@daisy.. OVERGEWICHT? Nou daar is op deze foto dus echt totaal niets van de zien he.. zou je eerder op ondergewicht schatten zonder je buik dan.... of je foto geeft dan vertekend beeld of je bent super veel afgevallen... Hoe dan ook .. je ziet er prachtig uit!
Nou ik ben dus weer terug, niet gewandeld, maar wel lekker stukje gereden, en even de auto schoon gemaakt! Straks lekker patatjes eten, hoe bedoel je lui hahahaha. Jammer dat er nog steeds niemand echt serieus bezig is
Ben afgevallen in 2006... ca. 14 kilo met Sonja Bakker. Had BMI van ca. 29 voor ik afviel, dus viel wel mee hoor, maar ik was niet happy, had jarenlang ondergewicht gehad... dus ja... dan is 10 kg overgewicht niet lekker.. . Foto geeft geen vertekend beeld hoor.. zelfs toen ik te zwaar was wilde niemand het geloven... omdat je het gewoon niet zag... . Toen ik zwanger raakte had ik al een jaar normaal gewicht .
@naatje.. heerlijk zeg...ff weer opgeladen @daisy... oke dan bedriegen mijn ogen me gelukkig niet...hahaha...Top hoor dat je zoveel bent afgevallen.. dan gaat het je nu ook wel weer lukken....
Hey allemaal, @ Daisy, mooie foto hoor! Was benieuwd wie er bezig zou zijn, maar alles is nog (weer) rustig....jammer. Kom nou toch beebjes, dan kunnen we allemaal naar de mama's. Hier een goede nacht/dag gehad. Ze heeft alleen gehuild na de voeding van 8 uur. Maar wie weer is het stilte voor de storm. In ieder geval hebben we er vandaag van genoten. Allemaal een fijne avond en mochten jullie gaan bevallen:succes dames! Knuf
Foto's van de babykamer staan eindelijk in mijn album . Op de commode staat mijn vluchttas en kraampakket. Voor wie toch echt de aankleedkussen had willen zien... hoes is net zo blauw als hoeslaken op het ledikantje . Hij staat overeind achter mijn vluchttas. Voor wie mijn avatar had zitten bewonderen en zich afvroeg wat er achter het raam zat? Da's dus de kinderkamer . Er zit een raam in die uitkijkt op de huiskamer. In de huiskamer hangt een leuk gordijn zodat de kleine lekker kan rusten op bedje. In de huiskamer, onder hetzelfde raam staat de box. Niet zichtbaar op foto... is nu ook nog niet boeiend om te zien. Zolang de kleine niet geboren is ligt onze zitzak er nog in, met een erg ERG grote knuffeldier . PS de kastdeuren zijn dicht, anders weet iedereen meteen of we een jongen of meisje krijgen, en da's nog.... geheim .
Leuke foto's Daisy! Zowel je avatar als de babykamer. En wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Supermummy, nou ik ben benieuwd hoor wie gelijk krijgt qua voorspelling! Jij zegt de 27e, Joma de 26e. Is iedereen de dag goed doorgekomen? Ik heb verrassend weinig gedaan. Beetje slapen, beetje gerommeld. En af en toe een harde buik gehad. Zoals het nu voelt komt beebje nog niet morgen. Jammer, ik had de 25e echt wel leuk gevonden. Ik ga Boer zoekt vrouw kijken!
Ik had net een echte WEEEEEEEEEE.. AUW Ik schrok ervan.. ik voelde wel een harde buik opkomen, maar die kwam ineens wel heel rap en begon ook heeeeel erg pijn te doen... Nou ja ik natuurlijk super blij en nu weer veel hoop.. zal wel weer op niets uitdraaien, maar toch.. moest het wel even melden natuurlijk @Daisy.. mooi kamertje hoor....! @Amsy...meis jij ook gewoon morgen he....hahaha Hier ook boer zoekt vrouw.... Ik wil ook naar wenen en naar istanbul en naar granada...hmmmmm ga weer ff verder kijken.... tot zo...
Ichtus jaaaaaaaaaaaaaaa dat is het begin, ik zei het toch vanavond begint het en morgen vroeg ben je bevallen! (gewoon hoop houden!)!
Hmmm hier nog niks leuks op tv, volgens mij begint om 22uur wel een leuke film Wij hebben net een gevulde kip de oven in geschoven, dus over 3 kwartier lekker smullen.
Hoi meiden, ben er weer ff. Tot kwart over 9, dan moet ons meisje weer bij lolo drinken... Moet nog 4 pagina's bij lezen. Kan iemand ff snel updaten? Wen weet ik. Ik heb zelf contact met haar.
Hoi Boney, Hier is volgens mij niet veel te updaten excuse me als ik iets vergeet. Ichtus heeft net haar eerste echte wee herkend ! dus wie weet Hoe gaat het met jou en je meisje?
En jaaaaaa ik wilde weten of je de naam LUNA vantevoren al had gekozen of nadat je tijdens de vollemaans marathon bevallen was? :
Supermummy en de rest, ik las het van de naam. Leuk! We hadden deze 3 namen al heel lang vast staan. We noemen haar Tessa. Een paar weken geleden kreeg ik in m'n hoofd dat ik de 21e ging bevallen. Weet ook niet waarom. Wist toen nog niet dat het volle maan was. Dus al bijzonder dat ik steeds die datum in m'n hoofd had. Wij vinden het ook heel bijzonder dat ze dan ook geboren is met volle maan en maans verduistering. En in het hoogtepunt van de verduistering (4.08 ) braken m'n vliezen....
@Ichtus, oh dat is goed zeg, een echte wee! Heb je er ondertussen nog meer gehad? @Supermummy, mmm dat klinkt lekker. Eet smakelijk alvast. @Boney, hoe gaat het? Is er nog meer nieuws van Wen eigenlijk?
Thanks... ik zit ook weer te hopen... krijg ook weer stevige steken. Nog niets regelmatigs ofzo... maar wel flink stevig zeg maar. Ik ga nergens van uit... maar wel fijn om toch weer wat te voelen. En heb wel weer de rugpijn van afgelopen vrijdag terug? Jij ook weer?
Zo..... Dag lieve allemaal! Heb alle pagina's doorgelezen. Maar het is onmogelijk om op iedereen te reageren. Daisy en Ichtus zijn dus nog niet bevallen. Balen meiden. Jullie hebben al steeds van dat voorwerk... Voor de rest van de meiden die ook nog niet bevallen zijn: Het gaat vast snel gebeuren. Ik duim hard voor jullie en denk echt veel aan jullie allemaal Ik kan helaas echt niet zo actief zijn op het forum. We hebben veel bezoek en wil tussendoor ook nog even slapen. Ik las steeds korte stukjes terug hier op het forum. We zijn heel druk met ons meisje. Ze doet het echt ongeloofelijk goed. Ze is alleen vandaag al die bijna 10% afgevallen dus mag echt niet meer verder afvallen. We zijn heel fanatiek aan het voeden om de 3u. Daarna kolven en dan krijgt ze dat ook nog met een spuitje. Sinds gisteren heeft ze eindelijk een beetje door wat ze met m'n borst aan moet. Ze had nog veel moeite om goed de tepel te pakken. Maar het gaat vandaag erg goed en door het kolven begint m'n productie aardig op te lopen. Ik ben op dit moment stuwing aan het kweken. De KV zei dat het morgen op z'n hoogte punt zou zijn. Nou, ze zijn echt MEGA op dit moment. Jeetje zeg.... Dus ik ben benieuwd morgen. Vandaag nog Pamela, morgen Lolo! Met mij gaat het ook goed. Ik blijf nog duizelig van laag HB. Met m'n onderkantje is het ook wat beter gesteld. De hechtingen doen nog wel pijn en m'n stuitje ook en het voelt allemaal nog behoorlijk beurs. (zo ziet het er ook uit... ) Maar goed, het word langzaam minder. Ik kan alleen maar genieten van een mooi meisje wat erg tevreden in haar wiegje ligt. Ze ziet sinds vandaag beetje geel. Heeft dus lekker heel de dag in de wieg voor het raam gestaan. Lekker met snoetje in het zonnetje. De KV is een schat van een meid. Daar zijn we heel blij mee. Ze is heel lief en doet een hoop voor ons. Niks is teveel. Heerlijk zeg. Daar zag ik best wel tegenop. Een vreemde in je huis.... Valt 100% mee! Ik ga Tessa wakker maken om te drinken. Die meid die blijft slapen. Ik hoop dat ik na de kraamtijd hier weer meer zal zijn. Ik heb de mama's nog niet eens bij gelezen, dat ga ik dan ook doen. Tenslotte voel ik me hier meer thuis. :-D Hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik denk veel aan jullie, en vind het jammer dat ik hier niet zo veel kan zijn. Tot snel en veel bevallingsgeluk toegewenst.... Dikke kus Boney