Harde ontlasting is idd geen pretje! Heb er gelukkig geen last meer van... Hier schijnt de zon heerlijk, dus we gaan er even uit om wandeling over de pier te maken Tot vanmiddag....
Oh lekker naatje.. heerlijk wandelen..... hier ook een zonnetje en dat stemt weer wat vrolijker.. Geniet ervan...
Was bij mij gelukkig niet hard, maar mijn darmen zijn al sinds vrijdag zo goed als leeg... vandaar dat mijn lichaam mij natuurlijk geen eetlust meer gunt.... maar dan moet ik wel snel gaan bevallen... want op een gegeven moment zal ik toch ooit weer moeten gaan eten.... als het niet goedschiks kan, dan kwaadschiks.
Hallo meiden, hier nog alles rustig Daisy,Ichtus Amsy nog niet voor de echt bezig : jammer ! Wij zouden vandaag naar een hoteletje gaan, maar vent heeft geen zin, ik eigenlijk ook niet, dus we zitten lekker thuis niks te doen. Daisy, wel lastig dat je al zo lang geen eetlust meer hebt, je moet wel met genoeg krachten de bevalling in gaan. Voorspelling: Ichtus begint vanavond voor de echt en bevalt morgen vroeg (25/02) Amsy begint vanavond tijdens de avondwake en bevalt morgen nog voor het 18uur journaal. Daisy voor jou denk ik 26/02 Mamanorah woensdag de 27e (Norah is toch ook op een woensdag geboren of niet?) En voor mezelf PFFFFFFFFFFFFFF 02 maart ofzo
@daisy.. Ik snap niets van mijn darmen.. normaal ga ik 1x in de 2 dagen en nu al 4 keer vandaag en niet zo'n beetje ook (sorry voor de details maar tgaat wel erg moeilijk hoor), misschien toch het opschonen, maar dan mag t wel opschieten anders is het voor niets... BAH BAH BAH! wat kan een mens zich rotvoelen zeg... en dan is er eigenlijk helemaal niets aan de hand....er zijn toch veel ergere dingen in de wereld dacht ik zo... Als ik alleen al aan Dees denk denk ik mens zeur toch niet over die paar dagen.. wees blij dat het zo goed gaat...en dan schaam ik me soms best hoor dat ik hier zo over zeur....maar ik kan er niet omheen dat ik me er knap ellendig onder voel..
Ja de 26e zou echt mooooooooi zijn, maar heb geen hoop haha zeg ik die pas 2 dagen overtijd is Dus je bent flink aan de sch**t, dat is toch een heeeeel goed teken!
Ik ben benieuwd... ik heb wel een tijd geleden (toen ik dacht dat het me niet uit zou maken) geroepen dat ik 26 feb een leuke datum vind. Dit omdat Erwin en ik dan 7,5 jaar samen zijn. Dus wie weet (heb ik het wel te hard geroepen #-o ) De andere datum die ik riep was 2 maart... (Ik ben 4/5 en Erwin is 6/7 dus 2/3 voor de kleine klonk dan wil in het straatje... en nu moet ik niet eens aan denken dat ik overtijd zou kunnen lopen... ik kan nou al niet veel meer.... .
Dat het mag opschieten, zo bedoelde ik het dus ook. Ga normaal ook maar 1x in de twee dagen zo ongeveer. Nou ben woensdag en donderdag ontelbaar veel geweest.... tis echt leeg daarbinnen, want wel normale hoeveelheden per keer.. tot steeds minder zeg maar...
Daisy wat een leuke nieuwe banner-foto heb je! Ik ga nog maar eens een beetje googlen, om tips (bakerpraatjes ) te vinden, die de bevalling op zouden wekken.
Zo heb ik eindelijk even tijd om bij te lezen. Constant visite! Wen: ik schrok me rot meid! Gelukkig gaat het alweer wat beter met Fenne! (super mooie naam trouwens! ) GEFELICITEERD! Voor de rest van de meiden: zet hem op! even ego: ik mis zwanger zijn soms dus echt wel! Bijna niet voor te stellen als je overtijd bent natuurlijk!
Waar ik nog aan het denken was, de dochter van Boney heet toch Tessa Luna Julia ? Zou ze haar Luna genoemd hebben omdat ze tijdens de vollemaan nacht geboren is?of zou ze die naam al van te voren bedacht hebben?toch best strange
Nou ik weet dat ze de maan wel altijd al heeel bijzonder vond.. daarom is het natuurlijk extra speciaal dat ze met volle maan geboren is.. of ze de naam Luna daarom erbij heeft gezet of dat ze die al had weet ik niet.. BONEY? jij weet t antwoord..... En euh. als je nog originele bakerpraatjes vind...ik houd me aanbevolen!
Thanks... ben ca. 16 kilo aangekomen. maar heb wel goede hoop moet ik zeggen, alleen jammer van de striemen (niet zichtbaar op de foto hoor). Maar ze zitten waar mijn hand zit. Dat lichtblauwe in de verre achtergrond, is de babykamer . Lichtblauw en een muur is mintgroen.
Lekker druk leventje nu met zoveel visite . Hoe gaat het met kleine Finn? En jij alweer helemaal op de been :
@Daisy... 16 kg? waar heb je dat zitten dan? ik ben net aan 12 kg bijgekomen en ben veeeeeel ronder dan jij!
Ja de een is nog niet weg en de ander staat voor de deur! Vind het niet altijd erg hoor, maar je hebt nergens anders meer tijd voor... Met Finn gaat het prima! Hij heeft veel gespuugd van de borstvoeding en had last van krampjes, dus ben gister over gestapt op de fles en nu gaat het heel goed! Met mij zelf gaat het super hoor! nergens last van! We zijn zelfs afgelopen week met de trein naar m'n schoonouders gegaan, en lekker gaan winkelen in Den Bosch. En met jou? Nog geen tekens?
Borsten, buik, en ik denk zelf een deel in bovenbenen en armen. Ik heb tot 2006 overgewicht gehad, en toen zag ook niemand waar het zat... ik kan het kennelijk goed verstoppen . Mijn borsten zijn nu wel 3 cups groter... heb normaal een Btje, en ik zit nu op D/E.