Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leeeeeeeeeeeuk Ichtus!
    Hoe groot was hij eigenlijk, hij ziet er op de avatar
    best flink uit! Enne we willen wel meer fotootjes!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @de wachtende dames...

Nogmaals een hart onder de riem en een dikke knuffel voorjullie..

Hoop dat jullie stiekem allemaal schrikkelkindjes krijgen..hihi..
    Maar maart is ook een mooie maand hoor (ben ik zelf jarig..)

3. supermummy

Nog gefeliciteerd met je dochtertje Kiara!
    Ja altijd moeilijk als je gedacht had om borstvoeding te geven op de fles
    over te gaan, maar in sommige gevallen is het gewoon beter!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, ik ben 4 maart jarig. En het is geweldig om een vis te zijn! Dus beebjes...liever eerder, maar anders toch zeker voor 4 maart.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga me even opknappen, en dan gaan we naar de VK. Heb ff lekker op bed gelegen, was kapot vanmorgen.

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Supermummy.. die van mij was 17 mei voor het laatst.. haha.. Maar ik ben onregelmatig.. haha.. Die van ons komen ook wel hoor! En maart is ook hartstikke mooi.. haha..

En wij blijven hier wel kletsen hoor! Ik heb persoonlijk ook niets met de maart mama's..

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Net even gespiekt en Tess is diep in slaap....toch maar niet wandelen. Kan ik hier echt even wat aan het huishouden doen, want dat is echt nodig!

8. supermummy

Succes bij de VK

9. supermummy

Hmm helemaal precies kunnen we het toch niet berekenen :D het is
    om gek van te worden dat wachten!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @mamaNorah en mannetje en Norah gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Kalyee!!!!!!!!!! Toch nog een Schrikkelbaby :rolleyes: :)

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben er weer.
    En mag helaas een week wachten, en nadenken of ik gestript wil worden. Nadelen die ze opnoemde waren dat je nog meer gaat rommelen, en geen zekerheid of het helpt. Ik ga dus maar ff het net afstruinen... en kijken of ik meer info kan vinden.

13. Zou Naatje bezig zijn met bevallen? Al tijdje niks van haar gehoord, vanochtend was het best aan het rommelen bij haar.... ben benieuwd.

Bij mij word het geen schikkelbaby meer denk.... of het moet allemaal binnen 8 uur gebeuren, maar daar geloof ik niet zo in ;) haha.

Naja, ik ga zwanger maart in, maar blijf bij de februari mama's hoor!
    Voor het mooie moeten we nog 231 pagina's vol praten, dan hebben we 4000 pagina's :) 8)

@Daisy, jammer dat ze je nog een week laten lopen. ook omdat het al aan het rommelen is bij je.

14. Niet meer actief

Hoi Meiden

Ik kwam even een kijkje nemen om te zien of alle baby's zich een beetje aan hun maandje houden, maar ik geloof dat er nog een aantal op zich laten wachten he? Tss, dat kan niet hoor hihi. En ook al een schrikkelbaby, wat bijzonder, benieuwd of er nog meer bijkomen.

Meiden die al bevallen zijn, gefeliciteerd en geniet lekker van jullie kleine wondertje.

Meiden die op t einde lopen, hou vol en veel sterkte!

Liefs
    Joldeg
    (november2007-mama)

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij samen? ;)

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lieve beebjes,

Volgens mij hadden we wat afgesproken?
    Het is buiten de buik van mam echt veeeeeeel mooier hoor.
    Ik vind dat het nu toch echt wel tijd is voor jullie om het daglicht te aanschouwen.

Ik weet dat het heel erg lekker is bij mama in de buik.
    Maar ik denk dat jullie papa het wachten nu toch ook wel zat is.
    En jullie ook wel graag wil knuffelen!

Dus beebjes,
    Jullie tijd is om...kom er maar gauw uit!

Lieve (aanstaande) mama's...

Ik ben zo hard voor jullie aan het duimen..
    Februari was toch onze maand?
    De kwart is in Januari geboren..meer dan de helft in Februari...en nu ook nog een paar in Maart...BAH!

Heel veel succes meiden..
    En kop op he..!
    Ze komen echt...(ik heb makkelijk praten nu, maar ben "blij" dat ik niet in jullie schoenen sta)
    Heb het echt met jullie te doen.

Heel veel liefs,
    Nicky en Jaydee

17. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Wehhhhhh ga ik toch nog maart mama worden, baal er best van. maar als het dan toch moet doe maar 3 maart haha, eens even terug lezen hoe het met de rest is, ik heb eindelijk zelf thuis internet

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dring ik even voor, als het mag :p, ik hoop nl. op 2 maart als het niet anders kan, haha.

Ik ben nl. 4 mei (4-5) en mijn Lief is 6 juli (6-7). Nou daar staat 2-3 dan wel leuk bij :D. :D

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik was al die tijd bang om alleen in maart te bevallen, maar dat valt geloof ik nu nog mee. Balen doe ik nog steeds, maar de kleine komt wel hoor! Heb alleen niet zo veel geduld meer.. Ach jah vanaf maandag willen ze me proberen te strippen als ik dit zelf wil dan..

@ MissN.. wat een lieve woorden! Het is idd een rare maand..

@ Daisy.. dat is tenminste een vooruitzicht toch. Dat ze je volgende week willen strippen. Bij mij komt dit ook steeds dichterbij..

Heeft iemand trouwens nog iets van Baby4me gehoord? Die zal toch wel inmiddels bevallen zijn?

Nou heb echt een flinke baaldag zeg. Ben me toch net gevallen in een woede en huilbui ineen.. (hormoontjes) Een van de honden had wat gedaan en wilde haar buiten zetten, maar was zo kwaad dat ik gewoon over mijn eigen voeten zo tegen de dicht deur viel. Gelukkig heb ik niets en de kleine meid ook niet. Ook de hond is buiten schot gebleven. Maar nu is de deur dus kapot. De deur klemt vreselijk en dat stuurde ik naar mijn vriend. En nu is hij weer kwaad daarop. Terwijl ik er ook niet om heb gevraagd om te vallen..

Ben al de hele middag aan het huilen. En ben ik er net klaar mee, krijg ik weer een sms van mijn vriend waarvan ik moet huilen.. blegh..

20. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Haha, dat mag van mij hoor!

Bij ons had iets in de 20 goed gepast, bijna de hele familie is ergens in de 20 jarig (ik zelf 24 nov. mijn vriend 21 jun.) dus de uitgerekende datum leek me wel mooi, maar helaassss.. haha
    maart is wel weer wat meer lente achtig, dat vind ik wel heel leuk
    in ieder geval heb ik nu na 3 weken wel genoeg voor-weeen gehad, voordat ik nu geloof dat het echte werk is begonnen moet de pijn wel heel extreem worden

en jij daisy, jij had toch vorige week ook al weeen? of was jij dat niet?

Deel Deze Pagina