Zo het is echt rustig hier zeg. Het word echt tijd dat wel allemaal gezellig naar de mama's toegaan en daar gezellig verder gaan kleppen... Dus beebjes van: Amsy MamaNorah Dotje1986 supermummy Naatje070 Nika DaisySanches Sjalotjuh87 Kom er maar gauw uit.. Buiten mama's buik is het ook erg leuk hoor...!
Goeiemorgen Ja het word zeker tijd dat we allemaal naar de ¨mammas¨ overgaan. Ik ga zo op controlle bij de gyn en ctg, ben benieuwd. tot later!
Inmiddels worden mijn dagen voorspelbaar. Donderdag valse weeen, vrijdag rust, zaterdag valse ween, zondag rust, maandag valse weeen, dinsdag rust. Het is vandaag woensdag.... dus weer tijd voor weeen. En elke dag dat het gebeurd zijn ze weer pijnlijker dan de dag ervoor. We zien wel of vandaag wat oplevert... of niet. Wat wel heel vervelend is... heb de hele ochtend al brandend maagzuur... da's niet bevorderlijk bij een slechte eetlust.... dat wordt weer een dag niet eten...
Goedemorgen! Hier hetzelfde verhaal Daisy. Gisteren de hele dag bezig geweest met weeen. En sinds gisteravond 22.00 uur is het al rustig in mijn buik. Geen wee meer te bekennen. Ik heb in ieder geval redelijk kunnen slapen, dat is altijd nog beter dan weer een nacht wakker van de weeen die niet doorzetten. Ik heb wel spierpijn in mijn buik nu. En ik ben ontzettend moe. Norah komt zo thuis, dus hopelijk kom ik een beetje rustig de dag door. Amsy, in ieer geval fijn om te weten dat je kindje het goed doet. Nu maar weer afwachten tot vrijdag. Hoe is het met de rest?
Dat had ik ook gehoopt! Maar helaas heeft mijn meisje andere plannen, die vind het blijkbaar heel prettig om bij mama in de buik te zitten. Ik moet zeggen dat ik gisteravond heel erg down was en het echt niet meer zag zitten. Maar nu ben ik weer helemaal vrolijk en kan ik er weer tegenaan! Ik hoop dat het bij jou ook eens gaat doorzetten, Daisy, die valse starts zijn zo vermoeiend.
ja, dat zijn ze zeker. Ben ook elke weer heel erg down als na 24hr de ween als sneeuw voor de zon verdwijnen. De weeen vandaag zijn (nog) niet regelmatig ofzo.... ik probeer er ook zo nuchter mogelijk mee om te gaan. Teveel dip dagen kan ook nooit goed zijn voor stressgehalte...
Lieve meiden Ik heb even een tijdje nika meer laten horen, beetje te druk gehad met alles. Daarbij kwam ook nog eens dat er een afwijkende uitslag van de hielprik was geconstateerd (galesectomie) dus we moesten afgelopen zaterdag snel naar maastricht om een urinemonster af te laten nemen van ons meisje. Afgelopen maandag kregen we te horen dat alles goed was, dus Sarah is niet ziek. Waas dus even spannend maar we egenieten nu weer volop. Nou, baby´s van de mama´s die zitten te wachten, kom eens tevoorschijn. Is lang genoeg geweest in die buik! Voor alle mama´s die zijn bevallen, gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Vanaf nu probeer ik weer het schrijven en lezen op te pakken. Liefs Anoek
Jeetje meiden, de beebjes vinden het nog veel te leuk in jullie buiken. Zoooo balen al dat voorwerk en geen resultaat. Ik hoop zo dat het voor jullie allemaal nu vlotjes gaat en jullie snel jullie wondertjes vast mogen houden. Kleintjes (even toespreken), in mama's buik is het warm maar erbuiten is het zooooo mooi. Kom maar snel eens kijken.
Oh Anoek, dat was schrikken van die hielprik! Gelukkig dat alles goed bleek te zijn. Daisy, ja dat heb ik ook nu. Ik probeer maar gewoon te accepteren dat ze komt als ze er klaar voor is. En dan houd ik voor ogen dat het bij Ichtus na zo veel valse starts ook uiteindelijk gelukt is. Maar ik weet nog van bij Norah dat ik toen moeite had om me over te geven aan de weeen dus gisteren dacht ik echt van: ik doe gewoon iets verkeerd! Ik zat er telkens mee dat ik me niet genoeg aan het ontspannen was of zo. Maar nu na een dag rust weet ik dat het niet aan mij ligt, maar dat het gewoon echt een valse start was. En dat is eigenlijk wel een opluchting.
Jaaaaaaa, nog meer baby's. De maand is bijna om dus ze moeten allemaal voor 1 maart komen. Heel veel succes met de laatste loodjes meiden.
De assistente van de vk belde net, of ik vanmiddag wilde komen ipv vrijdag. Om 13.00 uur, dat is niet zo handig want dan slaapt Norah net en dan kan ik ook wel wat rust gebruiken. En bovendien als ik vrijdag ga, en ik ben dan nog niet bevallen, dan kunnen ze me mooi weer strippen. (Hoop ik).
Geen beebjes geboren vannacht? Zal niet makkelijk zijn voor jullie zwangere dames. Maar wij leven met jullie mee en duimen ons helemaal suf. Nog even volhouden en dan kunnen we samen dit topic sluiten en over naar de mama's. Dikke knuffel van mij!