Goedemorgen! Oh wat is het toch weer super irritant. Weeen/krampen waren gisteravond alweer gestopt. Ik dahct, ok dan kan ik tenminste weer lekker slapen. Maar nee hoor, ik heb een heel slechte nacht achter de rug, lig alleen maar wakker. Nu maar even een kopje thee en dan weer terug naar bed. En dit is echt de enige ochtend dat Nico vroeg naar z'n werk moet dus ik kan niet eens uitslapen. Buik is wel onrustig, maar weeen heb ik niet. @Shaartje, alsnog gefeliciteerd met jullie zoon Ruben! Dat is snel gegaan zeg, 4 uurtjes maar. @Joma, wat een leuke foto's zeg! Daar knapt een mens van op, zo op de vroege ochtend. Wat een scheetjes zo samen. @Supermummy, balen is dat, dat je echt helemaal niets voelt. @Amsy, joepie er gebeurt iets daar bij jou van binnen! Hopelijk zet het door meid, je loopt nu al lang genoeg overtijd. @Daisy, het schiet maar niet op bij jou. Voel je je alweer wat beter?
Met de laatste dag van februari in aantocht kondigen wij aan: De schrikkeldag bevallingsmarathon! Alle babies van: Amsy MamaNorah Dotj1986 Supermummy Naatje070 Nika DaisySanches Sjalotjuh87 Worden geacht zich aan de buitenwereld te presenteren, en wel uiterst op 29 februari 23:59 uur.
Goede morgen dames.. OHHH ik kan me zoooo in denken hoe jullie je voelen he... hoop zo dat het ook bij jullie nu eens eindelijk door gaat zetten... @mammaNorah.. slijmprop verloren las ik.. ? nou bij mij deed dat toch best veel al moest ik nog 2 dagen wachten voor het echte werk... hoop hoop hoop! @daisy.. volgens mij voelde jij dat de beeb flink gezakt was en dat het zo raar voelde van onder? dat had ik ook de laatste 2 dagen.. kon er bijna niet van lopen.. alsof alles gekneusd was daar.. @Dotje.. jank maar lekker hoor.. heb ik ook veeeeel gedaan... mag allemaal... @Amsy... Klinkt toch mooi dat regelmatige voorwerk.. ben benieuwd of dat door gaat zetten! @de rest die nog wacht... BEEBJES JULLIE MOETEN KOMEN! Hier een super nacht gehad.. Marijn heeft om 23u gisteravond de fles gehad en kwam netjes om de 3 u. om 2u heeft edwin t gedaan dus kon ik blijven liggen en om 5 u ben ik er uit gegaan.. Nu ligt ie nog steeds te slapen, maar zal zo wel wakker worden.. mooi want mijn boobies staan op springen dus mag ie eerst de druk eraf halen.. Edwin komt net met hem beneden.. ben dus ff melken.. tot later weer.. KUZZZ
Nee, dat is het niet. Heb wee-achtige kramp in mijn buik. De kleine zit al een week tot de schouders ingedaald, maar dat voelt niet beurs. Ik voel me gewoon helemaal niet lekker, maar ben niet ziek. Heb 's nachts last van brandend maagzuur, en de hele dag ongiebuikpijn. En nauwelijks honger. Als ik me dwing te eten is heel spijsverteringsstelsel in de war en krijg ik daar ook weer last van Mijn buik zelf is loodzwaar, jeukt en brandt bij de nieuwe striemen.
@daisy... had zelf ook veel brandend maagzuur....de laatste 2 dagen.. werd er gestoord van..was maandag ook hele dag wat misselijk...
De laatste twee dagen, nou dan moet er toch echt vandaag of morgen iemand geboren worden.... Om eerlijk te zijn.... 29 feb... kan me niet eens meer schelen dat dat 1 x per 4 jaar is.....
OOh ik doe mee! eerst wilde ik perse niet bevallen op de 29e maar nu maakt het me niks meer uit! Mijn vriend vind het handig en goedkoop dat we dan maar 1x in de 4 jaar een verjaardagskado hoeven te kopen
Ik voel me toch anders sinds gisteravond, ik heb weer brandend maagzuur, heel veel lucht,diaree,slijm bij het afvegen en steekjes in caaf. Zou het dan toch ook bij mij allemaal werken
Fijn dat het zo goed gaat ICHTUS! Maar je bent overgestapt op de fles?En nu laat je nog effe je borsten leegdrinken?Had je dan al zo snel melk?
Goedemorgen ladies Hier even een laatste update, krampen vallen een beetje stil,dus denk dat het niet door gaat zetten helaas. Wel wil ik me natuurlijk inschrijven voor de schrikkeldag bevallingsmarathon, dus bij deze. Hoe staat het met de andere rommelende meiden, en de kersverse mama's?
JE staat op de lijst AMSY voor de schrikkelbevallingsmarathon! Jammer dat de krampen niet doorzetten meid!
@Amsy; Balen zeg dat de krampjes niet voor je door willen zetten Ik ga voor je duimen dat er vandaag of morgen toch echt iets gaat gebeuren! @Daisy; Ik hoop echt voor je dat je snel bevalt, want klinkt allemaal niet lekker waar je last van hebt! @Ichtus; Wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad. Zo te horen gaat het allemaal goed! Ik vind het knap van je dat je zo besloten hebt om te stoppen met de bv, maarja 10% afvallen is natuurlijk wel veel! We zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd naar een foto van de kleine @MamaNorah; We gaan met z'n allen gewoon voor vrijdag 29 februari! @Joma; Wat een schattige foto's zeg! Heeft er iemand nog wat van Wen en Fenne gehoord???? Ik weet het niet, maar lijkt hier wel alsof er helemaal geen baby uit gaat komen
Heej lieve aanstaande mama's.. Ik heb echt met jullie te doen.. Ik denk veel aan jullie.. Maar ik weet zeker dat het niet lang meer voor jullie zou duren..! Jullie hebben erg eigenwijze beebjes zeg! Lieve Beebjes van Amsy MamaNorah Dotj1986 Supermummy Naatje070 Nika DaisySanches Sjalotjuh87 Kom er maar gauw uit, want buiten mama's buik is het veeeeeel gezelliger hoor! Ik denk veel aan jullie meiden! Heel veel liefs en een hele dikke knuffel Nicky(MissN) en Jaydee
Ai ai ai, veel gerommel, maar nog geen bevallingen. Meiden, dikke knuffel van mij! Zal niet makkelijk zijn, wachten duurt lang. Ik zal mijn woord ook nog eens richten op de beebjes van Amsy MamaNorah Dotj1986 Supermummy Naatje070 Nika DaisySanches Sjalotjuh87 Alleen ik ben wat strenger (wie weet helpt het): Dames en heren; nu is toch echt het moment aangekomen dat jullie het daglicht gaan aanschouwen. Nu niet meer tutten en frutten in de buik van mama, maar nu begint de weg naar zelfstandigheid! Jullie komen er toch niet onderuit, dus hup hup....gaan met die koppies! Naar onderen en naar het licht....
We hebben idd al lang niets meer van Wen en Fenne gehoord. Als het goed is zijn ze lekker thuis aan het genieten.
Hihi, Suus en MissN, hopelijk werken jullie preken tegen onze beebjes. heb ze hardop voorgelezen, nu maar hopen dat ze luisteren
Normaliter heb ik best wat overwicht voor de klas. Maar wie weet ben ik het verleerd. Oh, ik hoop zo voor jullie dat het helpt.... Ik ga even optutten...krijg zo weer bezoek. Bah bah, helemaal geen zin aan. Maar wie weet wordt het dan wel hartstikke gezellig.