Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    PROFICIAT! Super joh! En wanneer beginnen je rijlessen?

Wat leuk dat je de kleine al voelt!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Pooh,

sorry voor het foutje met de leeftijd.. ik zal het er goed bijzetten als je je agenda doorgeeft ok? oja.. zeg het er dan maar voor de zekerheid even bij... (van alle mama's hier is het lastig alles te onthouden...)
    oja.. en cck betekend :chinese conceptie kalender. Dat is een voorspelling die je hier op deze site kunt doen. Heeft te maken met het feit in welke maand je kindje verwekt is. Dan doen ze een gooi naar het geslacht. Je kunt dat hiernaast in het menu bekijken bij "geslachtskalender"!

Liefs Sizzel

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ MissN : gefeliciteerd meid!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, ik ben er weer. Alles was goed. Hartje gehoord! Ben weer erg blij. Ze was erg tevreden. Baarmoeder was goed te voelen. Kortom, Een goede zwangerschap. Op een te laag HB na. Maar daar heb ik al pillen voor.
    Ga nu ff eten, dan werken. Tot morgen allemaal.

Liefs Boney

5. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Ik krijg een meisje volgens de CCK.

:)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee, dit is niet iets wat vaker voorkomt. De gyn had het ook nog nooit gezien en zei dat hij ook nog niet had gehoord dat het ergens in Nederland was voorgekomen. We hebben gewoon 'pech' zeg maar.

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @missn: gefeliciteerd met je theorie!

@baby4me: Dank je, ik ga de ha maar eens bellen... Zitten doe ik helemaal niet op mijn werk, behalve in de pauze dan... Dus in beweging blijf ik in ieder geval!
    Jammer trouwens dat je geen kenteken hebt ofzo, van die eikel die jullie angereden heeft. Maar ja dat gebeurt zo snel, dan heb je wel iets anders aan je hoofd!

@boney: Fijn dat alles goed gaat!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dees ik vind trouwens dat je je heel sterk houdt, hoor! Vind het echt knap dat je al onze vragen zo beantwoord! Weet niet of ik dat zou kunnen.

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik wil me proberen erin te berusten. Het is nou eenmaal zo en ik heb nog een ukkie waar ik goed voor moet zorgen. Als ik teveel spanning heb dan zal dat invloed hebben op de kleintjes. De arts zei ook dat het enige wat ik nu kan doen is goed zorgen voor mezelf en voor de ukkies. Ik kan ze nu nog alles geven, al mijn liefde. Straks zal dat anders zijn. Het is moeilijk want ik ben erg verdrietig maar toch probeer ik te genieten van de kleine blubjes en schopjes in mijn buik. Het is alleen lastig omdat ik weet dat 1 van de kindjes straks niet meer bij ons is.

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend de angelsound binnengekregen. Leuk, dacht ik!
    Dus net toen de kleinste op bed lag ben ik er goed voor gaan zitten en maar zoeken naar het hartje. Kon het echt niet vinden. Had bij wijze van spreken heel mijn buik al gehad. Niet echt rustgevend zo'n ding, dacht ik nog! Toen opeens hoorde ik heel zacht toch het hartje van mijn kleintje kloppen. Ik ben nu heel erg opgelucht :D Wilde het natuurlijk nog een keertje horen, maar hij of zij was al weer weggezwommen. Vanavond nog maar een keertje proberen. Kan mijn mannetje ook gelijk luisteren :D

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Pfff ik ben klaar met werken, en wilde dus even gaan rusten. Maar nu zit mijn man met een collega van z'n werk muziek te downloaden. Dus die maken zoveel lawaai dat er van rusten niets komt. Ik ben maar wee naar het kantoor gevlucht om daar even achter de computer te gaan zitten. En ik ga zometeen maar vast boodschappen doen want volgens mij gaat het zometeen keihard regenen hier (volgens buienrader).

@Tineberg, wat leuk dat je de baby voelt schopen. :D

@MissN, gefeliciteerd met je theorie! Ben je al begonnen met je cursus?

@Boney, fijn dat alles goed was. :D

@Dees, wat een goede instelling heb je. Het lijkt me heel moeilijk om zoiets te accepteren. Maar ja, je hebt geen keuze. Je moet wel. Ik vind ook dat je heel erg moedig bent. Petje af hoor. [​IMG]

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Dees.. jeetje meid, wat verschrikkelijk.. !

@ Boney.. fijn dat alles goed was met de beeb.. (bij mij kon ze gister ook al de baarmoeder voelen.. raar hoor.. haha)

@ MissN.. gefeliciteerd.. nu nog je praktijk.. haha

@ Lis.. pas maar op met dat flauwvallen.. Heb er ervaring mee.. Bij mij is het maar 1 x gebeurd, maar hoop dat het niet meer voorkomt.. Heb het verhaal al weleens verteld hier, maar zal het nog een keer neerzetten.

Ben in de douche flauwgevallen waarschijnlijk door de warmte.. (en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was).. Mijn vriend zag het gebeuren, maar kon me niet opvangen.. Heb aan de val een flinke scheur in mijn kin, een gebroken kaak en een beschadigde gehoorbuis overgehouden. Vandaag en morgen mijn laatste controles en dan hoop ik dat ik niet meer terug hoef te komen.

@ Anieteke.. wij hebben ook niet gekozen om de combinatie test te gaan doen, omdat wij ook tot de groep behoren waar het risico al zeer klein is. Jong en geen erfelijke ziektes in de familie. En mocht het wel zo zijn dan is onze beeb hartstikke welkom!

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Hier gaat vandaag alles zijn gangetje.. Zit nog steeds op mijn roze wolk..
    Krijg ook steeds meer last van mijn rug, dus zal ook maar eens op mijn houding gaan letten..

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ff pauze op het werk pfff druk druk! Ik voel denk af en toe ook een plopje zou dus de kleine kunnen zijn ?al hoopte ik daar wel op hahah @dees ik vind je heel sterk dikke knuff ! @ MissN gefeliciteerd zo dat heb ke alvast binnen! @Boney fijn dat alles goed was! @mamanorah ja rust heb je dan wel nodig he!dan maar op kantoor he!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    maakt me eigenlijk nit zoveel uit als het maar redelijk verdient. ik wil in de toekomst mijn eigen zaak op starten ;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    morgen voor de eerste keer fysio voor mijn bekken ik heb z'n pijn in de rechter heup/bekken is echt niet meer normaal s'avond is het zo erg al ik in bed lig dat ik nog niet eens mezelf kan draaien mijn mannetje moet me dus echt helpen. ik denk dat ik zometeen nog ff een uurtje ga slapen ben doodmoe

@ missn proficiat meid!

18. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik denk idd dat dat op de foto zo lijkt. Het is best een grote hoor! mooi hoog en ik kan er aan alle kanten bij staan. OOk van de zijkant, dan kan het beebje lekker naar mij kijken en niet steeds via de zij! Tip van de fysio!

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah dat is fijn!

wat mij altijd opvalt aan meeste commodes die ze verkopen is dat je aankleedkussen altijd in horizontale richting moet leggen. je staat er dan dus recht voor maar je kindje ligt horizontaal naar zijkant toe. lijkt me erg lastig. wij gaan dus een plankje aan de voorkant ervoor maken zodat kussen lekker vertikaal kan liggen en baby ook. lijkt me veel leuker en handiger met verschonen etc.

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Vind het ook knap dat je je zo sterk houdt!
    En logisch dat je verdrietig bent. veel sterkte en vooral rustig aan doen ook qua werk etc he.

Deel Deze Pagina