ah dotje, ff een baaldag! vervelend dat je vriend ook niet echt lief doet, maar misschien straks als hij thuis is dat ie het helemaal goed maakt, en dat het toch nog een goeie dag wordt.
Ja, dat was ik. Ca. twee weken om de ene dag, gedurende 24 uur. Om gek van te worden . Dus van mij mag de kleine wel komen hoor. Maar ik denk dat ik nu ook voorzichtiger ben voor ik het echt geloof .
Hoi, hoi, ik blijf achter lopen.. ICHTUS.. van harte gefeliciteerd! Eindelijk is het dus toch gelukt! Ik neem aan dat Wen26 ook is bevallen? Ik voel me elke keer veel minder goed dan ik hoop. Bij de bevalling heb ik mijn stuit flink gekneusd en dat vreet, naast de borstvoeding en normaal herstel, echt bakken energie en maakt dat ik lastig kan zitten. Dus ben ik hier veel minder dan ik hoopte. Sorry. Ik hoop jullie als ik me beter voel in ieder geval tegen te komen op de mama pagina. Want dit is idd een hele nieuwe wereld met allerlei nieuwe onderwerpen om over te praten. Wat ik zeker ga doen, maar eerst meer herstellen. Ik spreek jullie later en dan praten we dus helemaal bij.. en oh ja, ik heb dan ook wel een nieuwe naam nodig vind ik! Dikke knuffel, Willeke.
Mijn vriend is pas rond 22.00 uur thuis.. Hij heeft de late dienst, dus dat wordt nog heel lang wachten. Maar volgende week heeft ie de vroege, dus dat is wel een stuk fijner. (hopelijk hoeft ie helemaal niet meer te werken.. haha) En mijn andere hond is ook nog eens ziek. Hij loopt de hele dag al te kotsen. Zo zielig en durf 'm ook niet echt iets te geven behalve water.. pff..
Oh.. en degenen die nog moeten bevallen wens ik echt veel sterkte toe! Op mijn gekneusde stuit na hoop ik dat het zoals bij mij gaat: snel en goed!
dankje mom2b en idd mag je nu wel een andere naam nemen haha. ik hoop voor je dat het snel doorzet daisy en dotje het zit allemaal echt niet mee he, dan maar hopen dat die kleine snel komt om mama te knuffelen en dan is alles goed toch
Nou ik ben nog niet bevallen hoor De krampen/weeën zijn weer terug; 17.21 / 17.29 / 17.35 / 17.40 / 17.47 / 17.50 Ik weet dat dit nog wel een tijd zo door kan gaan, maar toch, het geeft weer wat hoop! @Dotje; Wat klote dat je zo voelt Hoop voor jou dat er snel iets gebeurt! Zo ik ga weer lekker liggen en ATWT kijken!
@ Naatje.. hoop dat het doorzet! Heb goede hoop voor je! En ik ga voor bevallen in het weekend.. haha. Wordt ook gek van mezelf af en toe hoor! En misschien heeft Angelina Z het toch goed (zie je pendels) @ Nika.. ik hoop dat ze naar jouw luistert dan? haha.. Eigenwijs ding in mama's buik..
Naatje..spannend zeg..ik hoop voor je dat het nu echt goed door gaat zetten! Ik duim voor je.. En natuurlijk ook voor de rest!
@dotje.. nou dat klinkt veel belovend zeg.. hoop dat t door gaat zetten meid.. Net als MissN al zei.. als de beeb er eenmaal is dan is het makkelijk zeggen idd "ze komen echt" maar het is wel zo.. alleen heb je daar zo weinig aan he.. Ik dacht ook dat ie noooooit meer zou komen.. en nu weet ik al niet meer hoe het voelde om zo vreselijk lang te moeten wachten..(nou ja weet het nog wel, maar voelt niet meer zo zwaar) @Mom2Be.. (Willeke klinkt dan idd beter nu he) Fijn je weer te lezen hier en thnx voor de feli... Doe maar rustig aan.. @daisy.. sja wel of niet strippen.. bij Lisa was toucheren genoeg en begonnen de weeen savonds nu bij marijn deed het strippen op donderdag wel wat, maar moest toch nog tot maandag wachten.. Het zegt dus idd niets, maar ik wilde het toch proberen toen.. tgaf me in iedergeval weer hoop... ik zou het wel doen, maar dat is puur persoonlijk.. misschien is het wel niet eens meer nodig meid en beval je gewoon eerder dan volgende vk bezoek... Dikke knuffel voor alle wachtenden... Weet wat het is.... Desiree
Maakt niet uit joh! Wist dat je Naatje bedoelde! Maar iedereen kruipt maar voor en Amsy, Dotje en Supermummy maar wachten. En de rest natuurlijk ook, maar Nika/Daisy en Sjalotjuh zijn nog niet eens zo heel lang overtijd.. Ik ga voor dit weekend Wie ook?
Ik ga denk ik maar even de weeën bijhouden, ik weet het niet meer hoor hahaha. Ze komen om de 5 minuten ongeveer, en duren ongeveer 60 seconden, maar het is nog niet dat ik verga van de pijn Heb ook meer druk op de blaas, kon het net ook niet meer ophouden
Oew, spannend Naatje. Ik hoop dat het doorzet! Ik duim in ieder geval voor jou dat je een voorspoedige bevalling hebt. Veel succes en zet 'm op!
Zo heb weer een paar uurtjes geslapen, je moet toch wat om de tijd te verdoen Ik denk dat Amsy, al lang bezig is en misschien wel al bevallen is! Want ze was vanochtend om 0800 uur voor het laatst online,dus misschien hebben we al 2 schrikkelbeebjes Naatje, klinkt toch best wel goed die krampen/weeen om de zoveel minuten! Hoop dat het doorzet!
Zou toch fantastisch zijn als Amsy nu eindelijk bevallen is. Gun het haar zo, jullie allemaal trouwens. Ik ga even douchen en dan weer een flesje geven. Tot later.
buddy nieuws van mamanorah... ze zijn al uit het ziekenhuis en alles gaat goed.... einde buddynieuws... naatje zet hem op meis... en natuurlijk alle wachtendemamas... zou zo leuk zijn allemaal schrikkelbabys... knuf
Vraagje Wil iemand van de al bevallen dames mijn buddy zijn : Het lijkt me nu zo op de valreep toch wel leuk om een van jullie te sms en als het zo ver is