Volgens mij ben ik helemaal remi hier op het forum, mmm, zometeen Idols afkijken. Hoop dat mijn beebje vannacht besluit actie te ondernemen, maar heb een beetje het idee dat het nog wel een paar dagen aan kan modderen hier...
Ik ben er ook nog even tijdens de backstage show van idols... Daisy en Ichtus, ik hoop ook dat er morgen babynieuws van jullie zal zijn. Amsy, hier hetzelfde, wel harde buiken, geen weeen. Ik heb in ieder geval helemaal niet het gevoel dat ze er vandaag of morgen uit gaat komen.
Ik vrees van niet... de douchetest van vanmiddag zorgde voor krachtigere weeen. De douchetest van net... tja... ik heb geen weeen meer. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Mijn lichaam is zich aan het reinigen zoals gister bij de controle gezegd werd. Wordt vrijgemaakt van ontlasting enzo, en om die reden heb ik dus al sinds maandag verminderde eetlust, en sinds donderdag nauwelijks nog eetlust. Hoe lang zou mijn lichaam willen dat ik niet eet voor het denkt dat ik er klaar voor ben? Mijn Lief denkt dat het morgen door zal zetten. Nou volgens mij word ik de eerste bij wie de baby wel blijft zitten .
He dames! Hier even een snel berichtje van mij. Als eerst even THNX! voor alle felicitaties. Als tweede sorry dat ik niet eerder online ben gekomen om me even te melden, maar het kwam er niet eerder van allemaal. Morgen zal ik proberen me verhaal op het forum te zetten, weet alleen nog niet waar ik dan zal plaatsen, of hier of bij de mama's. Maar goed, ik was jullie niet vergeten hoor en ik kom gauw alles vertellen, banner veranderen en natuurlijk foto plaatsen Liefs Angel Ps voor de mama's van na 20 - 02 - 08 GEFELICITEERD !
Nou hier het afgelopen uur om de 10 minuten toch wel een lichte wee/flinke harde buik gehad.. maar ook hier weet ik dat het net zo hard weer kan stoppen.. Edwin gaat zo naar bed en ik blijf nog ff turven.. ben bang dat als ik ga slapen dat het dan weer afzakt... @Daisy.. We zitten dus een beetje in het zelfde schuitje.. balen joh.. ik heb ook steeds dat het in bad of onder de douche minder wrodt dus dat doe ik dan ook maar niet tot ik echt krachtige weeen krijg.. Ik ging net tanden poetsen (ben ik anders straks te moe voor) en toen weer een harde buik.. nou das niet handig... kan je niet echt makkelijk zuchten.. Hou nu ook veel meer vocht vast en heb mijn ringen maar af gedaan.. die knelden gewoon ineens Zoals je lijf je flink voor de gek kan houden bij een eventuele beginnende zwangerschap zo doet het hetzelfde bij de eventuele uitdrijving... .. Maar een raar gebeuren hoor.. om krankzinnig van te worden.. Als het straks dan echt begint piepen we wel anders..hahaaha Verlies overigens nog steeds slijm en wat bloed (ieuw) maar is wel een teken dat mijn lijf nog bezig is.. weet trouwens niet of t echt werkt of alleen maar bij mij, maar ik zit steeds in kleermakerzit op de bank en dan zijn de harde buiken krachtiger dan wanneer ik gewoon zit.. @Amsy...Meid.. harde buiken zijn in ieder geval iets.. ik ben nu overal al blij mee.. je weet maar nooit meid.. t kan ineens hard gaan.. ik probeer me maar steeds in te denken dat ik bij lisa ook geen enkele aanleiding had om te geloven dat ik zou gaan bevallen. Totdat de eerste wee (AUW) zich meldde.. daarna bleven ze ineens komen direct om de 5 minuten.. zomaar uit het niets..Tis trouwens voor het eerst dat ik "bewust" mijn slijmprop ben verloren. bij de andere 2 heb ik er nooit iets van gemerkt.. 23.10... zucht zucht zucht.. @Angelinaz.. ben benieuwd naar je verhaal meid.. neem je tijd en geniet van jullie beebje...
@Ichtus: Je woorden lijken me iets te troosten. Voor nu zit ik er helemaal doorheen. Me suf te piekeren waarom... Erwin denkt dat het morgen doorzet. Ik weet 't niet meer.
Och meis toch.. ik ken het ik ken het.. Hier zakt het ook weer wat af.. tenminste er zit weer meer tijd tussen dus tzal vannacht ook wel weer niks worden.. domper domper... Ik weet t ook niet meer hoor.. om GEK van te worden dit! Zou willen dat ik je wat meer hoop zou kunnen geven, maar zoals het hier hetzelfde gaat biedt dat ook niet veel hoop he... Ik hoop nog steeds en dat blijf ik ook wel doen ...kan toch nergens anders aan denken.., maar probeer me bij een zh bevalling neer te leggen.. (beeb is trouwens wel errug aa het porren..) AUW DIKKE KNUFFEL VOOR JOU MEID..
nou lees net (heb even gegoogles) dat aspirines de weeen vertragen.. dussssss.. had ik dat maar eerder geweten.. daar gaat mijn hoop op vanncht.. Nou ja.. met knallende pijn een bevalling ingaan is ook niet wat!
Je kunt wel duidelijk merken dat de meerderheid inmiddels is bevallen zeg.. tis zo vreslijk rustig savonds.. ik mis echt het onzin geneuzel over eten enzo.. twordt tijd dat we over stappen op t mamma forum om over poepluiers, uitgespuugde spinaziehapjes en lekkende uiers te neuzelen... dus dames die nog wachten.. Tonight is our night....hihihii
Nou ik ga toch maar naar bed.. ben gewoon moe en mijn rug is verrot... Dames.. succes vannacht en tot morgen.. hopelijk met leuk nieuws... DIKKE KNUFFEL
meiden ppffff ICHTUS EN DAISY! straal......straal.......straal..........hoop dat jullie morgen allebei aan het bevallen zijn! DIkke KNufffelssssssssssssss meer kunnen we niet doen voor jullie, Gun jullie een snelle en mooie bevalling! weltrusten!
Ichtus en Daisy,meiden, zet em op hoor, zou zo heerlijk zijn als het nu een keer ging gebeuren. En Ichtus, je bent echt een schat en een meester in opbeuren! Zit nu beneden na eerst naar bed te zijn gegaan, mijn wiebelbenen houden me natuurlijk gezelschap, en beebje is zo ontzettend druk dat ikde een na de andere harde buik van der krijg. Hoop dat ze zo gaat slapen, dan kan ik het ook weer proberen in bed. Inderdaad merk je dat het steeds rustiger wordt op het forum, eerder waren er 'savonds en 'snacht nog wel mensen, dat wordt steeds minder helaas. Lief van dwaas en JOma dat ze ons af en toe nog komen aanmoedigen, en natuurlijk ook van de andere al bevallen mama's die ons een hart onder de riem komen steken. mamanorah, ben benieuwd hoe jij het maakt vanavond, nog steeds alleen harde buiken of...., hoop dat onze tijd snel komt ook. meiden, goede nacht, en ik hoop op tenminste 2 zondagskindjes liegs Amsy
Goeiemorgen! Wat een geweldig nieuws over Wen! Nou ja, eigenlijk over Fenne..! Super! Ben echt zo blij voor hun!
Nou.. Lune poept.. En hoe Hele luiers vol haha! Weet niet wat ik zie.. Nou kan er alleen geen plasje meer bij wat zorgt voor natte kleertje Want die klote luiers doen hun werk niet goed. We waren al niet zo blij met deze (huggies) maar dat wordt nu helemaal wel duidelijk. Wel heeft Lune nog krampjes, vannacht heeft ze er ook best veel last van gehad. Vanmiddag gezellig naar mijn ouders op visite en daar lekker wandelen. Nu al zin in. Ik kom de deur zelf namelijk niet uit met Lune want waar we nu nog wonen moet ik 3 trappen naar beneden met kinderwagen wat dus niet lukt En dus ook geen lift aanwezig. Lekker straks verhuizen naar een 'normaal' huis Ik hoop dat Lune zo nog een oogje dicht doet, kan mama dat ook nog even doen Enne, voor de meiden die nog moeten bevallen.. Vind het wel jammer voor jullie dat het hier nu steeds rustiger wordt. Het wordt gewoon echt tijd dat de eigenwijze beebjes zich laten zien Met 34 bevallen is ook niet de bedoeling, maar zo lang doorlopen is voor de mama zelf niet fijn Maar blijkbaar hebben jullie beebs het nog even nodig.. Kunnen ze nog even lekker groeien en zijn ze groot en sterk voor de grote buitenwereld Ach, ik lul ook maar wat om jullie een hart onder de riem te steken haha. Ik zal duimen dat de beebs snel komen
Wen...van harte met de geboorte van jullie dochtertje! Ik ben blij om wat beter nieuws te horen van jullie kant! Is er verder nog nieuws..?
Goede morgen... @Maja.. Fijn dat Lune goed poept nu.. je zult zien dat de krampjesn nu ook minder zullen worden.. Wij woonden bij Jurian ook 3 hoog zonder lift.. Ik liet het de kinderwagen altijd beneden in de schuur staan. zo kon ik zelf met hem naar beneden en wandelen wanneer ik wilde.. Nu moet ik wel zeggen dat hij absoluut niet in de wagenbak wilde dus dat we altijd de maxicosi gebruikte. die was ook makkelijk van het onderstel af te halen en mee naar boven te nemen.. @Amsy.. meester in het opbeuren.. hahaha.. nou nu bij mezelf nog.. Hier weer alles rustig en mijn buik zit er nog steeds...Weer teleurgesteld, maar het gevoel lijkt te wennen.. Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? @Daisy.. meis ben benieuwd hoe het jou is vergaan vannacht? @MamaNorah.. jij nog ontwikkelingen.. hebben die harde buiken zich nog omgezet in weeen Nou hier ga ik zo met veel moeite maar s kijken of ik met de kids een eindje kan gaan fietsen ofzo.. misschien zet dat nog wat in werking.. eerst maar s douchen en aankleden. dan ben ik al gauw een uur verder.. dan een uurtje fietsen ofzo door de stad.. tis mooi weer enniet koud.. nou dan is de morgen alweer bijna voorbij.. tijdverdrijf is toch zo'n beetje het enige wat ik kan verzinnen om er niet steeds mee bezig te zijn.. Knuffelssss
Nou Ichtus en Daisy, ik hoop voor jullie dat het vannacht heeft doorgezet! @maja; Lekker voor Lune dat ze weer poept! Het schijnt dat het vandaag wel redelijk weer wordt, dus hoop dat je idd even lekker kunt wandelen! Ik wil zelf ook een wandeling maken vandaag, in Hoek van Holland, en dan kibbeling eten! Het zou voor mij vandaag DE DAG moeten zijn, maar ik weet zeker dat het em niet gaat worden hahahaha. Hoop nog wel dat het februari wordt.... Ga weer even proberen om te liggen...
@Naatje.. veel plezier met wandelen meid.. je weet maar nooit! Gefeli met je 40 wken he... toch weer een mijlpaal! Net naar de wc geweest (alsof jullie dat willen weten) en ook weer van alles verloren dat ik niet kan thuisbrengen.. IEUW..vervolgens een hele bevalling op zich geoefend.. AUW.. nog geen schoonmaakaktie hier dus in mijn lijf...(als jullie begrijpen wat ik bedoel).. nah ja... Ik ga nu lekker douchen en dan ff weg.. Tot later dames...
Kom op meiden, jullie moeten maar snel naar de mama's komen. Leef echt met jullie mee, overtijd lopen, moet er niet aan denken.