Lieve Dees, heel veel sterkte meis! Wel fijn dat het met het andere kindje alles goed gaat! Lieve meiden ik voel me vandaag even niet echt je van het. Nou heb ik vanavond getempt en die was heel laag, nu maak ik me meteen erge zorgen. Alles zal toch wel goed zijn. Bah meteen een onrustig gevoel en nu nog een week afwachten! Liefs bd
Zit wel goed meid! Je temp. schommelt he. Ik voel me ook onzeker hoor, ben blij dat ik het hartje donderdag weer kan horen. Is ook zo'n rare periode, je gaat je wat beter voelen en je ziet nog niks en voelt je beebje ook nog niet De vk zei al dat ik rekening moest houden dat ik me zo zou gaan voelen, hebben de meeste vrouwen. Niet te druk maken!
Bedankt Maja, je woorden heb ik echt even nodig. Ik ga af tellen naar volgende week dinsdag! Ben blij als ik weer wat bevestiging heb! Liefs
goedenavond meiden zo hier vrije dag gehad met mannetje dus weinig online geweest! we hebben verf uitgezocht voor de babykamer en nog bij babysuperstore ,wat dingetjes gekocht echt super leuk! @bigdream meid maak je niet druk om je temp die schommelt toch wel! en ik ben blij dat ik het hartje nu hoort met de angelsound! TROUWENS nog ff vraagje meiden als je regelmatig de angelsound gebruikt das toch niet schadelijk voor je beebje?
Goedenavond zwanger dametjes hier bij de feb. mamma's... Ikzelf ben nooit zo echt veel actief, maar dat had een reden... het was bij ons in afwachting of de zwangerschap wel goed zou verlopen! Vandaag dan eindelijk een echo gehad en niets meer dan positief nieuws... beebje maakt het uitstekend en ik ben zelfs 2 dagen verder dan ik dacht! ik hoop dat ik nu eindelijk kan beginnen met genieten! Verder hebben we meteen de 20 weken echo gepland en deze is op 8 oktober... dus voeg me maar weer toe in de lijst als dat gaat! Verder heb ik gelezen dat dees geen goed nieuws heeft gekregen met haar tweeling, echt vreselijk nieuws... en wens haar en haar mannetje daarom ook heel veel sterkte! Ik denk dat ik nu wel actiever ga worden, nu ik gewoon weet dat alles goed zit! verder hier ook last van irriterende stemmingswisselingen en lage onderrugpijn tijdens het slapen... dus alles is heel herkenbaar! Iedereen nog een fijne avond... Groetjes Jollie
wat een super nieuws gefeliciteerd! en klets maar weer gezellig mee!en kon begrijpen dat je wat afstand deed! maar ben helemaal happy voor jullie!
haha leuk hoor dat je zo posi reageert... hihi... en ik las dat met jou ook alles goed gaat! super hoor!
jazeker nu kunnen we genieten he! heb zelf een angelsound gekocht dus as ik wil kan ik het hartje weer horen hahah echt geweldig 1e keer na lang zoeken ,maar nu zo te vinden !
@joma: in de bijsluiter van mijn angelsound staat dat het absoluut niet schadelijk is. Maar ja, je zult het natuurlijk geen uren moeten doen... Maar dat doet natuurlijk niemand.
OOOhhh Jollie wat super fijn, heb echt aan je gedacht vandaag! Heerlijk meis, geniet ervan, dikke knuf
Zeker nu genieten... angelsound ik heb er zelf ook aangedacht hem aan te schaffen... maar doe het toch maar niet... wil mezelf niet ongerust maken en vind het ook een extra om dat bij de vk te horen! Bigdream je niet ongerust maken he meid, dat je temp schomelt kan natuurlijk altijd... ik voelde me voor een paar dagen echt niet lekker en was bang dat ik juist koorts had... maar was gelukkig tussen de 36 en 37 in!
@jolie meid das goed nieuws om te horen klim maar snel op die roze wolk en kom maar gezelig kletsen hier Meiden ik ga naar bed ben kapot zie jullie morgen weer
Zo meiden, weer een hoop gebeurt. Dees wat een vreselijk nieuws. Ben in gedachten bij jullie. Mag ik vragen hoe nu verder? Hoelang blijft dat kindje nog in je buik? Of hoe gaat dat? Wat moeten jullie je dubbel voelen. Mamanoah wat een goed idee die pbtjes. Verder kan ik echt niet op idereen reageren, het was gewoon te veel. Maar natuurijk lees ik alles en leef met jullie mee. Goed of slecht nieuws. Hier sinds lange tijd weer eens overdag gewerkt vandaag. En ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan. Ben alleen nu nog wakker. En dat merk ik wel. Ga normaal altijd ff tussendoor slapen. Of als ik avonddienst heb slaap ik uit. Maar ik moest uit m'n werk nog naar de tandarts en toen bij moeders eten en toen naar m'n schoonzus. Ik ben dus net pas thuis. Heb nu buikpijn (kramp) en ga dus lekker liggen. Ben wel errug moe nu. Ik moet morgen btw niet om 8.40u naar VK, maar om 12.00u. Ze belde vandaag om de afspraak te verzetten. Tot morgen allemaal. Dan ga ik lekker weer het hartje van mijn kindje horen... Truste Liefs Boney
Goedemorgen meiden, Ik voel me vandaag weer wat beter, dus zo weer naar mijn werk! @Silvia83, Miran34, Tamaraatje, Boney veel succes bij de vk! Verder meiden een heel fijne dag! Liefs bd
Het kindje blijft in mijn buik tot de geboorte. De gyn verwacht dat het ook tot die tijd zal blijven leven. Wij kunnen alleen niet begrijpen dat dat zo is. Het vruchtwater zal deze week op zijn en naar mijn idee zal het kindje dan sterven. Volgens de gyn is dat niet zo omdat het alles binnenkrijgt via de placenta en heeft het de longetjes en niertjes pas nodig buiten de baarmoeder. We zullen angstig af moeten wachten.
Februari 2008 mama's 31 januari Leonie1980 27 jaar, 1e kindje Irisje 34 jaar, 1e kindje, cck:meisje 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje,cck:Meisje 2 feb kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari), cck:Jongen Mrijn 35 jaar, 1e kindje, cck:Meisje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 27 jaar, 1e kindje, cck: Meisje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje, cck:Meisje KristaB 25 jaar, 1e kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje, cck:Meisje esmay 31 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje, cck:Jongen 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje Debora21, 22 jaar, 1e kindje, cck:Meisje baby4me 28 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Anette,32 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 18 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje, cck:Meisje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje, cck:Jongen 12 feb sjaantje 26 jaar, 1e kindje, cck:Meisje bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje, cck:Meisje maja82 25 jaar, 1e kindje, cck:Meisje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje, cck:Meisje joma 26 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Dees68, 39 jaar, 1e en 2e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje, cck:Jongen dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje, cck:Meisje pipi24 29 jaar, .. kindje 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Kiz 30 jaar, 2e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Talleke, 24 jr, 1e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje, cck:Jongen 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje, cck:Meisje Balou, 26 jaar, .. kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje, cck:Meisje sizzel 25 jaar, 1e kindje, cck:Meisje shaartje .. jaar, .. kindje Dotje1986, 21 jaar, 1e kindje, cck:Meisje 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje. cck:Jongen 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje Naatje070, 26 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje, cck:Meisje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje, cck:Jongen Boney, 25 jaar, 1e kindje, cck:Jongen 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje, cck:Meisje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje Nika, 20 jaar, 1e kindje Aurelie, 33 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Ik heb cyberwitch er afgehaald na haar miskraam....