met mij gaat het redelijk goed, op de rug/bekken pijn na. met dylan gaat het super goed hij is echt een lekker manneke
Droomde trouuwens vanmorgen dat ik ook zo'n slijmprop verloor, haha, het was een glazig ding om te zien, beetje smurfensnot achtig maar dan doorzichtig. Was helemaal blij, dacht nu gaan we beginnen.....zelfs in mijn slaap ben ik ermee bezig, en wat ik ook probeer, ik kan mezelf niet afleiden en het loslaten, wou dat ik het kon, zou zoveel rust geven.
Fijn dat het zo goed gaat me Dylan, Kikkert, en dat je je lekker voelt. Tja, ichtus, ik ben diegene met de grijze snoopy pyjama , haha.maar ff serieus, jij hebt je kleintje al lang al in de armen tegen de tijd dat ik een keer naar Zwolle mag, mijn gevoel zegt me dat jij geen 2 dagen meer rondloopt, geloof me maar.
Hier ook een kort lontje idd.. kan echt niets hebben en natuurlijk maken de kids daar dankbaar en irritant gebruik/misbruik van..zeurderig (wat een woord) Ed is vanmorgen weg (hij speelt piano bij de gevangeniskerkdiensten in zwolle) dus komt zo weer thuis.. hij kon geen vervanging vinden wat wel lastig is want hij mag zijn tel niet mee naar het cellenblok nemen. Ik heb dus een speciaal telefoonnummer om m op te laten roepen..maar tis toch niet nodig dus dat scheelt..
Nico is naar z'n werk, dus nu heb ik echt het huis voor mezelf. @Kikkert, ik trek het nog wel prima, maar voor Ichtus en Amsy is het nu echt tijd! @Ichtus, pfff elke dag naar het ziekenhuis, nee daar wordt je echt niet vrolijk van. Ga jij maar gauw de zh koffer inpakken, misschien wacht je kindje daar wel op en als die dan klaar staat komt hij vast heel snel naar buiten piepen omdat hij ook liever thuis geboren wil worden. @Daisy, ik had goede hoop omdat we je nog neit gezien hadden vandaag. Wat balen dat het niet heeft doorgezet. @Amsy, ik vind dat doorlopen tot 43 weken zoiets onmenselijks. Ik snap best dat het beter is om de natuur haar gang te laten gaan, maar die weken vanaf 40 weken zit je als moeder gewoon niets te doen en te wachten op je kleine. Ik heb mijn favoriete baby kleertjes nog in een stapeltje in de kast liggen. Als ik naar het ziekenhuis zou moeten dan kan ik het zou in de koffer doen. Voor de zekerheid heb ik nog wel een ander setje in de tas zitten. Het zijn mijn kleinste kleertjes, hopelijk gaan ze nog wel passen! Ik weet in ieder geval dat mijn meisje korte beentjes heeft, dus dat scheelt weer.
hahaha.. ik hoop voor je dat je niet naar het zh hoeft, maar als we dan toch allebei moeten wil ik wel op je wachten hoor.. heeft het toch nog wat speciaals...hahaha
Tja, mannen en hun verplichtingen. MIjn lief is voetballen nu, heb hem maar lekker laten gaan, wat moet ie nu thuis bij zo'n chagrijn terwijl er toch niets gebeurt. En dat geeft mij weer een beetje tijd voor mezelf. Heb helemaal geen zin om vanavond bij mijn schoonouders te eten en naar de avondwake te gaan. Ben helemaal niet in de stemming voor al die vragen en opmerkingen, bah bah.
Iedereen zegt altijd zo makkelijk van Laat het los... maar dat kan helemaal niet. Onbewust ben je er zeker altijd mee bezig. Wat voel ik nu? Wanneer gaat hij komen? Hoe zal ik de bevalling beleven? En hoe langer je overtijd bent hoe erger het wordt lijkt me. Ik ga buikfoto's nemen, en daarna even wat rommelen in huis en wat te eten maken. Ik heb trouwens ook geen kleine krampjes meer, dus hier is mijn meisje aan haar zondagsrust begonnen.
We spreken bij deze af dat we allebei niet hoeven oke. Maar het zou inderdaad wat zijn zeg,als we straks allebei daar in Zwolle liggen. mamanorah: ja, ik vind het ook niet normaal, 43 weken,maar hoop eigenlijk dat je daar zelf ook een betje inbreng in hebt, want een gefrustreerde mama die aan het eind van haar latijn isop 43 weken nog te laten bevallen lijkt me ook geen optie, maar goed. In deventer zien ze je gelukkig eerder, ik twijfel zelf heel erg wat ik nu moet, ik mag ook naar deventer, maar de VK zei wel dat het ua ingrijpen niet uitmaakt, dat ze er hetzelfde beleid op nahouden. Vind het idee om eerder te weten waar ik aan toe ben wel heel fijn, maar mijn lief heeft wel een voorkeur voor het Sofia in Zwolle, omdat hij met dat ziekenhuis ervaring heeft.
@daisy.. ja had ook al hoop gekregen dat t je bezig was... maar ff lekker bij slapen is ook luxe nu.. fijn hoor.. @mamanorah.. tis idd onmenselijk, maar denk wel dat de bevalling sneller zal gaan als hetnatuurlijk begint en dat het beter te doen is...vraag me niet waarom ik dat denk hoor..geen idee...
Manlief heeft lekkere croissantjes gekocht blijkbaar want die worden nu in de oven gelegd.. jammie.. nou wij gaan dus zo lekker lunchen... Tot straks meiden....
Klinkt lekker.... heb net maar een banaan gegeten. Net zoals de afgelopen week.... geen honger, alleen maar dorst... zucht Wie had het ook al weer over uithongeren? Kennelijk dat mijn lichaam probeert de kleine weg te pesten .
Oh dat valt dan wel mee! Mij laten ze tot 42 weken lopen, bij 10 dagen overtijd krijg ik meer controle!
Nou hier een tukkie gedaan... verder geen veranderingen..af en toe een harde buik en erg harde ontlasting (sorry he).. is gewoo niet normaal meer.. AUW.. moet wel vaak vandaag, maar das geen pretje... ga ff een spelletje doen denk k... moet de tijd toch doden..