balen daisy maar jij ging voor morgen toch? en ik dan maandag.. bij mij gingen de voorweeen gewoon door vannacht, normaal hielden ze snachts op
Dankje Nika.. En ja het is idd een heerlijk meissie.. Voor jou is het ook wel erg spannen he Nika... En tja die voorweeen...bah..
ja het echte werk zou ieder moment kunnen beginnen maar zo voelt het helemaal niet, ondanks de heftige voorweeen en als ik jullie zo allemaal hoor heb ik er zoooo'n zin in met die kleine te kroelen.. ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is
Goedemorgen dames, Even een update van mij; Nadat de vk gister geweest was, werden de weeën heftiger, maar nog niet echt regelmatig, dus ik balen. Heb de hele nacht met weeën rondgelopen, zag het vanmorgen ff niet meer zitten, omdat ze gewoon maar niet regelmatig wilde komen. Dus ik denk ff lekker douchen en op bed liggen, en toen om 08:10u pats, vliezen gebroken Dus ik weer vk gebeld, en uitgelegd van de weeën en gebroken vliezen. Ze zou dan wel even langskomen. Blijkt dat ik 4 cm ontsluiting heb Alles is goed met de baby, ze kon de haartjes al voelen Om 13:30u komt de andere vk langs, dus ik ben benieuwd! Voel me nou een stuk beter dan vanmorgen
Jeeeeeeej Naatje... Voor jou dus vandaag een wonder.. De eerste maart mama bij ons in het midden.. Spannend hoor.. Heel veel succes mocht ik je niet meer spreken..
Ik had dat precies hetzelfde..ik had ook hele heftige voorweeen..en geloofde er ook niet meer in. En ja..dat kroelen...dat kun jij ook snel doen met je kleintje.. Ben ook wel benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt..
Goedemorgen meisjes! Jeeeeeeeej, MamaNorah, van harte gefeliciteerd met Kaylee! Helemaal geweldig! Eindelijk De rest nog aan het wachten? Spannend hoor.. Kom zo nu en dan even spieken We zitten midden in de 'verhuizing'. We gaan nog niet verhuizen maar zijn wel druk bezig in ons huis. Met een week of 3 gaan we over. Nou ik ga weer. Nog niet bevallen meiden, succes! Dikke knuffel!
super naatje.. voor je het weet heb je eindelijk echt je kleintje in je armen! heel veel succes ermee, en ik denk aan je
goedemorgen forumdinnetjes... naatje had echt echt wel verwacht dat het stond te gebeuren.... maar nu zijn je vliezen gebroken spannend meid zet hem op! en alle andere meiden... kop op... ze komen ecth!
*****INBRAAK***** zie dat er weer een bevalling bezig is.. SUCCES! dat het maar snel helemaal door mag zetten en je je kleintje bij je hebt! *****UITBRAAK*****
ik heb niks bijgelezen vandaaar dat ik ook geen persoonlijke reacties geeft (sorry) dylan heeft vanacht voor de eerste nacht helemaal door geslapen jippie! wij zijn trots op hem