Hier ook nog steeds weeen.. af en aan geslapen maar ben er nu maar weer uit gegaan.. geen idee hoeveel tijd er tussen zit.. ga maar weer timen.. ben zo bang dat het weer afzakt.. maar doet in ieder geval wel pijn
dat ziet er veelbelovend uit, maar ze zijn nog zo goed vol te houden dat ik er nog steeds niet in geloof!
Goeiemorgen Boney, leuk om wat van je te lezen! Inderdaad heel speciaal dat je vliezen tijdens het hoogtepunt van de maansverduistering gebroken zijn Heb je later wat leuks aan Tessa te vertellen! Susan71 Dus vandaag eerste dag zonder de kraamhulp, spannend maar het gaat vast allemaal lukken! Wat een prachtig meisje heb je wat een haar! Hoe spreek je haar naam uit? Nishi? of Nikki? Joma Wat lief dat je zo´n tevreden meisje hebt die amper huilt! Wat gaat de tijd hard hé ze is alweer meer als 1 maand oud! Amma fijn dat Noah het zo goed doet! Dan is hij nu inderdaad flink gegroeid! Begrijpelijk dat je effe je handen vol hebt aan je kleintje! Lieke87 Gelukkig dat het goed gaat met jou en Mischa! We hebben trouwens nog geen fotootje gezien van Mischa, klopt dat? Amsy Hier geen vorderingen op baarmoedergebied haha, en bij jou??? Ik heb gisteren ananashart,daarna maar de hele ananas, 1 blikje tonic (maar dat drink ik altijd) en daarna nog gesext, maar blijkbaar heeft het niks geholpen! Nou ja jou laatste berichtje was van vannacht ,dus misschien ben je al flink bezig? Ichtus Ik denk niet dat jij hier nog gaat komen vanochtend! Jij gaat bevalllen of je bent al bevallen Daisy Ben je nu ook voor de echt bezig?????? Wij willen babynieuws! Als Ichtus en Daisy nu bevallen, dan word het wel heeeeeeeeel rustig hier denk ik :x [/b]
hahaha... ik hoop echt dat ichtus nu aan het bevallen is... hoop het zoooo voor haar .. en natuurlijk alle andere
Zo, spannend hier zeg! Daisy en Ichtus zijn wellicht beide aan het bevallen nu. Oh, ik hoop het zo voor ze! Natuurlijk ook voor de andere wachtende dames, ik blijf duimen voor jullie. Zoveel dagen telt Februari niet meer, dus hup hup beebjes. Duurt niet lang meer en dan kunnen we met z'n allen naar de mama's. Meiden heel veel succes! Ik denk aan jullie. Hier een goede dag en nacht gehad. Tess is opmerkelijk rustig en tevreden. Zou het dan toch allemaal aanslaan? Ik durf het bijna niet te zeggen, durf niet te geloven dat het van blijvende aard is. Maar voor nu is het heerlijk, ik geniet enorm van de rust.
Ik ben net m'n bedje uitgerold. Helaas hier nog met dikke buik en zonder weeen. Ik heb niet al te lekker geslapen. ik hoest nog steeds, Nico snurkt nog steeds, en ik had voor 't eerst voorweeen. Best pijnlijke krampen. Maar goed, het is allemaal weer afgezwakt en zo ben ik voor 't eerst eigenlijk een beetje terleurgesteld dat het weer rustig is. Maar vandaag is een nieuwe dag. De zon schijnt, en Daisy, Ichtus en Amsy zijn eerst aan de beurt! En als ik het zo teruglees zijn Ichtus en Daisy goed bezig. Het is ze zo gegund dat het eens een keertje doorzet. @Supermummy, heb je nog leuke bakerpraatjes en tips gevonden om te bevalling op te wekken? @Suus, wat heerlijk dat Tess zo rustig is nu.
goedemorgen! oh spannend denk toch echt dat ze bezig zijn anders waren ichtus en daisy allang hier wezen posten! meiden zet hem op!