Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    wouw weer een mama bevallen.
    ichtus en mannetje gefeliciteerd met jullie wonderke!

nu de rest van de dames nog kop op!
    mama norah: ik weet er alles van mijn middelste heeft 36uur geduurd meid ellende.
    terwijl keano er met 2uurkes was.
    ik hoop dat het voor jou snel door gaat zetten hoor!

hoe is het met alle baby"?
    ik ben na het weeguurtje geweest en keano is 40 gr aangekomen wat erg netjes was.
    ik gebruik kruidvat voeding maar nu blijft keano stukjes in ontlasting houden.
    dit komt ws door de voeding.
    deze mag ik opmaken en overstappen op friso en dan kijken wat zijn ontlasting doet.
    anders mocht ik de poepluier meenemen na het buro 8 mrt.
    verder poept en plast ie wel prima.
    hij doet het supers en gisteravond zat er zelfs 6 uur tussen de voeding dus ik heb heerlijk mogen slapen.
    manlief had vanacht weer zijn eerste werkdagje dus was ff wennen weer alleen in bed:(

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Ichtus.
    Hopelijk heb je de weg voor mij, MamaNorah en de anderen nog rommelende dames vrijgemaakt.

Ben vandaag kapot van het voorwerk van gisteren. Dus veel aan het slapen. Maar ik zie het wel weer zitten hoor allemaal... vrolijke bui... zo'n nachtelijke gesprek met mams doet wonderen :D.

3. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    ICHTUS>>> GEFELICITEERD MET JE ZOON!

Daisy & MamaNorah; hopelijk zet het lekker gauw door, heeeeel veel succes in ieder geval!

Hier gaat het goed. Mischa is heel lief, hij slaapt best veel en huilt weinig. Papa heeft deze week vakantie :) Jeej. Lekker dat ik ff een paar extra handen heb thuis... soms is 't nog best druk met alles... :).

Groetjes, Lieke.

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, ben weer terug van de huisarts en de osteopaat.

De huisarts zei dat Luuk inderdaad erg veel gas in zijn darmen heeft. Ik laat hem altijd al goed boeren maar moet het nu langer en vaker proberen zodat hij het gas goed kwijt kan. Verder gewoon doorgaan zoals ik nu doe want ik doe het goed zegt hij.

De osteopaat was apart vond ik. Eerst verteld waar Luuk last van heeft, toen over hoe de zwangerschap is verlopen en hoe de bevalling. Hij voelde meteen al dat de rechterkant Luuk zijn probleemkant was en dat hij daar last van had. Aan die kant had ook de vacuum gezeten dus dat kan. Ook kan het zijn dat Luuk niet op zijn rug wil slapen door de problemen aan 1 kant en misschien doordat hij een sterrenkijkertje was. Hij heeft zijn nekje, ruggetje en buikje behandeld en nu maar hopen dat het werkt. Ooh ja, dat slechte drinken stond allemaal in verband met die pijnlijke kant dus alles 'klopte' wel. Het kan zijn dat we meteen effect merken maar het kan ook even duren. Volgende week moeten we weer en dan 3 weken even niet. Hij mag, zodra hij wakker is, weer drinken. Ik ben benieuwd of ik al iets merk. In ieder geval ben ik er erg positief over. Het was een fijne man en Luuk lag heerlijk te relaxen de eerste 20 minuten. Daarna vond hij het niet zo leuk meer.

MamaNorah en Daisy, Supermummy en Amsy en de rest, schiet us op met die beebs zeg! We willen jullie nu ook wel in de mamalijst zien hoor!

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    AMsy, hoe was het in het ziekenhuis?

Daisy, oh hoe irritant die valse starts. Fijn dat je het in ieder geval weer helemaal ziet zitten!

@Dees, spannend! Hopelijk merk je snel evschil.

Ik had vanmiddag eerst een goede huilbui, die me een uur lang goede weeen om de 4 min opleverde. Daarna zwakte het weer af en heb ik in ieder geval een paar uur lekker kunnen slapen. Nu zijn alle weeen weg, maar ze zullen wel weer komen. In één of meerdere valse starts. Oh wat ben ik toch weer terleurgesteld. Dat ik dacht dat het al echt begonnen was en door zou zetten. De weeen komen (als ze komen) meteen telkens heel regelmatig om de paar minuten en zijn dan echt pijnlijk. Logisch toch dat ik telkens denk dat het doorzet? Dan maar beter niets voelen en in één keer superweeen hebben.

Ik ga even wat te eten maken, moet ook gebeuren...

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ichtus : gefeliciteerd met je zoontje Marijn!!!!!!! Lekker van gaan genieten nu!!!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat klinkt erg positief Dees. Ik hoop dat jullie snel resultaat hebben. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak, ik ben zeer benieuwd.

Balen MamaNorah, dat lijkt me erg frustrerend. Elke keer valse hoop.
    Dikke knuffel en ik blijf duimen dat het snel doorzet.
    Ook voor Amsy en Daisy blijf ik duimen!

Hier is het heerlijk rustig. Ze is na de voeding van 4 uur direct in slaap gevallen. Wat een genot!

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    hallo meiden,

vanmiddag hele middag in het ziekenhuis geweest, eerst CTG, daarna echo. beebje zelf doet het goed, heb alleen maar netaan voldoende vruchwtater. Vrijdag moet ik terugkomen en wordt alles opnieuw geevalueerd. Heb me erbij neergelegd dat het waarschijnlijk niet meer vanzelf gaat gebeuren, waarschijnlijk word ik begin volgende week ingeleid. De gyn vertelde dat de gesloten BMM niets hoeft te zeggen, dat dat vrij snel kan verweken als je goede weeen krijgt, en dat alles nog mogelijk is. Ach, ik zie het wel, ga proberen het wat meer los te laten, wie weet helpt dat iets. Het is alleen zo moeilijk er niet mee bezig te zijn als je omgeving dat wel is.

mamanorah: hoe gaat het nu meid, zetten je weeen al een beetje door? Hoop dat je je kleine meid snel mag verwelkomen.

Supermummy: hoop dat jij ook snel weeen krijgt en gaat bevallen. Beval je trouwens altijd standaard in het ziekenhuis in Spanje?

Dank jullie wel voor jullie steun en medelevens trouwens, doet een mens goed!

9. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ben ik ook weer even... ik loop ook nog altijd zwanger rond. Al 2 weken met flinke voor-weeën.

Ik ga weer eens even een beetje teruglezen wat er allemaal is gebeurd en vooral natuurlijk wie er zijn bevallen! :D

10. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ichtus gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Wow ik zie in de lijst dat er echt nog maar heel weinig febr mama's zijn die nog moeten bevallen, ik ga me wel een beetje eenzaam voelen. Haha.

Ook ben ik heel bang dat ik febr niet meer ga redden! ;( Zal wel maart worden!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi...

Ff terug lezen en reageren.

Allereerst Ichtus! EINDELIJK! Van harte met jullie zoon. Wat een mooie namen zeg.

MRIJN: Wel balen van je productie. Tessa drinkt beide borsten goed. En dan haal ik er daarna soms nog wel 50 cc uit in een kwartier! Het komt er echt in stralen uit. Misschien komt het nog bij jou. Veel exra kolven en aanleggen.

AMSY: Balen voor je meid... En ik hou je wel gezelschap hier hoor. We laten je echt niet in de steek...

DEES: Klink wel positief je verhaal. Ik hoop echt voor je dat het resultaat snel zichtbaar is. Maar waarschijnlijk wel. Ik heb alleen maar positieve verhalen gehoord over een ostheopaat.

12. Dat idee heb ik bij mij ook! Heb nog helemaal geen voorwerk gehad..... naja, we zullen zien.

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Boney; Wat super voor je dat de bv zo goed gaat! En wat een mooi meisje heb je zeg :D

@Amsy; Ik hoop voor je dat voor vrijdag de boel zelf op gang komt! Mijn zus heeft ook nooit voorwerk gehad, maar toch braken haar vliezen 1 dag voordat ze ingeleid zou worden, dus alles is mogelijk! Wel balen natuurlijk..

@MamaNorah; Jammer dat het niet echt doorzet, maar je hebt in ieder geval weeën, dus er is iets gaande...

@Dees; Hoop dat het bezoek aan de osteopaat geholpen heeft! Het klinkt in ieder geval positief..

@Lieke; Wel lekker zeker voor je dat je vriend een week vrij heeft! Heb jij wat meer tijd voor jezelf en kunnen jullie met z'n tweetjes lekker genieten van jullie zoontje!

@Daisy; Het zet bij jou ook niet echt door hè :( :(

@Liande; Fijn dat alles goed met jou en Keano :D

@Ichtus; Jippie! Eindelijk!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marijn Jonathan!!
    Het werd ook wel tijd hè ;)

@Sjalotjuh; Ik voel ook van alles in mijn buik, een beurs gevoel, maar ook een soort van buikpijn, volgens komt dat gewoon omdat alles in de verdrukking zit, misschien heeft het ook wel met je darmen te maken!

Zo, ik ben vandaag weer bij de verloskundige geweest, alles was goed, kindje ligt nu vast in de bekken! We hebben het ook over strippen gehad, ze wilde dit eigenlijk vandaag al doen, maar heb het toch maar uitgesteld naar volgende week maandag. Als dat niet helpt, moet ik donderdag voor CTG en echo naar het ziekenhuis. Eventueel stript ze me dan nog die donderdag. Na 42 weken mag ik niet meer thuis bevallen, dus zal ik aan het ziekenhuis overgeleverd worden :(

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

:D
    Hallo , wat is het hier rustig zeg :)

Dees, Klinkt toch heel positief je verhaal van de osteopaat!Ik weet er
    eigenlijk niks van af, maar toch knap dat zo iemand dan meteen merkt
    dat rechts de probleem kant van Luuk is.Hopelijk werpt het zijn vruchten af.

Mamanorah, Laat die traantjes maar stromen! Veel succes meid
    en mijn voorspelling blijft bij woensdag de 27e voor jou :)

Amsy Fijn dat beebje het nog goed doet!Gesloten BMM en geen weeen etc hoeft inderdaad niks te zeggen! Er zijn genoeg dames die zonder voorwerk meteen aan het echte werk beginnen :D
    En ja in Spanje beval je standaard in het ziekenhuis, het is nu wel
    mogelijk ook om thuis te bevallen, maar dat word niet vergoed en er zijn nog meer weinig verloskundigen die dat aandurfen.
    Wil jij trouwens thuisbevallen?

Boney, Hoe gaat het met jou en je meisje? :D Fijn dat de bv goed loopt!

Sjalothje en Nika Ik ga ook gewoon mee naar maart, ik zie het hier ook nie gebeuren de komende dagen :rolleyes:

Naatje

Ook weer goedgekeurd fijn dat alles goed is. En ongelooflijk dat jij de
    verleiding kon weerstaan om je te laten strippen.

Helaas de pendel van Angelina Z is niet uitgekomen! Ik dacht nog de 26e dat ga ik noooooooooooit halen, ik ga noooit over tijd lopen ,en zie hier het resultaat.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier gaat alles nog steeds goed. Tessa was allen veel wakker afgelopen nacht.
    Ze kreeg normaal de afgekolfde melk nog na de BV. Vannacht wilden we proberen om alleen BV te geven zodat we wat sneller klaar zijn. We zijn echt een uur bezig.
    Maar ze drinkt goed uit de borst, maar blijkbaar is ze toch nog niet verzadigd. Vannacht dus toch weer gekolfde melk geven. Ik heb een voorraadje, dus hoeft vannacht niet te kolven. Scheelt ook weer 20 min.
    Met m'n lolo's gaat het goed. Ze zitten op dit moment onder m'n oksel dus onze kleine meid moet weer aan het werk.
    Morgen worden m'n hechtingen er uit gehaald. Gelukkig. Die dingen zitten behoorlijk in de weg. En de Gyn heeft met dikke knopen gehecht.
    Ben denk ik later vandaag nog wel ff hier. Anders tot morgen.

Mamanorah, zet hem op!
    Andere zwangeren natuurlijk ook!

Liefs...

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Naatje.. fijn dat alles goed was bij de vk.. We lopen wel gelijk zeg, want moet maandag ook terug (mocht het nodig zijn) en dan willen ze ook proberen te strippen. Alleen ben ik er zelf nog niet uit of ik het zelf wel wil.. haha

@ Supermummy.. jij bent er ook nog.. Nog niet aan het rommelen? Ik had ook altijd gedacht dat ik feb zou bevallen en nu is het alweer bijna maart.. pff..

@ Boney.. fijn dat het goed gaat met bv..!

We zijn nog wel met weinig dames over, vandaar dat het zo rustig is hier.. jammer hoor!

Hier nog steeds krampen, maar ze worden niet sterker of met meer regelmaat.. Jammer hoor..

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kan best begrijpen dat het voor de zwangeren niet leuk is dat iedereen is bevallen... Lijkt mij ook niet leuk... Eerst kletsen we zoveel dat we alle rec. breken en nu zijn er vandaag maar 4 pagina's bij gekomen... Ik dacht echt dat als ik bevallen was dat ik hier nog steeds zo veel te vinden zou zijn, maar dat had ik dus echt verkeerd gedacht.
    Als mama ben je zo druk.
    Maar dat neemt niet weg dat ik heel veel aan jullie denk en natuurlijk elke dag ff hier kijk en bij lees. Ik lees dus alles en leef met jullie mee.
    Echt waar. Bij deze dus een hart onder de riem voor alle wachtenden...
    Kus...

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

:D Ja is toch normaal dat je hier minder te vinden bent!
    Dat komt na een tijdje wel weer,als de nieuwigheid :) er af is en je
    een goed ritme gevonden hebt. :)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach dikke knuffel meid!! je zou toch denken dat het vlot door moet zetten nu bij je ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat ze gelijk in slaap viel ;)

Deel Deze Pagina