he lolo fijn dat je er weer bent meid... en dat je zo geniet wen zuper nieuws...go for it meid... heb weer een nieuwe foto van elise in mijn album
Wat een goed nieuws van Wen en Fenne! @ MamaNorah.. ik hoop dat het voor je doorzet.. Ik duim voor je! Nou hier is de schoonmaakwoede begonnen.. Ben de hele tijd al aan de poets en wil het liefste alles tegelijk doen.. haha.. Dat gaat natuurlijk niet, dus ik doe maar wat ik belangrijk vind.. haha.. Want dan zul je zien dat ik morgen geen zin meer heb..
Heej MamaNorah, Bij mij was de koorts en griepverschijnselen weer verdwenen na de bevalling, dus kan het bij mij een voorteken zijn geweest zeg maar. Mijn vriend was nog wel ziek, zielig he Oja ik was tijdens de weeen supermisselijk en heb ook een aantal maal flink over moeten geven, maar volgens de zusters kwam dat door de weeen, dat mijn maag van streek was. De stuitbevalling heb ik als zeer pijnlijk ervaren, maar ik kan natuurlijk niet vergelijken met een gewone bevalling. Heb met 5 cm ontsluiting "gesmeekt" om pijnstilling. Ik ben in ieder geval wel heel erg supertrots dat het me zelf gelukt is en dat het geen KS is geworden. Last van de knip heb ik wel, op dat moment natuurlijk niet want het werd verdoofd, maar nu "trekken" de hechtingen en voelt het flink beurs aan. Vandaag fysio aan huis gehad voor de bekken, want die zijn mede door het steeds op bed liggen erg pijnlijk Fotootje van ons prinsesje staat in mijn album
Jeetje, had al wel verwacht dat je inmiddels je kleine spruit ook al in je armen zou hebben. Schiet niet op zo voor je Heeeel veel sterkte en succes in ieder geval!
Hello ladies, Tjonge, mamanorah, ichtus en daisy serieus aan de rommel, kom op meiden, het wordt tijd dat een van ons een keer gaat doorzetten. Ook dotje en sjalotjuh zet em op, jullie zitten ook al behoorlijk aan de tijd. Supermummy, thanx voor je lieve en opbeurende woorden, doet me zo goed, jullie zijn trouwens allemaal zo lief, zo fijn dat je me je frustraties terecht kunt bij meiden die je begrijpen. Lolo: heerlijk dat het zo goed gaat met je productie en met tessa. Ook zo heerlijk om te horen dat Wen en Fenne het goed maken, onze kaarsjes en gebeden zijn niet voor niets geweest. Dees: nog tips hoe ik die kleine er het snelst uit kan poepen Angelina, meid wat een verhaal over je bevalling, dus die mysterieuze slijmprop bestaat toch, heb em nog niet mogen vinden in de WC of in mijn ondergoed, moet wel veel plassen door de harde buiken, maar nogmaals, ze doen geen pijn. Dwaas, Joma, MissN, Dees en de rest, echt fijn dat jullie hier ook zo freuent komen posten en ons een hart onder de riem steken, zo fijn om te weten dat er mensen aan je denken en meeleven, echt super zijn jullie. Hoop dat het met jullie kleine beebjes allemaal helemaal naar wens gaat. Nou, net het eten op, hopen dat deze avond/nacht wat krampen/weeen zal brengen en dat het dan eindelijk mag beginnen hier. Harde buiken volop, nu alleen nog de krampen, is dat nou teveel gevraagd?
Inbraak van deze maartmama om jullie op de hoogte te brengen van de situatie nu: * BUDDY NIEUWS DAISY* De weeen zijn veranderd in spontane pijnloze sterke spiersamentrekkingen van de buik. De vk gelooft niet dat dit al echte weeen waren, afwachten dus. Vanavond later heeft ze weer contact met de vk, of eerder als de vliezen breken of ze bloedverlies heeft. * EINDE BUDDY NIEUWS*
Ohhh toch nog een volle maan baby leuk Proficiat hoor, Boney, KristaB, Wen en partners! Oh das wel minder nieuws van Wen en Fenne Heeft ze geen Buddy dan?
Angelina: Boney is haar buddy, die heeft net en update getypt, dat Fenne van de beademing af is en dat Wen nu 3x daags BV geeft en dat Fenne misschien al aan het eind van de week nbaar huis kan, dus het gaat goed met ze gelukkig
Ik heb vandaag ook nog heen en weer gemaild met Wen. Het gaat goed met Fenne. Ze krijgt wel antibiotica omdat ze een longontsteking heeft en is nog erg misselijk, maar het komt wel allemaal in orde. Wen en Fenne blijven sowieso nog een week in het ziekenhuis. Ze geeft daar gewoon borstvoeding en dat komt ook al aardig op gang.
goedeavond ! hier druk, druk ff en zit net achter de pc zo ichtus en Daisy goed nieuws dat er echt wat gaande is zeg pffff eindelijk voor jullie oh en fijn dat het met Fenne beterder gaat goed nieuws voor de rest nog nieuws?
***BUDDYNIEUWS*** ICHTUS SMST: EINDELIJK SUPER WEEEN.. OM DE 6 MIN. EINDELIJK HET ECHTE WERK.. AUW! IK HOU JE OP DE HOOGTE.. KNUF Whieieieieiieie, spannend!
Hoi hoi! @Ichtus, de vlag mag uit! Joepie, eindelijk goede weeen. Go for it Girl! @Wen, oh dat is minder dat Fenne longontsteking heeft. Maar gelukkig gaat de BV goed! @Daisy, bij jou is het dus weer afgezwakt. Balen zeg, hopelijk gaat het nu toch echt van start. Jij hebt ook al genoeg voorwerk verricht. @Amsy, ik hoop ook hoor dat jij nog wat gaat voelen vannacht. En alvast veel succes bij de vk morgenvroeg. @Angelina, oh dat was wel sneu voor je vriend zeg! Fiujn dat de stuitbevalling zonder complicaties verlopen is. Wat een mooi meisje is Rachella!
Ik heb Norah bij mijn ouders laten slapen. Ik heb nog geen idee of het gaat doorzetten of niet, maar zij boden het aan dus heb ik het mooi rustig hier. De weeen komen nu elke 15/20 minuten en duren zo'n 45 sec. Ik hoop dat het door gaat zetten, maar dat moeten we eerst nog maar zien. Het zou zo maar weer op kunnen houden, ook aangezien ik nog helemaal geen voorweeen heb gehad.
Hier gelukkig weinig last van de stuwing. Ze zijn mega, en hard en gespannen, maar op zich doen ze geen pijn. Wel m'n tepel... AUW! Het lijkt of die met de kaasschaaf zijn bewerkt... Aanleggen doet dan ook de 1e paar tellen zo'n pijn...