...: Inbraak :... Hoi meiden! Ik wil jullie allemaal feliciteeren met jullie prachtige dochters!!! en jullie prachtige zoons!!! Groetjes danitjuh ...: Uitbraak :...
als die voedingen achter elkaar uitgespugt wordt drinkt je kleintje te gulzig ja , dan zou je tussen door extra kunnen laten boeren , dat helpte en helpt hier ook nog steeds en komt het er niet of bijna niet meer uit! voor de rest rustig aan meid
Hoi meisjes, Ik ben na 1 week en 3 dagen maar even van de roze wolk afgestapt om bij te lezen... Hoe gaat het met iedereen? Er zijn al heel wat meiden bevallen: Allemaal VAN HARTE! Hier gaat alles prima! Na een vlotte bevalling was ik al snel weer redelijk de oude, hierdoor heb ik optimaal van de kraamweek genoten! Visite hebben we echt tot minimaal beperkt en dat was super! We zijn helemaal verliefd op ons meisje... Ik ga eens even een kop thee zetten en proberen de pagina's bij te lezen! Ik hoop dat het me wordt gegund, ik hoor al een zielig kreetje uit de slaapkamer komen...Volgens mij wil mevrouw drinken.
Mamanorah, wat een prachtig meisje is Kaylee! Nogmaals gefeliciteerd.! Maar wat is ze ´licht´van kleur t.o.v. Norah, of is dit normaal bij geboorte? Geniet ze en rust lekker uit!
Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Als je tijd hebt willen we wel een fotootje zien!Nogmaals gefeliciteerd !
Mamanorah! wat een prachtig meisje! geniet maar er maar lekker van! ennuh.. lekker boven blijven in dat "nestje" van je.. heerlijk!
Mrijn, ik heb precies hetzelfde kledingsetje voor Fenne gekregen die jullie Juul op de albumfoto aanheeft... zo schattig! Heb alleen maatje 62, dus nog even wachten...
Lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor alle kaarsjes die jullie gebrand hebben, alle lieve woorden & sms-jes voor onze Fenne! Jullie zijn schatten en hebben me echt in mijn hart geraakt! BEDANKT! Boney en Mrijn, jullie sms-jes deden me echt goed... ik heb het forum zo gemist in het ziekenhuis... thanks liefies!
Ik baalde ervan dat ik zover weg woon anders was ik met Juul op visite gekomen in het ziekenhuis! Dit was dus wel het minste
Wen, je had het nodig en wij waren er voor je. Ik had het zelf ook fijn gevonden. En net wat Mrijn zegt. Ook ik was op bezoek gekomen als ik ook niet net was bevallen... hihi En ik ben blij dat je je oude avatar nog hebt. Moet zo wennen aan al die nieuwe. Ik hou het lekker bij m'n Botje.
Meiden, wil even laten weten dat ik gister om 17.57 bevallen ben van een zoontje! We maken het beide goed! Zijn naam is Mike en weegt 3020 gram! Uiteindelijk in ziekenhuis bevallen, maar dat verhaal zal ik nog wel plaatsen! Ben helemaal happy!
Niet echt hoor, sinds vrijdagmiddag echte weeën, zaterdagochtend 4 cm ontsluiting en gebroken vliezen, en daar ben ik op blijven hangen! Kreeg wel steeds weeën, vooral in me rug, maar die konden niet voor ontsluiting zorgen! Besloten om naar het ziekenhuis om 17:00u voor medicatie, maar was niet nodig, want had ik ziekenhuis opeens 10 cm, en kreeg daar persweeën. Binnen 5 persweeën was ie eruit!
fijn dat alles goed gaat!! en de andere mamma,s zitten bij de febr mamma,s mocht je het nog niet weten