Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hihi, nou morgen ben ik uitgereken... hopen dat ik vandaag of morgen beval (wat me heel sterk lijkt :rolleyes: )

Gisteravond had ik wel ongeveer een uurtje lang veel ongikramp, ongeveer om de 10 minuten kwam het, maar ging ook weer weg (duurde zo'n 10 seconde....)
    Ik dus helemaal blij, want misschien kon dit tog wel een begin zijn...
    Naja, ik naar bed en geen krampje meer gehad :(

Gister nog naar de vk geweest, alles was goed. Beeb ligt helemaal vast.

Ennuhhhh ik doe ook mee met de marathon hoor! haha

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou zeg dames, schieten jullie eens op zeg!

Ik vond een mooi gedichtje voor jullie

Het wordt hier wat klein
    Verhuizen is zo duur
    Het is hier nog zo fijn
    En buiten is het guur

Zal ik er dan maar uitkomen?
    Even zitten nog, het is wel warm hier
    Nog eventjes verder dromen?
    Weet je wat, ik kom later met plezier!

Nu is toch wel de tijd
    Anders worden mijn ouders ongerust
    Dat is gewoon een feit
    Ik kom wel nu, vooruit met de geit

Ook nog stiekem iets naar beneden
    Nu ga ik vast naar buiten hoor
    Ik heb nu echt een goede reden
    Want anders pas ik er niet meer door

Nu moet mama wel mee zuchten
    Anders zit mijn hoofd echt vast
    Ik wil nu ook wel gaan luchten
    En heeft ze straks bijna geen last

Nu ben ik bijna uit die mooie buik
    Eigenlijk vind ik het maar raar
    Kom ik straks uit dit warme luik
    Ben ik ineens een babymensje, echt waar!

3. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Dees, wat een lief, mooi en toepasselijk gedichtje!

4. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemiddag dames,

@ MamaNorah.. jeej je bent je slijmprop verloren. Hopelijk gaat het nu ook snel gebeuren..

@ Daisy.. bij jouw ook nog niets doorgezet.. jammer hoor..

@ Amsy.. bij jouw ook alweer opgehouden. Pff hoop echt voor je dat je snel gaat bevallen..

@ Suus/MissN.. bedankt voor de aanmoedigingen.. Hopelijk luisteren de zoons en dochters nu wel een keer..

@ Dees.. erg mooi gedichtje!

@ de rest.. ik ben het alweer vergeten sorry!

Nou hier erg onrustig geslapen en vriendje ook. Ik werd van hem wakker en andersom. Niet erg fijn slapen dus. Verder hebben de krampen ook niet echt doorgezet.

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemiddag!

Hier is het rustig. Af en toe een kramp, en verder komen mijn darmen wat meer in actie. 't Gaat de goede kant op! Hopelijk lukt het nog in februari. :D

@Ichtus, wow Marijn doet het goed!

@Daisy, hoe gaat het nu? Hier de laatste 2 dagen ook erg veel last van maagzuur. Toch gek want de baby zit erg laag.

@Amsy, je bent bezig met goed voorwerk! Hoe gaat het nu?

@Naatje, het zou ook bij jou zo kunnen betginnen! Houd moed. :D

@MissN en Suus, bedankt voor jullie aanmoedingen

@Suus, mooie foto. :D En leuk aankleedkussen.

@Sjalotjuh, fijn dat de beeb goed vast ligt en dat eht voorwerk begonnen is.

@Dees, ik heb het gedicht hardop voorgelezen aan mijn meisje! Hopelijk heeft ze er van geleerd en komt ze er snel uit. :D

Volgens mij hebben we van iedereen gehoord, behalve van Dotje! Wie weet is die gewoon bevallen. :D

Ik ga maar weer even slapen. Norah en ik hebben de hele ochtend getut, dan kan voorlopig ook niet meer. Eerst samen in bed TV gekeken (de Bevalling, ik weet het, niet echt geschikt voor peuters :oops: ), daarna lekker ontbijten. Vervoglens hebben we een uur onder de douche gezeten en onze haren gewassen. En ik heb Norah's haar gekamd, dus dat hoeft voorlopig ook niet weer! Nu ligt ze in bed, en kan ik dus ook lekker even rusten. En vanmiddag staat ons uitje naar de supermarkt gepland want al het lekkers is al weer op. Er moet opnieuw worden ingeslagen. :D :D

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik wil je niet ontmoedigen. Maar heb hier al heel lang last van helaas. Maar mag hopen dat het bij jouw goede tekenen zijn..

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    He Dotje, weet wat je doormaakt, krampjes voelen en helemaalblij zijn, en dan de teleurstelling als het toch niet doorzet. We gaan gewoon voor de bevallingsmarathon, het komt helemaal goed met ons

Mamanorah: klinkt voorspeodig, verliezen van slijmprop en krampen, volgens mij moet dat zeker lukken voor 1 maart. Hier zet eea nit cht door, regelmatige harde buiken, de een pijnlijker dan de ander, mar van meer dan voorwerk is volgens mij geen sprake, maar da's al meer dan de afgelopen tijd, dus ik houd moed.

Kruip ook even lekker mijn bedje in met warme kruik, instaleren voor de TV, straks lekker oprah kijken, ATWT daarna, dus kom maar op.

Meiden, zet em op allemaal, we gaan voor februari....!

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Nee hoor mij ontmoedig je niet !
    Langer als 8 dagen zal het sowieso niet meer duren :D

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb wat thee op, en wat bouillon...
    Was even gaan liggen, waarna we bericht kregen dat de auto zaterdag kan worden opgehaald... dus moest natuurlijk ff enthousiast weer op staan.

Kleine was toen papa aan de telefoon was even druk aan het duwen naar beneden... (dus wel de goeie richting op :)).
    Verder nog steeds last van mijn maag, geen honger. Ik ga ook zo even met kruikje op bed liggen. Lekker relaxen.

10. supermummy

Goed dat je in iedergeval iets gegeten hebt! Je moet wel kracht hebben voor het grote werk :rolleyes:
    Daarom ga ik zo maar een lekker stukje vlees,frietjes en sla eten :D

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik mag van de VK geen vette hap meer, maar ja.. zou 't niet eens opkrijgen.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Meiden heb echt met jullie te doen.

Kom op met die baby's.

Heb ook ff wat nieuwe foto's in mijn album voor wie het leuk vind :)

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dotje, we haden tegelijk gepost! vervelend van die onrustige nachten. Ik ken het.

@Amsy, veel plezier met de TV!

@Daisy, oh dat is fijn dat je de auto op kunt halen. :D

@Supermummy, eet smakelijk!

Ik heb weer weeen en ze zijn anders dan die van ed afgelopen dagen. Mijn buikspieren doen niet mee. Ze komen zo elke 9/10 min. Ik negeer ze nu gewoon en ga gewoon boodschappen doen. En misschien nog even naar een zomerjas voor Norah kijken... Misschien dat ze dan wel doorzetten. ;)

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Leuk! Wat een schattig shirtje trouwens op die eerste foto. Die oranje. :D

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden,

ik ga ff jullie baby's toe spreken...

baby's van:
    Amsy
    MamaNorah
    Dotj1986
    Supermummy
    Naatje070
    Nika
    DaisySanches
    Sjalotjuh87

vinden jullie het niet eens tijd worden om eruit te komen? WIJ WEL ;)

meiden ik hoop dat het nu niet meer al te lang gaat duren en dat jullie gewoon vandaag of morgen zullen bevallen.

hele dikke knuffel

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Lieve Beebjes van alle wachtende februari mama's:

Kom maar lekker naar buiten! Het is hier heel mooi en fijn en ookal lijkt de buik nu de fijnste plek om te wonen....in de armen van je mama en papa is het nog veel fijner!!!!!

17. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Joma, wat schattig die twee meisjes samen!

@Dees, wauw! die ogen van Luuk zijn echt prachtig!

@Andere baby foto's: wat een mooie kindjes allemaal zeg. Dat hebben we toch goed voor elkaar als februari mama's :D

@Supermummy, tuurlijk werkt het bij jou ook. Al heb ik ook gedacht dat ik de eerste vrouw zou zijn die nooit zou bevallen, want ik had heel lang geen enkel voorteken :rolleyes:

@MamaNorah, wat gezellig zo'n ochtend met je meisje!
    Heeft het boodschappen doen geholpen?

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dit voelt toch wel echt hoor. Weeen zijn behoorlijk pijnlijk, en komen nu elke 6 min of zo. En ze zijn echt anders dan de weeen die ik eerder heb gehad. Ik heb nog wat boodschappen gedaan EN toch een zomerjas voor Norah gekocht hier in het dorp. Maar aangezien die net zo groot is als die van vorig jaar gaat hij weer terug naar de winkel. Ook al is hij erg leuk!
    Jammer dat ze geen maat groter hadden. Hij is van Name-it, een erg leuk en betaalbaar merk. :D
    Ik ben nu bij mijn ouders en probeer de weeen nog steeds te negeren, maar lukt niet meer zo goed eigenlijk....

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje meiden ik hoop nu toch echt dat het voor jullie ook zover gaat komen, jullie gaan gewoon allemaal morgen bevallen en krijgen heel bijzondere kindjes

Bij deze Beebjes van de niet bevallen mama's kom nu maar eens deze kant van de wereld bewonderen het is hier heel mooi en het zonnetje schijnt dus kom maar snel dan kunnen mama en papa van jullie gaan genieten :) :)

20. supermummy

Spannend MAMANORAH! laat maar komen die weeen! Als ik je
    niet meer ´spreek´ wens ik je alvast een voorspoedige bevalling!

Deel Deze Pagina