Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb nog steeds buikpijn... (durf het niet anders te noemen na de hoop van woensdag)... dit keer is het niet houdingsafhankelijk... het blijft hetzelfde. Ik ga vanmiddag even onder de douche, kijken of het erger wordt... maar ik wacht nog ff.

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat is dit? stilte voor de storm...

niemand nog iets van wen gehoord...mmmm

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal!

Ben er weer ff snel.
    Heb foto in m'n album staan. Er komen er snel meer.
    Ik las dat wen gisteren weeen had. Ga nu weer ff poging doen om terug te lezen. Zijn 23 pagina's dus duurt denk ik wel ff.
    Tot later weer.

Kus Boney

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. fijn dat juul zo lekker heeft geslapen.. dan kom je zelf ook weer even lekker bij.. Ben benieuwd of ze lekker is aangekomen ....

@daisy.. ik hoop dat het erger wordt, maar snap je terughoudendheid hoor.. hier ook steeds hetzelfd.. gisteravond in bed weer flinke harde buiken, maar ben gewoon weer in slaap gevallen..

@Dwaas... hoop stilte voor de storm idd.. laat mij maar meerazen in die storm dan..hihihi

Hier nog steeds last van mijn rug en af en toe enhier en daar een harde buik/wee die toch enig zuchten nodig heeft, maar geen concrete duidelijke weeen of regelmaat!.. Ik heb de hoop op een thuisbevalling eigenlijk al opgegeven en dat geeft toch een beetje (met nadruk op beetje) rust..
    toch blijf ik hopen en bij elke harde buik die ik serieus vind kijk ik op de klok. als er 15 min later geen vervolg is geweest ben ik al teleurgesteld.
    Ik moet er ook niet zoveel mee bezig zijn, maar dat lukt gewoon niet. iets anders gaan doen gaat ook niet meer zo soepel dus echt afleiding zoeken is ook geen optie meer.

Nou ja.. lang verhaal om te melden dat er hier geen zier veranderd is dus..

Ben wel errug benieuwd hoe het Wen vergaat hoor! zal za al bevallen zijn? zal toch wel! Hoop het in ieder geval wel voor dr anders duurt het wel erg lang!

Hier valt internet er steeds uit. de ene keer even en de andere keer een paar uur dus mochten jullie een tijd niets horen/lezen dan weten jullie dat alvast. mocht er toch ineens wat gebeuren en ik kan het dus niet zelf melden dan horen jullie het wel via Maja.. (of kikkert en mystery) die stuur ik sowiezo ook een smsje..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Bones... Prachtig popje zeg..dat hebben jullie maar weer mooi gedaan! *smelt*

en leesze..;)

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat een poppetje bottenvrouwtje... lekker genieten van je dame meid...gaat goed met jou

ichtus gister avodn zegt maurive schat wil je een wijntje... en ik heb serieus gezegd nee want eerst moet ichtus bevallen hahha..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    AHHHH wat lief! maar euh.. besef je wel dat het nog wel 1,5 week kan duren op z'nlangst? moet dinsdag naar zh, maar als alles goed is laten ze beeb nog rustig zitten hoor..! grrrr

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney
    Wat een snoeeeeeeeeeeeeeepie !
    Mooi meisje!

en ja ik ben ook benieuwd naar WEN, denk wel dat er snel buddy nieuws
    zal zijn :)

Zo ik ga weer aan de poets :x

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik wil ook aan de poets, maar alles doet teveel pijn. t lukt gewoon niet.... ga straks nog wel even met de stofzuiger rond en in de woonkamer met een natte lap.. verder geloof ik het wel..

Kraamzorg moet ook wat te doen hebben toch?

Amsy nog niet geweest hier?

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ben heel solidair... hahha.. weet niet hoelang hoor.. ik gun het je gewoon zooooo (net zoals iedereen hier)

maar misschien als ik vanavond visite krijg dat ik ik dan minder solidair ben hahah maar dat zien we dan wel....

pffft wat een rust hier.. ik wil trouwens echt wel iets horen van wen... duurtwel lang he...

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Boney, wat een prachtig meisje is Tessa, wat zal jij trots zijn op haar...

Wen, ben benieuwd hoe ht met je gaat, volgens mij betekent het feit dat we niets horen dat de bevalling heeft doorgezet, spannend hoor...

Ichtus: jeetje wat ken ik jouw gevoel goed, ben er zelf ook veel te veel mee bezig, zou niet moeten, maar gaat vanzelf. Onze tijd komt, het kan nu niet lang meer duren, toch? Het is alleen zo frustrerend dat het maar niet wil doorzetten. Ik blijf voor je hopen dat je gewoon thuis kan bevallen. Kop op meid, we gaan ervoor!

Daisy, voor jou ook zo lastig dat het maar niet wil doorzetten, houdt moed :)

Supermummy, hoe gaat het met jou vandaag, en Dotje, voel jij al wat.

Hier nog steeds geen tekenen van een bevalling. Natuurlijk wel zo nu en dan een harde buik, maar niets serieus. Dinsdag naar de VK, als ik dan ontsluiting heb gaan ze strippen, maar ach daar durf ik ook geen hoop uit te putten. Dat kleine eigenwijsje in mijn buik bepaalt toch zelf wanneer ze wil komen. De hoop dat dat dit weekend zou zijn laat ik maar een beetje varen, want anders maak ik mezelf helemaal gek ermee, en dat is ook niet de bedoeling. Had nooit gedacht dat ik dit wachten zo erg zou vinden.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ook voor jou een dikke knuf amsy.....

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney wat een scheetje.

Rommelende dames succes.

Iedereen die ik niet gefeliciteerd heb, bij deze alsnog. :D

:idea: Tip: weet niet of ik het al gezegt heb, maar heb je hechtingen, plassen onder de douche, en dan droog fohnen voordat je je onderbroek en verband aandoet, verzacht echt lekker als het droog is. (wel koude lucht)

ga m'n meisje maar eens voeden en verschonen.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    super tip.... gebruikte hem ook... helemal lekker

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heb trouwens ook de tip van ichtus ter harte genomen toen... had altijd een spuitfles met warm water mee naar de toilet... dat is ook echt ideaal...

dus nog bedankt ichtus...

gelukkig heb ik weinig tot helemaal geen last gehad van mijn hechtingen...dit in tegenstelling tot 7 jaar geleden met nick toen heb ik echt 5 dagen niet kunnen zitten..maar nu helemaal geen last

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemiddag!

Nog steeds geen nieuws van Wen...

't Is echt moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Bij alles wat je voelt denk dat: oh zou dit dan het begin zijn? Net als aan het begin van de zwangerschap toen we zaten te wachten of wel of niet ongi, en is dit nu een teken van zwanger zijn, zo is het nu met de bevalling. :( Om gek van te worden.

Ichtus en Amsy, ik blijf voor jullie duimen dat het snel gaat beginnen.

@Mrijn, wat goed dat Julia zo lekker geslapen heeft!

@Boney, wat een mooi meisje heb je gebaard. :D

@Daisy, jij ook nog steeds aan de rommel... Hopelijk zet het nu ook eens door bij jou.

@Debie, goede tip van de fohn!

Ik heb echt een beroerde nacht gehad. Om 5 uur sliep ik nog niet. Nu heeft mijn vader Norah opgepikt, dus kan ik weer lekker naar bed. Hopelijk kan ik dan nog een paar uurtjes lekker slapen.

Verder is ook in mijn buik nog alles stil. Volgens mij is mijn meisje goed door elkaar geschud door al mijn gehoest en gaat ze er daarom echt voorlopig niet uitkomen. :rolleyes:

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    krista en mannetje gefeliciteerd met de geboorte van sam guusje

Wen we worden nu wel erg nieuwsgierig ben je al bevallen ;)

Daisy ik hoop echt dat het dit weekend goed doorzet voor je meid :)

boney meid wat een dotje is tessa super

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Een hoop gerommel lees ik al. Mocht het doorzetten....succes dames! Maar nog niets van Wen gehoord dus?
    Hier is het lekker rustig nu. Straks even een stukje wandelen met z'n drietjes, het is ook heerlijk weer!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, wat een poppetje. Mooi hoor!

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemiddag dames,

Nog geen nieuws van Wen? :rolleyes:

@Boney; Wat een scheetje heb jij op de wereld gezet zeg! :D

@Ichtus; Echt balen voor je dat er steeds niets gebeurt! Daar word je toch niet goed van :(

@MamaNorah; Wat klote dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk heb je nog even bij kunnen slapen!

@Amsy; Vervelend hè dat wachten! Ik ben niet eens overtijd ofzo, maar zit toch een beetje te wachten, had ik niet van mezelf verwacht, maar alles is klaar, dus ben er gewoon klaar voor. 's avonds krijg ik wel pijnlijke harde buiken, in het begin ook nog regelmatig, maar neemt dan steeds af. Ach ja, er komt een dag dat het doorzet (hoop ik)! :D

Deel Deze Pagina