Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamanorah, ik hoop echt dat het doorzet! knuffel!

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemiddag dames,

Helaas nog geen beebs geboren.. Jammer hoor..

@ Daisy en mamaNorah.. balen dat het niet heeft doorgezet bij jullie. Had echt goede hoop voor jullie..

@ Supermummy.. heel veel succes bij de gyn..

@ Amsy.. fijn dat je zo goed geslapen hebt en hopelijk heb jij snel je meissie in je armen na het wachten..

@ de overige wachtende mama's.. hopelijk bevallen jullie ook snel..

Nou gisteren hebben de krampjes toch niet doorgezet. Heel erg jammer, was er ook echt klaar voor. Is toch altijd teleurstellend als het dan toch niet doorzet. Nou ga straks ook naar de supermarkt wat lekkere dingen inslaan.. haha..

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier ook "oei, ik groei" van mijn collega's gekregen. Geweldig boek, zo leuk allemaal. En alle ervaren moeders wisten me te vertellen dat het ook echt klopt.

Ichtus, mooi verhaal meid. Lijkt erg op mijn bevalling, behalve het ziekenhuis dan. Maar hier ook randje wegmaseren en een snelle bevalling. Erg herkenbaar allemaal.
    Nu maar lekker genieten en hopelijk gaat de borstvoeding goed.

Ik zit te twijfelen of ik nog ga wandelen. Tess is onrustig, maar we moeten om half 3 al naar het CB. Nee, ik denk dat ik toch maar thuis blijf en even ga opruimen.

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @ichtus; Mooi verhaal van een gelukkige mama! Nu lekker genieten hoor! :D

@Amsy & MamaNorah; Ik heb vanmorgen voor het eerst De Bevalling gezien, zet normaal nooit de tv aan 's morgens, vond het wel erg toevallig hahaha. Dus misschien bevallen we alledrie wel vandaag of morgenochtend haha. Zou wel leuk zijn! En zoniet, dan hebben we pech, kunnen we nog wel even genieten van het getrappel in de buik!

@Joma; Ik had eigenlijk nog niet verwacht dat ze al wou strippen, dus ik had zoiets van uhhh, doe maar volgende week, en waarschijnlijk had het ook niets gedaan, heb nog niet echt voorwerk gehad ofzo :(

@Dotje; Wij gaan toch gewoon voor maandag bevallen en dan is het strippen helemaal niet nodig! :) :)

Ik heb toch vandaag zo'n poetsdrang haha, maar stop er toch maar even mee, de kleine is erg rustig, dus waarschijnlijk doe ik iets teveel.
    Ga me zo maar eens aankleden, dan gaan we een stukje rijden, ergens een ijsje halen ofzo! Het is zo'n heerlijke dag vandaag....

5. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    hey hoi,
    ik wilde ff melden dat mijn lekkere meisje geboren is, maar jullie hebben t al op de lijst staan! Wat goed!
    Het was niet niks zeg dat bevallen! Ik zal later eens meer vertellen maar nu ben ik erg druk met het (hopelijk) op gang brengen van de borstvoeding, want dat gaat nog niet zo super.
    Gefeliciteerd aan iedereen die ook een kleintje heeft nu! en hopelijk later meer!
    Kus Kiara en haar trotse mama

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben er weer ff. Nog steeds niet helemaal lekker, dus ik ga straks weer terug.

@ MamaNorah: Krijg ook hangbuik. Ik denk dat ik daar mijn striemen van heb... heb er gister weer een paar bijgekregen :(. Koppie drukt nu ook echt om mijn bekkenbodem zeg maar... dus ik loop beetje vreemd.

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Volgens mij hebben we allemaal een hangbuik.. haha.. De mijne is ook al gaan hangen sinds vanochtend. Ach jah, het zal er wel bijhoren..

Ik ga zo ff de stad in. Heb het hier thuis wel zo gehad. Loop tegen de muren omhoog.. haha. En heb geen zin om te poetsen.. Ondanks dat ik wat krampen heb.. Ff een kado voor mijn vader halen. Die is vandaag jarig en wil toch iets geven ipv geld. Das niet zo leuk om te geven.

Had net weer een huilbui. Een van de honden had iets gedaan wat ze niet mocht en moest er gewoon van huilen.. poeh he.. hoezo hormonenbom.. haha

@ Naatje.. idd wij bevallen gewoon voor maandag. Hoeven we niet gestript te worden.. haha.. En weet nog niet eens of ik het uberhaupt wil dat strippen.. Nog genoeg tijd om dat te beslissen..

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nog van harte met je meisje Sjaantje! :)

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben weer wakker. Lekker hoor om zo 's middags even op bed te liggen.

@Kikkert, bedankt voor je knuffel. :D

@Dotje, en veel lekkere dingen gehaald? Jammer dat het bij jou ook niet doorgezet heeft. En nog gefeliciteerd met je vader! Oh die huilbuien zijn zo herkenbaar, om de stomste dingen wordt er hier gehuild.

@Suus, ja het klopt echt met die sprongen uit oei ik groei. Grappig is dat. Hoe was het op het cb?

@Naatje, oh lekker een ijsje! Niet te veel poetsen hoor!

@Sjaantje, nog gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Ik zag de foto's op jullie blog. Leuke namen ook, ik had Kiara ook hoog op mijn lijst staan.

@Daisy, oh dat is balen zeg dat je opeens striemen krijgt. Waar zitten ze op je buik?

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op mijn onderbuik. Dus ik hoop dat het allemaal meevalt. Ze lijken tot onder mijn navel te komen. Nou we zien wel of de combi met een navelpiercing leuk staat.... (Er van uitgaande dat ik mijn piercing weer in doe.... :rolleyes:).

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemiddag! nog geen beebs geboren! kom op kleintjes! jullie laten je pappa en mamma wel lang wachten zeg!
    (en ons hier op het forum ook!)
    Wij willen jullie ook graag zien!

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Er staan nieuwe foto's van Luuk in mijn album ;)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, wat een prachtige foto's...

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi hoi,
    Hier nog niks bijgelezen, maar zo te zien, geen babynieuws?

Controlle was alles goed,ctg,bloeddruk,bloed en urine, heb geen echo gehad em hier toucheren en strippen ze niet.
    De laatste dag dat ik spontaan mag bevallen zonder inleiding is zondag 9 maart, dus ik heb nog effe :)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, ik had al bij de mama's gereageerd, maar mooie foto's! Kan ook niet anders met zo'n mooi kereltje.

Ik hoop dat er vannacht weer wat dames gaan beginnen met de bevalling. Moet toch nu echt een keertje. En anders gaan we een hartig woordje met de beebjes spreken.

Hier is het net rustig na een heel gedoe met de speen. Nu snel douchen met mijn mannetje...
    Vanmiddag heeft Tess zich keurig gedragen op het CB. Ze was maar liefst 540 gram aangekomen. Maar dat verbaasde me niet, want ze slurpt de flessen leeg.
    Maar toch ben ik trots op mijn meissie hoor.
    Nu even douchen en opruimen...tot later.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh wil zooo graag weer lekker meebeppen, maar tis gewoon te druk nu...

Ben overgestapt op de fles.. snel, maar t was wel nodig.. Marijn is in 1 dag de hele 10% van zijn geboorte gewicht afgevallen terwijl hij wel goed drinkt, poept, plast enz.. sinds gisteravond was hij niet meer tevreden en huilde best veel. Vanmiddag had hij zelfs verhoging en "fladderde" (lijkt alsof ie t dan koud heeft) dat kwam door te laag suikergehalte.. dat kan alleen opgeheven worden door bijvoeding en dan zou ik flink moeten gaan kolven en voeden.. Ik zie dat echt niet zitten met mijn kloven en de twee kids die nu al zoveel van mij moeten missen.. Twas voor mij een makkelijke keus en na zijn eerste flesje viel hij meteen tevreden in slaap.. Ik ben benieuwd hoe het vanavond en vannacht gaat...

Vanavond bezoek en vroeg naar bed. Merk dat ik alweer teveel wil doen en dat geeft toch wat duizelingen enz enz...

Maar goed..

@Daisy... meid rustig aan doen hoor en op krachten blijven als je je niet lekker voelt!

@MamaNorah...Lekker nog ff genieten van je rust meis.. dat smiddags rusten...klinkt heerlijk in mijn oren, maar ik kan er nog niet echt aan toe geven..

@Dees.. Mooie foto's hoor... prachtig ventje zeg..

@Sjaantje.. Gefeliciteerd..

@Dotje.. Kom op meid.. tkomt vanzelf (met recht de dooddoener van jaar;) )Nee meis.. geef lekker toe aan je huilbui (was jij toch?) en hoop dat t snel doorzet..

Dat hoop ik trouwens voor iedereen die nog zit te wachten....

Dikke knuffel voor iedereen...

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Werd net ineens weer helemaal naar. Ging liggen, maar kreeg meteen enorme steken. Diarree :confused:. Ben benieuwd waarvan, ik eet bijna niet... En krijg op mijn kop van Lief, want die denkt dat 't door niet eten komt...

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @ichtus: goed hoor dat je nu al weer kunt forummen! Bij mij duurde dat ongeveer 3 weken voordat ik daar fit genoeg voor was!

Balen dat die borstvoeding nu niet doorgaat... HIj is inderdaad wel snel afgevallen!

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee wachtende mama's, kom jullie even een hart onder de riem steken!
    Denk aan jullie en duim dat jullie geduld niet al teveel op de proef wordt gesteld!

@Ichtus, Gefeliciteerd met Marijn!

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ichtus en partner: proficiat met Marijn!

Rommelende dames: Zet hem op he!

Deel Deze Pagina