ik dans voor je mee meid!! is echt baluh zo zeg pfff heb met je te doen en heb je al een langere wandeling gemaakt???
@Naatje... ja wat is weinig ontsluiting? misschien dat het toucheren nu toch wat gedaan heeft hoor...en dat je zo meteen merkt dat het heftiger wordt.. de eerste paar cm duren altijd het langst.. Die had ik dan door al het voorwerk cadeau gekregen... Bij lisa had ik smorgens nog helemaal geen ontsluiting en toen savonds om 12u ineens de weeen begonnen had ik om half 3 al 3 cm dus het kan echt ineens snel gaan hoor... en dan klinkt 3u nu heel lang, maar als je gaat timen en weeen hebt vliegt de tijd echt voorbij...das heel apart..
Ze had het over 1 vinger, misschien dat het inwendig onderzoek iets heeft gedaan, ik verlies wel bloed nu. Ben wel blij dat ze geweest is, en heb 1e inwendige onderzoek achter de rug Ach we zien het wel...
bloedverlies is goed! (niet TEveel natuurlijk he..) Hoop het zo voor je.... Ik ga zo Marijn nog voeden en dan lekker slapen... Ik wens je super veel succes alvast.. ik blijf positief hoor...... Dikke knuff en voor de rest.. succes met bevallen en anders weltruzzzz
Oh Naatje, ik hoop dat het vannacht heeft doorgezet en dat je aan het bevallen bent. Iemand al iets van Amsy gehoord?
Suus..ik ben ook zo benieuwd naar nieuws van Amsy en Naatje.. En ook natuurlijk hoe de rest heeft geslapen vannacht...
goedemorgen! nog geen Naatje nieuws? denk dat ze al bevallen is hoor @daisy baluh @Amsy hoe is het ?mischien ook al bevallen?
Willen jullie allemaal even op me meissie stemmen bij baby van de maand op dit forum..? Alvast bedankt..