Ja, daar zat ik laatst ook al aan te denken... twee weken... Die 9 maanden zijn sneller voorbij gegaan dan ik had durven dromen... waarom zijn die twee weken dan nog zo ver, ver weg...
Ik ben ook gewoon bang dat in deze laatste dagen nog iets mis gaat, weet ik veel te weinig vruchtwater,te groot kind etc Gelukkig morgen weer controlle. Ik heb echt zo´n mooie zwangerschap beleefd. De tijd is voorbij gevlogen ik heb intens genoten van deze 9 maanden, heb helemaal geen klachten gehad. Heb alles heel relaxed genomen, maar nu duurt het me echt te lang !
Dit is mijn brunche wat ik net geserveerd krijg van m'n liefie.... 1 boterham met gerookte zalm 1 boterham met heeeeeeel dik filet en peper en zout. 1 schoteltje met aardbeien en een nectarine 1 koffie verkeert Wil jullie ff jaloers maken!
Klinkt goed inderdaad, hier is het andersom... hier moet ik het ontbijtje gaan maken. Maar ik heb vriendlief al even verteld dat hij in de kraamweek mij heel erg mag (moet) gaan verwennen, haha.
Ben weer een poging aan het doen tot bijlezen! Ichtus & partner, na lang wachten en vele 'valse' weeen is jullie Marijn deze week dan eindelijk geboren, wat een goed nieuws: gefeliciteerd! (ik ga weer verder, nog 35 pagina's te gaan hihi)
kom op baby's van de meiden die nog moeten bevallen. jullie mama"s willen jullie nu wel is zien hoor! wouw wen26 wat heeft jou moppie een lekkere bos met haar zeg! zat even je foto's te bekijken
Wen26.. ik dacht al wat te hebben gemist: GEFELICITEERD MET FENNE!!! Amsy: Van harte met Charissa!! Leuk hoor! En zwangere dames: ik denk aan jullie hoor! Zet m op! Even een vraagje.. gaan we nou op dit forum verder of op hyves? Zo, dit was het weer voor vandaag, probeer zoveel mogelijk te slapen.. Kleintje heeft al 3 voedingen er uit gespuugt, ik denk dat ze te gulzig drinkt, dus probeer nu kleine beetjes. Vandaag gaan we voor het eerst op pad. Mijn broertje is jarig. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Helaas gaat zitten nog niet beter, ik bel maandag de VK maar even.. Het zou toch fijn zijn als ik eens rustig een tijdje achter de computer plaats kan nemen of een stukje kan lopen buiten.. valt dat even tegen na zo'n bevalling gewoon maar volhouden.. Alleen worden mijn berichtjes zo wel een beetje ego, want ik volg niet alles meer.. excuus.. ik leef wel mee! Fijne zondag nog!
haha ik zit het net te lezen... Vind het wel lastig hoor die 2 topics. Word hoog tijd dat we over gaan, maar eigenlijk moeten we de 4000 nog halen... Ik ben nog steeds bezig om de mama's terug te lezen. Moet nog zo'n 50 pagina's. Maar ik vind al die andere banners en al die andere avatars erg verwarrend...
haha.. boney.. dat had ik ook in het begin! Ben er nu al aan gewend! (welke baby hoort bij welke mamma! haha)
Hey lieve meiden! IK ben heel even naar beneden naar de computer gelopen. De kraamhulp is weer naar huis en NIco is met Norah wandelen. IK blijf zoveel mogelijk boven met Kaylee, omdat het beneden al gauw te druk is. Nico gaat me van alles vragen over z'n schoolwerk, Norah wil aandacht... Dus ik blijf lekker in mijn nestje boven... Foto's van Kaylee staan in mijn album. Dames die nog moeten gaan bevallen: ik leef met jullie mee, het wordt tijd dat jullie kindjes er uit komen. Amsy, gefeliciteerd met jullie Charissa! Kaylee doet het prima, ze valt alleen best veel af. Volgens mij komt het doordat ze zoveel slaapt en daardoor niet vaak genoeg drinkt. MAar als ze drinkt dan drinkt ze wel meteen super goed. we zullen wel zien wat de weegschaal morgen zegt. Verder begint Norah nu ook wat los te komen en wil ze in ieder geval weer bij me zijn. Dus het gaat lekker hier. Ik heb verder niet bijgelezen, maar ik las wel dat we nu alleen nog maar met meiden zijn: super! En ik hoop dat ik snel weer wat vaker online kan komen want ik ons geklets wel hoor!