Ben weer terug. Lekker even naar de winkels gereden en daar lekker (veel) rondgelopen... Ik voel me iets actiever dan gister, maar voel voor mijn gevoel de kleine minder vaak. Een voorbode misschien? NAATJE Succes!
he wen en mamanorah goed dat jullie er ook weer zijn... en fijn dat het zo goed gaat... mt de meiden..
wauw super meid dat jullie thuis zijn , een ziekenhuis is niks hoor lekker van genieten en als je tijd heb kom je gezellig bij de mamma,s kletsen, we willen alles weten van je mooie dochter
heej hallo... @Wen.. Super jullie zijn weer thuis en wat een prachtmeid zeg... een bos haar.. niet te geloven.. MOOOI! lekker genieten nu....(deed je natuurlijk allang...) @Daisy.. fijn dat je je wat beter voelt.. ff flink crossen met die auto...en vooral hobbelige weggetjes nemen..hahaha @Amsy.. ben nieuwsgierig........ @Dees en MissN.. heb ook gestemd... KNUF @MamaNorah.. Herkenbaar dat Norah het maar niets vind.. Jurian had hier de eerste paar dagen (zit ik nog steeds in trouwens) ook wat moeite en nam wat afstand.. sinds vandaag is het over en wil ie Marijn op schoot en de fles geven.. Lisa vind het helemaal geweldig trouwens... @Naatje...Super dat het nu eindelijk doorzet meid... zet m op als je nog bezig bent, maar denk dat je beebje al in je armen hebt... Hier gaat alles zo z'n gangetje.. Ik denk dat de natuur de beslissling gaat nemen over de bv.. heb al minder stuwing.. Toch geef ik Marijn na de fles nog een toetje van beide borsten en dat gaat erg goed.. hij drinkt ze naast de fles helemaal leeg en ik hoor duidelijk dat ie flink wat binnenkrijgt.. (hongerwolfje dus) Hij is er tevreden mee en de kraamzorg zegt ook dat het zo geen probleem is. als de stuwing weer meer wordt kan ik zelfs hele voedingen blijven geven, maar ik laat het even aan de natuur over.. zo gaat het goed en marijn is erg tevreden.. nu ben ik weer kwijt wat ik nog wilde melden.. hmmm komt later dan wel... kuzzzz
OOOOOh gelukkig jullie zijn thuis! Welkom thuis en welkom terug Van harte met de geboorte van Fenne, en ik ben zo blij dat alles goed met haar gaat! Ze is prachtig
Mamanorah, ook al weer thuis! Klinkt goed jouw bevalling Nogmaals gefeliciteerd met Kaylee, en wij willen foto´s zien
Haha... heb wel weer last van brandend maagzuur.... dus zo weer even wat rustig aan doen... . De kleine ligt inmiddels weer te schoppen, gelukkig.... was toch wel raar om de hele dag niks gevoeld te hebben... schrok wel ff toen ik het ineens door had! Mijn buik is van de inspanning ook weer aan het samentrekken. Zit te denken of ik even met lief mee ga voor boodschappen..... wie weet wat ik trigger... . Als het nou vannacht begint, moet 2/3 gaan lukken .
He hallo allemaal. Pfffft ik ben er ook weer eens... Ga nu ff terug lezen, kan iemand mij ff updaten?
joepie naatje het is eindelijk zover veel sucses meid wen meid fijn dat je terug bent uit het ziekenhuis nu lekker thuis genieten Amsy ik denk dat ze gewoon lekker bevallen is en aan het genieten is van haar beebje daisy meid hoop dat jij ook snel mag de rest van de beebjes meoten nu natuurlijk ook snel komen hoor
@boney Naatje is bezig of al bevallen! en Amsy niks van gehoord is ook volgens ons al bevallen maar die had geen buddy en Daisy wil graag en die moet nu ook eens bevallen! en dan nog een paar maar daar is nog niks!
Nou, ben 20 pagina's door geworsteld. En wat een hoop gebeurt weer... Hier gaat het allemaal nog heerlijk! Tessa doet het nog steeds goed! Wat een heerlijk tevreden meisje is het toch. Ze slaapt en ze eet. Meer niet. En als ze wakker is, dan ligt ze met grote ogen bekken naar ons te trekken... *smelt* We zijn erg druk met bezoek en met de BV. De voeding is goed op gang, maar het kost veel tijd. Ik ben 3 kwartier bezig. Soms langer. Onze dame slaapt zelf onder het voeden gewoon door. Maar ze groeit goed, dat zien we duidelijk. Vind het wel jammer dat ik hier niet meer zoveel kan zijn. Ik mis jullie... Maar het bezoek en Tessa slokken al m'n tijd op. En daar komt bij dat ik nog erg snel moe ben. En dan moet ik van Papa gaan slapen. hihi Ik wil graag wat dingetjes in huis doen, wil gewoon weer langzaam opbouwen, maar blijkbaar wil m'n lichaam dat nog niet. Vanmorgen ff wasje doen, boven de prullenbakjes legen enzo. Niet veel dus. Maar ben na een half uurtje dan heel erg zweterig en duizelig. Doe dus toch nog maar lekker rustig aan. M'n lichaam heeft het nodig. Wel lees ik hier alles hoor! Wat fijn dat Mamanorah is bevallen, Amsy hebben we al ff niks meer van gehoord, maar die heeft mijn nummer geloof ik. Ik neem aan dat als er wat is dat ze mij wel ff smst. Verder bij deze een hele dikke kroel voor alle zwangeren.... Kan me echt heel goed voorstellen dat het erg frustie is... Maar ik hoop dat we jullie genoeg steun kunnen geven. Nog even en we gaan lekker met z'n allen over naar de mama's. Daar ben ik zelf als mama nog helemaal niet geweest. Moet ook alles daar nog terug lezen. Maar het voelt zo vertrouwd hier. Wil hier nog helemaal niet weg. Ik zal zo es een poging doen om daar wat te gaan lezen.