Zie dat elise al weer een maand is.. wat gaat dat snel! Nou ik ga nora even voeden voordat we naar de dokter gaan.. kan daar een eeuwigheid duren, dus dan maar het zekere voor het onzekere nemen en haar alvast laten drinken.. niet dat ik daar een uur met een hongerige baby zit.. das ook niks!
Das ook toevallig, ik werd vanochtend ook wakker met krampen (ongi-pijn) maar bij mij zijn ze nu ook weer weg....... Vandaag 40 weken!! whoehoeee MamaNorah, Gefeliciteerd met de geboorte van Kaylee!!!
ja elise alweer een maand... sjeepie dat gaat echt supersnel.... straks kan ze met me mee naar de kroeg.. hahah..nee hopelijk gaat het niet zo snel...
Daisy, jij ook gefeliciteerd met je 40 weken Best raar dat je nu gewoon de datum die je 9 maanden lang in je hoofd had bereikt heb.....
haha.. elise met een pul bier.. nee laten we daar nog maar even mee wachten! zo'n 16 jaar! haha.. wil ze nog wel ff zo klein houden.. zo lief! zo nu ben ik echt ff mijn meisje eten geven.. tenminste.. als ze wakker wil worden!
Mamanorah ,van harte gefeliciteerd met KAYLEE De eerste schrikkelbaby is geboren! Er moeten er toch nog wel 1 of 2 bijkomen om het een marathon te kunnen noemen
@sjalotuh ja meid zo voelt die alleen dan wat heviger en trekt even weg is niet constant zeg maar. Hou maar ff in de gaten misschien zet het nu door meid
Geloof er nog niet zo in Nu is het ook weer weg.... ze duurde ook niet lang, 15 sec ofzow Ik hoop wel dat het door gaat zetten, word ik tog nog een echte februari mama
Spannend AMSY, hoe gaat het nu? Hopelijk zet het door! Had je al afgesproken wat te doen als je de 42 weken bereikt?
Hier helemaaaaaaaal niks ! Maar het kan toch ook vanuit het niets beginnen of niet ? Ik ga zo maar effe naar de Ikea een stukje lopen en nog meer onzinnige dingen kopen
@Suppermummy, Ik heb ook gehoord dat het uit het niets kan beginnen! Hoop dat het bij iedereen vandaag zomaar opeens begint! zou wel leuk wezen. En inderdaad, op de uitgerekende datum, met de schrikkelmarathon, zou wel wat wezen! haha
@sjalotuh bij mij was het in begin ook niet lang en stopte het naar een tijd maar een aantal uur later werd het steeds heftiger en constanter zeg maar dus wie weet ik duim voor je meid @suppermummy ja kan ook uit het niets beginnen of misschien heb je het voorwerk niet gemerkt dat kan ook he dus wie weet ga je nog mee doen Meiden ik duim voor jullie allemaal dat jullie beebjes vandaag nog komen en anders wil ik jullie evengoed terug zien bij de februari mamas