Goedemorgen! Nou hier zit alles ook nog potdicht. De baby vermaakt zich nog prima hier van binnen. Nou ja, ik ben natuurlijk ook pas 2 dagen overtijd, dus ik mag nog wel even. Bij Norah begon het hele spektakel op zondagavond, ook bij 40w2d dus wie weet gaat het nu hetzelfde! Ik heb in ieder geval redelijk geslapen, en kan vandaag lekker rustig aan doen. Norah is nog steeds bij mijn ouders. @Daisy, we hebben je hier nog niet gezien vanmorgen. Hopelijk is dat een goed teken en is alles nu losgebarsten bij je. @Angelina, wat fijn om van je te horen! Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal. @Ichtus, oooo ik kan me je terleurgestelde gevoel goed voorstellen. Elke ochtend weer wakker worden met buik. En dat terwijl er al zoveel gebeurt in je lichaam. We zullen jouw beebje eens even goed toespreken vandaag, hij moet toch komen vandaag hoor! @Amsy, heb je nog wat kunnen slapen? Die wiebelbenen heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, zo irritant. @Maja, wat fijn zeg dat Lune poept. Ik vond huggies in het begin ook niet zo fijn, alleen pampers en kruidvat luiers deden hun werk goed. Veel plezier vandaag bij je ouders! Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen? @Naatje, gefeliciteerd met de 40 weken. Oh lekker kibbeling. Het is inderdaad wel jamemr dta het hier rustiger wordt, maar wel begrijpelijk. Iedereen is heerlijk druk met hun kindjes. Hopelijk gaan we nog allemaal in de komende week bevallen zodat er niet 1 of 2 overblijven die nog tot half maart doorlopen.
8 feb baby4me 28 jaar, 1e kindje, ZOON! 12 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje, ZOON! 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje, DOCHTER! Dotje1986, 22 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje. DOCHTER! 24 feb Naatje070, 26 jaar, 1e kindje VERRASSING! 28 feb Nika, 20 jaar, 1e kindjeVERRASSING! 29 feb Anouk, 38 jaar, 2e kindje,VERRASSING! DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje VERRASSING! Sjalotjuh87, 20 jaar, 1e kindje, VERRASSING! Taatje, 27 jaar, 2e kindje, VERRASSING!
Baby4me zal ondertussen wel bevallen zijn, van de Anouk op 29 feb hebben we ook al heel lang niets meer gehoord, dus dan zijn er nog 10 actieve febr. mama's die moeten bevallen.
Nou ben ik hier ook lekker in mijn eentje aan het kletsen, hahaha. Dan ga ik maaar eens uitgebreid onder de douche. De verder plannen voor vandaag zijn in ieder geval nog een buikfoto maken, en de babykamer filmen. Tot later...
Die laatste Anouk..is idd niet meer zwanger volgens mij..kan ook niks vinden dat ze is bevallen... Maar lees wel in haar stukjes dat ze 2 miskramen heeft gehad.. En Baby4me..tja..die is denk ik al wel bevallen ja..
Anouk is toch nog veel hier geweest? die zal toch nu wel bevallen zijn.. ik ga zo s ff kijken wanneer ze voor het laatst online is geweest.. Of waren er 2 anouken...of was het anouk en anoek.. Tis ook logisch hoor dat de mama's minder hier zijn.. tis ook erg druk met zo'n kleintje en buiten dat is knuffelen natuurlijk veeeeeeel leuker..hahaha Nou ik heb net heerlijk gefietst.. wel zo langzaam dat we bijna omvielen, maar goed.. twas niet echt een prettig gevoel bij mijn caaf zeg maar.. alsof ik recht op t koppie zat en natuurlijk veeel harde buiken.. nu ben ik net weer thuis en ff uitrusten.. zo nog maar even wat stofzuigen en opruimen en verder heb ik niet veel of eigenlijk helemaal geen plannen voor vandaag.. @mamanorah.. oh dat zou wel leuk zijn als het nu zou beginnen. de zelfde dag als bij Norah.. heerlijk zeg dat ze nog lekker bij opa en oma is.. Hier 2 drukke kiddies die wel erg lief aan het spelen zijn hoor... @Amsy.. ook nog niks dus.. balen joh.. @MissN.. We komen snel hoor bij de mamma's..haha Lief dat je even een hart onder de riem komt steken.. Ik ga ff wat opruimen nu... tot straks weer
@ichtus..er waren idd 2 Anouken.en die nu nog op de lijst staat is de laatste tijd nog wel online geweest ..maar is niet meer zwanger..en ook niet bevallen..
hoi lieve forumdinnetjes.... @amsy.... bedankt voor je lieve woorden over mijn dochter...ze is echt een plaatje he ik ben ook supertrots...hopelijk heb je zelf ook snel je beeb lieverd... die is vast net zo mooi @ maja super dat LUNE is gaan poepen zeg heerlijk voor haarzelf ook... @ ICHTUS moet ik dan nog een keer je beeb toespreken... BEEB MRIJN(HIHI) KOM HET IS HIER FIJN.... @MAMANORAH dikke knuf meid... en laat je beeb maar komen nu he.. HIER is alles super... ik mocht lekker slapen van manlief.... we hebben ELISE lekker op bed gelegd gister na de laatste fles... hadden we even tijd tijd voor elkaar hahahahaha.. en maurice zou de nachtvoeding doen.. dus mama heeft geslapen als een roosje...mmm moe maar voldaan... nou voor iedereen die ik vergeten ben... dikke knuf..en geniet van jullie zondag!
Goedemorgen dames, Nog geen nieuws hier zie ik? Ichtus, jeetje, dat beebje van jou moet nu toch ernstig toegesproken worden inderdaad, nu is het gewoon niet grappig meer! Hier ook een teleurgestelde moeder in spe, niets aan het handje natuurlijk hier. Word er zo moedeloos van, bah. Mamanorah: hopelijk volgt jouw beebje het voorbeeld van haar grote zus, en begint het spektakel vanavond bij jou. Daisy, ben benieuwd hoe het jou vergaan is vannacht. Dwaas: wat heerlijk dat je even hebt kunnen bijslapen en dat het allemaal zo goed gaat met Elise, fijn dat Maurice ook zo lekker betrokken is, heerlijk! Vandaag staat er hier niet zoveelop het programma, als alles rustig blijft eten we vanavond bij mijn schoonouders, waarna we naar een avondwake van een overleden oom van mijn lief moeten. Zie er wel tegenop, lang zitten in die houten kerkbankjes, lang in de rij voor het condoleren, maar goed, dat hoort er allemaal bij helaas. 10 februarimama's die nog moeten bevallen, tja, hoop toch niet dat ik als allerlaatste overblijf , hoop dat voor niemand trouwens. T wordt steeds rustiger op het forum, voordeel is wel dat het aantal bij te lezen pagina's te overzien is . Ben benieuwd hoe het met Wen en Fenne gaat, hoop dat ze snel opgeknapt is en met Wen mee naar huis kan! Meiden, ga ff broodje smeren, misschien tot zo?
Zoooo de haartjes zijn gewassen, de benen zijn geschoren, de vluchttas is opnieuw ingepakt. Ik heb er een goed gevoel bij voor vandaag. Mijn buik is hard en af en toe is er een krampje. (Ook niet meer dan een klein krampje hoor). En ik voel me zo ongewoon rustig vandaag, en heb meer energie dan de afgelopen weken. Kortom: ik ben er klaar voor. @MissN, ook veel van de minder actieve mama's zijn al heel lang niet meer online geweest. Misschien kunnen we ze over een week of 2 of zo een keer een pbtje sturen om te vragen of ze zijn bevallen. @Ichtus, 't is echt heerlijk hoor zo zo'n dagje zonder kind. Multitasken op het einde van de zwangerschap is onmogelijk en zo hoef ik me alleen maar bezig te houden met mezelf. Ik vind het knap hoor dat je nog op de fiets stapt, die van mij staat hier al sinds de verhuizing ongebruikt in de schuur. @Dwazie, oh wat fijn dat je een super nacht hebt gehad. @Amsy, oei dat is minder een avondwake en condeleren. Misschien kun je een kussentje of zo meenemen zodat je lekkerder kan zitten? Jij blijft zeker niet als laatste over hoor! Degenen die op de 28e nog niet bevallen zijn moeten maar gewoon weer gezamenlijk een marathon gaan doen.
Nou mamanorah, hoop dat je gevoel goed is! Ga idd de vluchtkoffer maar eens controleren, die heb ik al weken geleden ingepakt, dus is goede tip. Naatje, gefeli met de 40 weken, de magische dag, hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als sommigen van ons.
goeie morgen meiden, ow meiden ik heb echt met jullie te doen, ik was maar een dag overtijd en ik had het al helemaal gehad dus ik kan me voor stellen hoe jullie je al niet moeten voelen. hoe is het met jullie? knuffel!
zo hier de kamer ff opgeruimd en een natte lap ff overal langs gezwieberd...ziet er voor het oog weer toonbaar uit!.. Ik vraag me nu wel af wat er dinsdag in het zh gaat gebeuren.. bij Jurian was er gewoon een afspraak gemaakt om ingeleid te worden met 42 wk. nu moet ik dinsdag zelf bellen om een afspraak voor die dag te maken voor een seriniteits (ofzoiets) onderzoek.. wat het ook moge wezen.. Hoop niet dat ik iedere dag terug moet komen.. daar ga ik echt niet mee akkoord hoor. tis hier altijd zo druk dat je uren in zh zit te hangen.. dat trek ik niet hoor!... maar goed we zullen zien we zullen zien... Nog 1,5 dag te gaan...
Hier is alles rustig. Heb geprobeerd mijn teleurstelling weg te slapen. De kleine heeft me nog flink liggen kietelen vannacht. Wilde vast mama opvrolijken.
@kikkert.. hoe het met ons is.. sja.. ZAT!hahaha Hoe ist met jou en kleine DYLAN? @Amsy.. vluchtkoffer.. tzal wel niet voor de vlucht nodig zijn, maar ik moet toch ook aan een zh tas gaan denken nu.. had voor beeb wel e.a ingepakt, maar voor mezelf natuurlijk niet..Optimist dat ik ben, maar nu zal ik het toch maar even gaan doen vandaag.. dan staat het maar klaar.. Pfff zal wel een lijstje maken, anders ga ik zeker de maxicosi enzo vergeten...ook de kleertjes die liggen te pronken in het bedje zal ik maar in de tas doen.. AUW.. harde buik.. ...... Die ben ik nu ook zo zat.. aangezien ze toch niet doorzetten heb ik ze dan ook maar liever niet.. geeft steeds weer hoop en daarna teleurstelling.. zolang buikje rustig is heb ik ook geen hoop dat het gaat beginnen dus dat scheelt weer frustratie.. Tis wel heerlijk om het allemaa van me af te kunnen schrijven hoor, al vind ik mezelf wel een enorme zeur en klaagmuts... maar een beetje klagen mag wel he..
Thanx Kikkert, voor je lieve woorden en medeleven. Wij overtijd mama's hopen jullie snel te mogen vergezellen op de mama topic. ga ook ff wat in huis doen, want stel je voor... Ach, inmiddels durf je nergens meer op te hopen he, hihi. Mijn meisje is levendig zat, dus heeft het nog prima naar haar zin daarbinnen, nu al verwend, dat wordt nog wat als ze er straks echt is Ichtus: volgens mij gaan ze bij 42 weken in Zwolle een echo doen om te kijken hoe het staat met de groei en ontwikkeling van het kind, het vruchtwater en placenta. Ook leggen ze je aan de CTG, om te monitoren hoe de hartslagontwikkeling en bewegelijkheid is. Al die gegevens bij elkaar geven een beeld van hoe de kleine het binnenin doet. Als alles er nog prima uitziet zal je herhaaldelijk moeten terugkomen. Ze laten natuur liever de gang gaan zolang dat verantwoord is, dus... Mijn VK vertelde dat het zo kan dat ze je laten lopen tot 43 weken (ik bastte gelijk in tranen uit toen ze dat vertelde, BAH, wedden dat dat mij overkomt, en intussen wordt ze zwaarder en zwaarder....nee prima)
hihi.. ik heb na het strippen afgelopen donderdag ook een mega loempia gehaald.. heerlijk, maar het heeft niets gedaan. las wel dat chinees eten zou helpen dus vrijdag chinees gehaald.. annanas gegeten, bitterlemon gedronken... zelfs klinische seks gehad.. wandelingen gemaakt, vanmorgen gefietst met 2 kids op de fiets en megabult op en af.. Slijmprop gister verloren(IEUW), mega ontspannen, mega druk zijn.. niets helpt... Volgens mij heb ik alles wel zo'n b eetje geprobeerd.. alleen wonderolie nog niet, maar dat gaat me echt te ver.. dat is TE ranzig...
He Dais, wat vervelend dat jij ook niet doorzet meid. En Ichtus: lekker blijven klagen hoor, geeft mij het gevoel er niet alleen voor te staan. ben wel 4 dagen minder ver dan jij, maar de frustratie is er niet minder om, snap zoooo wat je doormaakt, en dan heb je ook nog 2 kleintjes in huis lopen, ik doe het je niet na. En idd, dat valse voorwerk moet nu maar afgelopen zijn, of doorzetten of niet, want dat halve werk daar worden we alleen maar chagrijnig van, althans ik wel. Ben niet te genieten vandaag, huilen en snauwerig, nee lekker voor mijn liefie.
Ik was er al bang voor ja.. nou ik hoop maar dat ze ook toucheren en dan constateren dat ik nu 3 cm heb ofzo en dat ze dan de vliezen breken..dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. maar t zal wel niet! We moeten maar s een afspraak gaan maken hoe we elkaar kunnen herkennen..hahahaha voor als we straks naast elkaar liggen..hihi