Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    De weeen komen zo om de 3 minuten maar houden nog maar zo'n 40 seconden aan. Ze moeten dus nog een stukje sterker worden voordat ik de vk ga bellen. Ik heb Nico al wel gebeld dat ie op z'n werk moet eten en dan thuis moet komen.

De pijn straalt lekker door naar mijn benen.

Ik zit ondertussen een spelletje te spelen op de computer en ik heb een kruik warm gemaakt.

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sms is de bodschap haha... zet hem op meid dikke knuf

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Spannend hoor meis! Ik hoop dat het doorzet en dat jij de eerste van de bevallingsmarathon bent.. ;)

@ Daisy.. balen dat je nog steeds niet zo lekker voelt..

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend zeg :) zet hem op!!!

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Tot nu toe nog geen veranderingen. Ze blijven komen, maar nemen niet toe in sterkte.

6. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ben alweer vroeg uit de veren, heb serieuze krampen nu, dus lijkt toch iets door te zetten. Nu alleen het dilemma, ga ik naar het ZH of bel ik de VK. De weeen zijn nog niet dermate regelmatig dat ik al mag bellen, maar om nu naar het ziekenhuis te gaan als ik thuis kan bevallen is ook weer zoiets.

Dus....twijfel twijfel.

Ben wel heel blij dat ik eindelijk wat voel, alleen jammer dat het ook voor een deel rugweeen zijn. Ontspannen gaat vooralsnog goed, hoop dat als het straks erger wordt dat dat ook blijft lukken.

mamanorah, ben benieuwd of jouw weeen ook hebben doorgezet, wie weet ben je al bevallen, in dat geval gefeliciteerd!

Daisy: hoe gaat ie nu met jou, nog steeds geen eetlust en kramperigheid?

Sjalotjuh: vandaag 40 weken, hoop dat je beebje er zin in heeft vandaag en op tijd komt

Dotje en Naatje: hoe staat het ermee bij jullie, gaat de bevalling doorzetten de laatste dag van februari, of wordt het toch maart.

Nou, ga weer even relaxen, ik zal voor zover mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Liefs Amsy

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Nog geen baby's hier, aaaaah! Is het weer tijd voor een gedichtje..? :rolleyes: Hmm, heb nog geen inspiratie, tis te vroeg en ik flip hem de pan uit want we hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mamanorah.. en en en en en?
    Oh meid hoop zooooo dat het heeft doorgezet...

@Daisy.. meid.. dacht dat je al verder was joh.. Feli met je 40 wk.. tkan dus ook nog even duren (oh sorry niet echt opbeurend..) Hoop dat beebje snel komt hoor en dat al het voorwerk eindelijk s echt door gaat zetten..

@Amsy.. Meid ik hoop dat dit het echte werk is.. anders gewoon vk bellen en vragen wat je nu moet doen..

@De rest van de rommelende, wachtende dames... KOM OP BEEBJES!

Ik hou jullie in de gaten dames.. maar Marijn wil eten dus ben weer ff weg...

DIKKKE KNUFFELS!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, zo voelt het wel hoor, alsof ik verder ben.
    Mijn VK zei van de week dat ze me niet over de 41 weken wil laten gaan... dus... maar ik zal vandaag wel meer horen.
    Veel langer brandend maagzuur en niet eten, en verrot voelen trek ik denk ik niet. Ik zit van de ellende al weer overeind door dat stomme maagzuur... En dan heb ik nog niks over mijn schaambeen enzo gezegd :rolleyes:.

VANDAAG IS DE UITGEREKENDE DATUM! :)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Amsy....spannend meid! Ik hoop dat je snel gaat bevallen, wordt ook wel hoog tijd.

En begrijp ik het goed....is MamaNorah ook bezig? Meid, heel veel succes en ik wens jou een voorspoedige bevalling!

Toch nog beebjes op de laatste dag van februari...leuk leuk!

Daisy, gefeliciteerd met de 40 weken. Brandend maagzuur...niet zo fijn dus. Al een rennie geprobeerd?

Ik krijg zometeen weer bezoek. Dan zondag nog en dan plan ik even een hele week GEEN bezoek in, even zelf bijkomen van alles.
    Tess heeft een goede nacht gehad, maar tis nu weer huilen. Toch vreemd dat de nachten over het algemeen super gaan en dat ze na 2 voedingen overdag het op het huilen zet. Nouja, da's ook een soort van regelmaat...ha ha ha.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb geen rennies in huis, maar moeten vanmiddag naar de vk, misschien kan ik ff halen.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    [color=red]----------BUDDYNIEUWS--------[/color]
    MAMANORAH IS VANNACHT OM 5.20 BEVALLEN VAN EEN GEZONDE DOCHTER KAYLEE... 3685 GRAM ALLES IS GOED......

VK HEEFT HAAR VLIEZEN GEBROKEN EN OMDAT IN HET VRUCHTWATER HAD GEPOEPT ZIJN ZE NAAR HET ZIEKENHUIS GEGAAN ...MAAR ALLES IS GOED.....

HELAAS EN IK VIND HET HEEL ERG... MOCHT IK VANNACHT DOORSLAPEN VAN MIJN MAN DUS ZAG IK NET PAS DEZE BERICHTEN DUS EEN BEETJE LAAT.....SORRY NOGMAALS

MAMANORAH PARTNER EN NORAH VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE

---------EINDE BUDDY NIEUWS--------

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    MamaNorah, man en Norah: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje:KAYLEE!
    Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en lekker kunnen gaan genieten!

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik kwam even spieken of er al schrikkelbabies waren. Zo te zien is de 1e al geboren. Wat een bijzondere dag om geboren te worden!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    MamaNorah, hubbie en Norah! gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan en heeeeeeeeel veel geluk samen!
    we zien jullie snel bij de mamma's!!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ook hier nog ff, mamanorah van harte met jullie dochter.

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gelukkig, toch nog iemand bevallen! :)

@MamaNorah; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kaylee!!

De 1e schikkelbaby!

@Daisy; Gefeliciteerd met de 40 weken!

@Amsy; Spannend meid! Het zou dus gewoon nog kunnen dat je thuis gaat bevallen in je bad!

Hier ging ik gister naar bed met krampen, werd vannacht wakker met krampen, werd vanmorgen wakker met krampen, echt ongi-pijn (is het dan een wee?), soms kwamen ze ook om de 4 minuten. Dus ik denk nog ff lekker slapen, en ja hoor, weg zijn de krampen! :) Had ook niets anders verwacht! Kijken of ze vandaag nog terugkomen en anders misschien morgen?! :rolleyes:

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    JOEPIE.... eindelijk MamaNorah. GEFELICITEERD MET DE KLEINE!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik hoop dat het snel doorzet Naatje! Duim, duim, duim....

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mamanorah mannetje en zusje..van harte gefeliciteerd..!

Eeen Schrikkelbaby..:D:D

Deel Deze Pagina