Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FIlm.. Catch me if you can... is al oud, maar hebben we nog niet gezien..is in ieder geval beter dan wat er op tv is...

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wat zo gek is, ik realiseer me nu pas ECHT dat er nu snel een babietje bij komt hier in huis. Ok, het is dan mijn uitgerekende datum, en alles is klaar. Maar als ik dan naar het wiegje kijk besef ik me nu pas dat dat er niet voor niets staat. Misschien was ik er nog niet helemaal klaar voor of zo. Beetje vaag. :(

(Norah roept nu dat ze moet poepen, maar ik weet uit ervaring dat ze daarmee wil zeggen dat ze een half uur voor niets op de pot wil zitten met mij er naast, en dat ik dan de rest van de avond chagrijnig ben omdat ik voor niets een half uur naast haar heb gezeten. Dus ik negeer haar maar gewoon even :oops: )

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Lieve Allemaal!

Ik kom even heel snel hier gluren. Krijg zo weer visite. Heb niks terug gelezen, echt geen tijd voor. ;)

Even korte update:

Gistermiddag 16u thuis gekomen, na een zware, snelle pijnlijke bevalling. (verslag volgt zo snel mogelijk).
    Tessa doet het super. Had afgelopen nacht nog wat moeite om zich op temp te houden. Normaal moeten baby's die met de vac. zijn geboren 24 uur in het ZH blijven. Maar dat wilde moeders natuurlijk niet. :-D En een brutaal mens heeft de halve wereld....
    Aan leggen en drinken heeft ze nog wat moeite mee. De hap is net wat te groot. Vanmiddag ging het 1x heel goed. We blijven oefenen. Om haar wat energie te geven om zich warm te kunnen houden moeten we gewoon aanleggen wanneer ze zuig behoefte heeft en als ze dan niet drinkt moeten we 5 tot 10 cc met spuitje bijvoeden. Dit gaat heel goed.
    Morgen begin ik met kolven. BV komt langzaam op gang nu. Maar dan kan ik ze ook de gekolfde melk geven ipv kunstvoeding.
    Verder is het natuurlijk het mooiste meisje van de hele wereld.... Ze is erg tevreden, slaapt veel. We genieten enorm. Papa heeft het super gedaan. En doet het nog steeds super. Geweldig om hem zo met haar bezig te zien.
    Met moeders gaat het ook goed. Ben erg duizelig van m'n lage HB, en heb veel last van m'n hechtingen. Verder heb ik een heel zeer stuitje en een lekker beurs onderkantje... Maar ik voel me echt super. Heb veel energie. Althans, zo voelt het als ik rustig in bed lig... hihi. Doe dan ook niet veel en laat me lekker verwennen.

Ik ga dit posten en ff poging doen om terug te lezen tot visite er is. Kan iemand me ff snel een update geven of er baby of ander nieuws is?

Veel liefs Boney

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    HOE LAAT BEVALT WEN?

Ichtus: 2.34 u
    Naatje: 04.30u
    MamaNorah 3.45u

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hey Boney, wat fijn dat het goed gaat met jou en Tessa! Fijn dat jullie al zo lekker snel naar huis mochten. Geniet maar lekker van elkaar en doe het rustig aan zodat je goed kan herstellen.

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    een korte update...

Krista is bevallen op de 21e, van een dochter Sam Guusje.
    Wen heeft nu weeen en heeft als het goed is de vk gebeld.
    Het rommelt bij Daisy.
    Het rommelde flink bij Ichtus, maar het is toch weer gestopt.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Update voor Boney...

Wen is bezig.. sinds vanmiddag weeen..

Krista is gister bevallen van dochter Sam Guusje..

Verder wat gerommel hier en daar, maar geen echte bijzonderheden.. vooral veel frustratie omdat we allemaal willen.hahaha

Nou Meid.. lekker laten verwennen en genieten van je meisje zeg.. Mijn vk had ik verteld van de volle maan marathon en van jouw gebroken vliezen vlak voor het begin van de verduistering.. ze vond het erg bijzonder..

TOP dat je ff hier bent weer.. ben benieuwd naar je verslag, maar dat komt wel....

Knuff

Dames.. mocht ik belangrijke dingen vergeten zijn.. HELP!

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gefeliciteerd Krista B met je dochtertje SAM!

Boney,Nogmaals gefeliciteerd met TESSA! Fotootje?????????????? Laat je lekker verwennen meid!

Wen, zet hem op! Heel veel succes met de bevalling :)

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier nog helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks, geen krampje,voortekenen niks te bekennen. Ben ook nog veel te actief, heb
    vandaag de halve dag op mijn knieen gezeten om met mijn vriend parket te leggen, het is nu gelukkig klaar, dus nu lekker relaxen en dan kan beebje komen. :D

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @mamanorah; zwolle is voor ons iets dichterbij dan deventer, (20 en 25 minuten), en mijn vriend is beter bekend met zwolle, andaar dat de keus is gevallen op zwolle. Nadeel is dat ze je daar paslater zien dan in deventer, in deventer kom je onder controle als je 41+3 bent, in zwolle pas bij 42 weken.

@ichtus: klinkt toch wel serieus dat gerommel van jou, ik hoop zo voor je dat het doorzet. Nou, ben benieuwd of ik het eten in het ziekenhuis van zwolle ga ervaren straks of dat ze toch vanzelf wil komen. heb voor dit weekend de hoop een beetje laten varen vanwege het nog niet maximaal ingedaald zijn, maar goed. Zat er vandaag net als jij flink doorheen, maarnet Liar Liar gekeken en was erg grappig, dus voel me stukken beter.

@ Wen: tijd van bevallen: 03:15 vannacht, wie wil me er op de lijst bijzetten? Ben benieuwd hoe het met je gaat meis, of je de weeen nog een beetje aankunt.

@supermummy: pas je wel een beetje op jezelf, niet te druk doen hoor! Onze tijd komt nog wel, ik weet het zeker

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ga nu lekker film kijken, wens iedereen succes voor vanavond/vannacht, en hoop dat er morgenochtend weer wat baby's bijgekomen zijn!

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo allemaal!

Even zien, ik heb wat terug gelezen....kijken of er wat is blijven hangen :rolleyes:
    want van borstvoeden gaat je geheugen ook nog niet echt vooruit geloof ik ;)

@KristaB, GEFELICITEERD met SAM!!!!!!!!

@Mrijn, wat een schatje die Julia van jou. En van die mooie rode blossen op haar wangen! Bevalling klinkt ook pittig.... en zo'n infuus hormonen voor de weeen is heftig he.pfffffff

@Boney, hier ook een vacuum kindje, lekker dat je gewoon naar huis mocht. Ik was pas laat op de avond klaar, dus hebben ze me tot de ochtend gehouden.
    Gaat het goed met Tessa nu?
    Noah lijkt nu al bijna geen last meer te hebben van zijn koppie.

@Uitdrogen: dat hoeft helemaal niet zo extreem erg te zijn hoor. Noah had ook geen huidsmeer meer en wat kloofjes aan zijn voetjes, net als mrijn smeer ik daar weleda op en gaat prima!

@Wen, meid ik hoop dat het doorzet nu en dat we gauw horen dat je bevallen bent!!!!

@Ichtus, ik kan me goed voorstellen dat je moedeloos wordt van al die voortekenen en dan toch niet bevallen :rolleyes: Hou moed, en ik hoop dat je gauw aan de beurt bent!!!!!

@Osteopaat: GAAN!!!!!
    Ze doen fantastisch werk. Wel even checken of de osteo in je buurt ervaring heeft met babys.
    Het is zeer practisch en niks zwevergs ofzo. En vooral bij veel huilen kan je kindje last hebben van het nekje of hoofdje door de bevalling.
    Ik ken verhalen van mensen die met huilend kind binnenkwamen en met rustig kindje weer naar buiten gingen!

Zodra ik Noah op mijn buik zag liggen met die enorme bult van de vacuum pomp heb ik al besloten dat ik binnenkort met hem even naar de osteopaat ga. Ookal doet hij het heel goed, ik wil even zeker weten dat er geen rest spanning over is in hoofdje of nekje etc. zodat ie gewoon lekker in z'n vel zit.

@Daisy, rommel ze, hopelijk gaat t doorzetten!

@Lieve Dees: dikke knuffel voor jouw gemis van Thijs!
    En veel liefs voor Luuk en jou, hoop dat ie wat minder gaat huilen.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi!

Hier even een update van mij tijdens de weeen door... de vk was hier om 8 uur en is even een uurtje gebleven...ze heeft eerst de weeen aangekeken en daarna getoucheerd... heb nu 3 cm ontsluiting! Ze was erg tevreden, vond dat erg snel voor het eerste kindje (rommel vanaf 1 uur vanmiddag voor het eerst)... nu komt ze om half 12 weer terug om te kijken hoe 't er dan voor staat... :D

Ik vind de tijd voorbij vliegen... de weeen komen om de 3 a 4 minuten nu en worden steeds krachtiger... ik heb rugweeen, dus mijn mannetje staat continu achter me in mijn rug te duwen, das erg fijn!

lief dat jullie zo meeleven & leuk dat er al een voorspellijst gemaakt is... :D

Ik ga weer even rondjes lopen haha

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik had ook weinig tot niks... tot vandaag ineens... zag ik echt niet aankomen... ;)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. JOEHOE.. super dat t zo goed gaat meis....
    GO GIRL

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @amsy en mamanorah.. DIKKE KNUFFEL

@Suppermummy....JIJJ BENT NIET WIJS!hahaha...nou nu het klaar is mag jij ook..hahaha

gaan we met zijn allen....

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ook ff filmpje kijken.. spiek straks nog wel even...

tot later....

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thanks... vind het zo spannend allemaal... ineens is het zo ver!

vanochtend zat ik er na ziekenhuis even doorheen... dacht wordt nooit wat voor donderdag en voor je het weet zit je er midden in! :D

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Supermummy, oh oh oh op je uitgerekende datum parket gaan leggen. [-X :D Ga je nu morgen naar het hotel aan het strand?

@Amsy, ok das mooi om te weten dan voor mij dat je in Deventer al bij 41w3d mag komen. Veel plezier met film kijken. :D

@Amma, je hebt groot gelijk dat je uit voorzorg met Noah naar de osteopaat gaat. Zo'n vacuumbevalling lijkt me een grote aanslag op zo'n klein nekje.

@Wen, wat goed zeg, al 3 cm. :D Zet 'm op meid!

@Ichtus, jij ook veel plezier met film kijken.

Ik ben dancing queen aan 't kijken. M'n smaak qua tv programma's is er ook niet beter op geworden tijdens m'n zwangerschap. :(

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lieve Wen,
    succes meid! Je beseft nu nog dat het spannend is maar dat gaat vanzelf over, dan zit je er helemaal in :D En nu al 3 cm, gaat snel zeg! Voor je het weet heb je je meiske in je armen..
    Nou, nogmaals succes! Ik wou zo gaan slapen maar dat lukt nu vast niet meer, hihi..
    Knuffel voor jou.

Ik had een heel verhaal getypt maar hup ineens alles weg :( Ben met Lune naar de osteopaat geweest. Ze protesteerde flink tijdens de behandeling maar viel daarna als een blok in slaap. Thuis was het weer huilen geblazen maar dat had een goede reden... Ze was namelijk aan het poepen \:D/ En het waren hele harde keuteltjes, dus geen wonder dat ze er last van had :( Nu merk ik nog niet veel verschil aan haar, hoewel ze nu lekker ligt te slapen en wel iets minder krampjes had..
    Ik hoop zooooooo dat het helpt!

Deel Deze Pagina