK, ze gaat dan toucheren en misschien strippen, afhankelijk van hoeveel vrouwen er die dag zouden kunnen bevallen, als dat niet helpt moet ik eind volgende week naar het ziekenhuis voor controleen hoor ik daar de rest. In Zwolle in het Sofia gaan ze je pas monitoren na 42 weken draagtijd helaas, maar als er eerder aanwijzingen zijn dat ze het slechter maakt kijken ze natuurlijk wel eerder.

Deel Deze Pagina