Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hey Boney,

Bedankt voor je update over jou en Tessa! Het klinkt alsof jullie heel erg lekker van elkaar aan het genieten zijn. Logisch toch dat je (nog) niet zoveel tijd hebt voor 't forum! Dat komt vanzelf weer.
    Fijn dat Tessa het zo goed doet. Hopelijk vslt ze niet verder af en drinkt ze steeds beter!

Die stuwing is iets heel geks hè! Ongelovelijk hoe groot je (.) (.) dan kunnen zijn. :D

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Fijn Daisy, dat je weer wat voelt. :D
    Hier voelt het vandaag toch ook anders aan dan andere dagen. IK durf er nog niets van te hopen hoor, maar ik heb veel meer harde buiken, en ook steken onderin.

3. hey meiden,

Bij ons is de kraamhulp vandaag voor het laatst geweest, maar de visite blijft nog steeds komen. Ook erg druk dus en ben dus niet vaak on-line.
    Nicci was 40 gram afgevallen en zat vandaag alweer 60 gram boven haar geboorte gewicht.
    Vandaag dus voor het eerst buiten geweest, was erg lekker een week binnen is echt niets voor mij.
    Leuk dat Wen ook bevallen is, we liepen gelijk.. Gefeliciteerd Wen en ook Boney natuurlijk, ook jij gefeliciteerd. Wat een dochters! ha ha
    Heb weer veel gemist heb ik alweer door. Degene die nog steeds zitten te wachten...... voor je het weet mag je persen! let maar op. Het is zo geweldig allemaal, ik ben helemaal verliefd op m'n meisje. M'n vriend herkent zichzelf ook niet terug, hij is ook helemaal verliefd. Ik hoop dat iedereen gauw z'n kleine mensje mag vasthouden.

Veel succes allemaal!

liefs van Susan

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heej hoi..

Ben net nog ff in bad geweest om te kijken of het zou afzakken (deed het de vorige keren ook steeds).. Nu dus niet.. en bij de tweede (ik noem het maar nog steeds flinke harde buik) voelde ik zoveel druk van onder dat ik wat naar buiten voelde komen.. ik dacht slijm maar toen ik keek zag ik een paar stukjes wit vlies liggen.. wat het is? geen idee. twas erg stug maar t zal toch mijn vliezen niet zijn?! Nou ja.. ik vertrouwde het niks en ben er maar uit gegaan.. de handproef geprobeerd, maar er kwam nog een deel van de slijmprop naar buiten...verder geen vruchtwater voor zover ik kon zien...

die echte pijnlijke wee is de enige geweest.. de rest waren flinke harde buiken die een zucht waard waren.. heb nog niet getimed...ga ik ook nog niet doen.. zit volgens mij nog minimaal wel 10 min. tussen en dan maak ik mezelf misschien weer onnodig gek...

Gaan we toch nog met z'n allen voor morgen..hahaha

@Boney.. leuk meid dat je ff komt spieken en je verhaal komt doen.. Lekker blijven genieten hoor! en die naam: Super speciaal zeg...

Geniet lekker van Tessa...

Knuff

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thnx susan.. en jullie ook lekker blijven genieten hoor... deze tijd is zo voorbij......

Knuff

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Edwin zijn broer(tje) is morgen jarig.. hahaha.. ze zeiden nog zo gister Niet MAANDAG! Nou tzou een mooie bak wezen...hihihihi

Sjonge wat een hoop weer he...

Dat zal weer een flinke domper zijn als ik morgen in rust weer wakker wordt zeg.. nou ja.. heb ik in ieder geval een hoopvolle avond gehad.. gewoon positief blijven..hihihi

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Susan, hey wat goed dat Nicci alweer boven haar geboortegewicht zit! Het zal morfgen wel even wennen voor je worden, zo zonder kraamhulp. Maar ook wel weer lekker om zelf weer de touwtjes in handen te hebben.

@Ichtus, das lekker vaag die stukjes vlies.. Misschien toch een onderdeel van je slijmprop? Het gaat gewoon de 25e worden voor jou, niets aan te doen. :D

Iedereen succes vannacht. Ik hoop dat er veel weeen zullen zijn en gebroken vliezen. Ik ga lekker naar boven, beetje TV kijken en proberen in slaap te vallen voor Nico thuis is van z'n werk. Misschien kom ik vannacht nog wel even kijken hier, en anders tot morgen.....

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @mamanorah.. Ik hoop t zo...Jij ook succes... ik hoop dat we gezellig met z'n allen morgen mega beebnieuws mogen plaatsen hier...

Slaap lekker alvast en tot morgen/misschien vannacht! Knuf

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @daisy: hoest nu?

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tijdens het staan, flinke drukken in mijn bekken. Dus ben maar gaan liggen.
    Wat ik wel maf vindt, zo teleurgesteld als ik gister was, zo hoopvol ben ik nu.

Hmmmpfff, moest net hoesten, dat voelde raar...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat hoesten heb ik ook.. veel druk van onder en hoesten en niezen doet zelfs pijn...

ze komen nu om de 10 min weer maar is voor mij nog tever uit elkaar om zekerheid te geven....ze doen wel pijn!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt gunstig, maar ik snap je voorzichtigheid.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik denk gelijk ff kijken mischien babynieuws maar nee,ZO ppffffff VERDORRIE :( Ichtus en Daisy nog geen sireuze bevalling zie ik , heb met jullie te doen echt waar :cry:

Zo hier vandaag op verjaardags visite van marcel,s tante was gezellig ! en de kleine meid deed het goed we zijn echt heel de dag geweest en ze heeft op hun slaapkamer lekker in de wandelwagenbak gelegen ;) ook nog ff wezen wandelen en ze heeft heel de dag geen kik gegeven ,huilen nee nog niet gedaan nu geloof ik afgelopen nacht toen ze honger had en kwam was voor het laatst gehuild en dat is dan ook maar een paar minuten ( doet ze al niet veel :rolleyes: ) en dat moet zeggen dat het een heel tervreden meissie is zie je ook aan der gezichtje :)

wens jullie een fijne nacht!! en ja wat ik iedere avond zeg Ichtus en Daisy hoop dat het een keertje doorzet!! dikke knuffel voor jullie!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Joma....Thnx meis..doet ons goed hoor!

Wat goed zeg dat je meisje het zo goed doet.. heerlijk zo'n tevreden beeb...Je trots straalt van je tekst af...SUPER!1

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Gelukkig gaat het beter met Fenne!!!!
    Veel liefs en sterkte voor Wen en partner.

@Ichtus en Daisy..... jullie houden de spanning er wel in zeg. dikke knuf en houd moed!

@Alle anderen wachtenden: dikke knuffel! Hoop dat jullie je kindjes snel in je armen hebben.

Hier gaat het goed, herstel goed van knip/bloeduitstorting/beurs stuitje etc.
    Noah doet het heel goed. Hij is de eerste dagen 250gr afgevallen, maar was gister alweer 100gr boven geboortegewicht!
    Hij drinkt alleen heel veel (eh ja vandaar dat ie zo aankomt natuurlijk) maar dat is best pittig.... Vandaar dat ik hier weinig te vinden ben op het moment.
    Maar ik denk aan jullie!

Liefs
    Amma

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heej Amma... leuk even wat van je te horen en neem lekker de tijd hoor voor je mannetje.. Hier komt t wel weer..

Hier begint t er dan toch echt op te lijken, maar ik durf gewoon niet te hopen....hahaha Twordt pijnlijker maar t blijft om de 10 minuten...

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks Joma en Amma. We houden de moed erin.

18. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Nou, Ichtus en Daisy;
    ZET 'M OP!

Met Mischa en mij gaat het goed. Borstvoeding gaat telkens een klein beetje beter, heb wel goede hoop dat hij donderdag goed gegroeid is (hij wordt dan weer gewogen). Voor de rest is het wel vermoeiend als hij soms nog steeds zo druk is aan de borst.

Vanochtend veel bezoek gehad, onder andere voor het eerst de overgroot opa en oma's van Mischa, best wel bijzonder! Vanmiddag anderhalf uur gewandeld. Ik moe, Joël moe, maar Mischa? Welnee, die had zo lekker liggen slapen dat hij vervolgens een hele poos wakker is geweest, haha.

Maar 't is een lieverdje. Ik ga nu gauw slapen. Daag!

(en bevallen he?!)

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dames ik ga lekker naar bed.. weeen komen nu om de 8 minuten.. we zullen morgen zien of t heeft doorgezet of tcoh stiekem niet...

@Maja.. ik sms je als de vk evt is geweest!

Dikke knuff alll.....

@daisy... zet m op meid.. bij jou ook doorzetten he.. en mamanorah ook.. zou mooi zijn alledrie tegelijk...hoop hoop hoop

20. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hey meiden,

Ichtus: kom op kom op, doorzetten met die weeen, hoop het zo voor je, ik draaimijn duimen blauw.

Daisy: jij ook veel sterkte met de weeen, betje zelfde situatie als ichtus natuurlijk.

Supermummy: hoe is het met jou, al activiteiten op baarmoedergebied in spanje?

Mamanorah: hoop dat jouw voorspelling omtrent vanavond uitkomt, dat jouw beebje haar grote zus helemaal gaat kopieren en jij morgen je kleine ook mag vasthouden

Naatje: meis, ook voor jou veel succes.

Hier wel weer harde buiken natuurlijk, voel dat ze dieper in het bekken is weggezakt, maar meer dan dat mag ik het niet noemen. Maar de nacht is nog jong ;)

Boney (of moeten we zeggen Lolo): heerlijk dat Tessa het goed doet, en wat bijzonder van je voorgevoel en het breken van de vliezen.

Wen: hop dat jouw Fenne inmiddels van de beademing af is en snel naar huis mag. Maar heb zo het gevoel dat het helemaal goed gaat komen met die kleine meid.

Lieke: wat heerlijk dat je zo geniet van Mischa, en dat de BV beter en beter gaat. lekker doorgaan met genieten zou ik zeggen

Amma: ook zo fijn dat het goed gaat met je en met de kleine Noah. heerlijk dat ie alweer zijn geboortegewicht gepasseerd is. Hoop dat je heerlijk geniet van je kraamtijd en alles fijn en voorspoedig blijft gaan.

Tja meiden, ga het weer proberen in bed, hard duimen draaiend voor alle nog niet bevallen mama's, inclusief mezelf, alhoewel ik voor mezelf geen voorgevoel heb over vannacht helaas, ach ik ga van niets uit, dan kan het alleen maar meevallen.

Slaap lekker allemaal

Liefs Amsy

Deel Deze Pagina