Daisy, ik hoop dat de weeen aanhouden onder de douche! MamaNorah, balen zeg! Hopelijk zetten de krampen snel door in weeen. Ik duim in ieder geval voor je! Dikke knuf Hoe is het met de andere dames? Allemaal een goede nachtrust gehad?
de afgelopen 2 nachten heeft maurice de nachtvoeding gedaan.. dus je ou zeggen dat ik lekker ben uitgerust... nou niets is minder waar.. ik ben zoooo brak...
Daisy, succes onder de douche. @Dwazie, je zit natuurlijk in een soort ritme van weinig slaap. En dan zijn 2 nachten goed slapen misschien ent te weinig om echt bij te tanken. Ik moet nou maar eens gaan bedenken van ik vandaag eens zal gaan doen. Eerst maar eens onder de douche, en Norah aankleden. Die loopt ook nog in d'r pyjama.
Goedenmorgen allemaal! Zo weer even een paar minuutjes tijd voor mama dus ff op het forum. Er moeten er nog 4 bevallen? Kom op dames, veel wandelen (waggelen) hihi. Vandaag hebben jullie er mooi weer bij (hier schijnt het zonnetje tenminste) dus.... Nee gekheid, kan me voorstellen dat jullie het zat zijn maar het kan nu niet lang meer duren. Wens jullie veel sterkte met de weeën en dat jullie maar gauw jullie beebjes in de armen mogen houden. Ik post hier heel weinig op het moment maar probeer wel in de gaten te houden wie er bevallen is. Groetjes en veel liefs, Miranda
Herkenbaar Dwazie, ik heb gisteren in totaal maar liefst 12 uur geslapen. Maar dat ik me nu fitter voel...euhm....nee, niet echt. Maar zoals MamaNorah al zegt, zal niet genoeg zijn om echt bij te kunnen tanken. Dat zal er voorlopig ook nog niet inzitten. Voor mij is het ook absoluut wennen aan dit nieuwe ritme. En aangezien ik een controlefreak ben (die altijd structuur wil hebben)...is dat nog niet zo makkelijk. He Miran, leuk dat je er weer bent. Hoe is het met jou en Zoe?
@ichtus, ik hoop dat je al met de kleine in je armen ligt! @daisy, Hoe gaat het nu bij jou? hoop voor je dat het doorzet! Hier is alles nog heel rustig, geen tekenen van dat het zou kunnen gaan beginnen Ik zal wel tot 42 weken lopen ofzow. Ook al hoop ik stiekum wel dat het veel eerder komt Of het komt wel op de 29e, zal me ook niks verbazen Zaterdag hebben mijn mannetje en ik lekker gecourmet (of hoe je het ook schrijft) want jah... kan tenslotte laatste weekend met z'n 2e zijn. Het was wel heel lekker allemaal! gister de restjes van courmetten opgegeten, was ook lekker 8) Woensdag moet ik weer naar de vk, zal dan eens vragen wanneer ze willen gaan inleiden... ben wel benieuwd naar.
ow wat klinkt dat heerlijk 12uur slapen....helaas zit langer dan 3 1/2uur slapen aan een stuk er voor mij niet in, want dylan meld zich echt om de 3 1/2uur
oh hier net zon controlfreak... erg he... nou ja ach vanncht mag ik er weer uit.. dus misschien voel ik me morgen weer fitter hahah
Hoi hoi, @Suuszwanger, hier alles goed, was even de foto's van jullie mooie beebs aan het bekijken, wauw we hebben allemaal wel erg ons best gedaan! Erg mooie beebjes allemaal. Hier alles goed, heb net een berichtje geplaatst bij de febr mama's. Dat jij je niet fitter voelt na 12 uur slaap is normaal hoor... je lichaam doet er ca een jaar over om te ontzwangeren dus de hormonen zijn nog allemaal van slag. Ik kan ook fit de dag beginnen en na een uur helemaal inzakken. Groetjesssssss
hihi grappig ik zie veel dat shirtje van Prenatal van 50% papa en 50% mama is 100% ikke. Zoë heeft em ook.
Ow, da's lekker hoopvol Miran...ha ha ha. En ik maar denken dat ik met een maand of 2 helemaal de oude zou zijn...lekker naief! En Zoe is ook een plaatje hoor...lekker tevreden meissie. Kikkert, dat waren geen 12 uur achter elkaar (was het maar zo), maar bij elkaar gesprokkelde uurtjes tussen de voedingen door. Dwazie, een controlfreak met een baby is geen goede combinatie nee. Dat staat gelijk aan een langere gewenningsperiode (van ong. 10 jaar ofzo...ha ha ha).
nee geen 10 jaar dat beloof ik je.. maar ik vond het persoonlijk heel fijn wanneer nick ging praten heerlijk of je niet meer te gissen naar alles.. haha
Goede morgen.. De zon kwam op en de weeen vertrokken..GRRRRRRRRRRRRR... Wel even de vk gebeld vanmorgen omdat ik gister in bad een raar wit vlok achtig vliesgebeuren verloor.. omdat beeb zo diep ligt weet ik echt niet of ik vruchtwater verlies hoor.. ik zie alleen maar slijm en bloed sinds de slijmprop... De krampen blijven en af en toe een wee... De vk komt vanmiddag toch maar even langs.. kijken of het mijn vliezen zijn of dat het van de slijmprop komt. Ook wil ze weten of de weeen vannacht ontsluiting extra hebben gegeven en of ze evt mijn vliezen kan breken als dat mogelijk is. Nou ik ben benieuwd.. Daisy.. hoe was de douchetest? Dames.. Dank dank voor jullie medeleven....
nu ben ik er zelfs klaar mee ICHTUS! vandaag ga jij bevallen... geef mij het nummer van je VK dan zorg ik dat ze vanmiddag haar nagels in een puntje vijlt dan breekt ze gewoon je vliezen hihi
Ah Ichtus, had gehoopt dat we nieuws van jouw buddy zouden krijgen en dat je dus bevallen was. Maar er is zeker van alles gaande als ik het zo lees. Ben benieuwd wat de weeen hebben opgeleverd. Hoelaat komt de VK?