Fijn dat je t hartje uiteindelijk wel gevonden hebt. kan me voorstellen dat je effe in paniek was toen je hem niet vond.
krijg net een sms van mijn moeder: haar vriend is van een soort kleine kraanwagen gevallen... Gelukkig maar een meter of 3. Heeft zo'n gecompliceerde breuk in z'n enkel, dat ze geen operatie kunnen doen met pinnen of zo Heb net een chocoladetaart in de oven staan, en ik woon dicht bij het ziekenhuis hier, dus ga zo maar een stukje brengen
http://www.hema.nl/nl-NL/actueel/hemanl_campagne.aspx dames op 29-08 heeft de hema de baby uitzet in de aanbieding dus als jullie iets nodig hebben op deze dag krijgen jullie korting!!!!
Jaaaa, dat heb ik nou ook! Ik verwonder me ook steeds over die onhandige, horizontale commodes! Wij kopen eentje bij de Ikea, heb je hem naar je toe, veel makkelijker lijkt mij! En kost maar rond de 100 euro.
He das een handige tip kikkert! Wij gaan ook naar Ikea voor de commode, het lijkt mij dus ook handiger om je kindje naar je toe te leggen... Ik hoop trouwens dat mijn taart lukt... Heb alleen zo'n magnetronoven, en die laat het de laatste tijd een beetje afweten. Wil toch echt een echte oven Wil toch een beetje een huismoedertje zijn, he.... Koekjes bakken...
Goedemiddag dames, Weer een dagje hard zwoegen erop zitten. Er zijn veel collega's met vakantie dus ik moet aardig hard rennen om het werk allemaal af te krijgen. Gelukkig vindt de baby dat prima! Ik heb echt meer energie.... Wij zijn gisteravond bij de ikea geweest. Ik dacht:" Maandagavond, er is geen hond!" Het was hartsikke druk! Maar ze hebben ontzettend leuke hebbedingen, dus het was de moeite waard. Dees, ik hoop dat je het een beetje kan volhouden. Het wordt je niet makkelijk gemaakt. Ik vind het knap dat je er zo open over bent. Kus Krista
jah lekker koekjes bakken enz... ik heb toevallig nog twee gebakjes in de ijstkast staan voor mijn mannetje en mezelf. mij lijkt het persoonlijk niet prettig om het kindje naar je toe te hebben liggen. maar das persoonlijk en ik ben ook gewent om ze schuin te hebben liggen (oppaskindjes enz). ff een intieme vraag hebben jullie ook z'n last van jeukende tepels? grrr ik word er niet goed van vooral laat in de middag en s'avonds
ja hier jeuken mijn tepels ook, heel vervelend. Ik heb op een kinderdagverblijf stage gelopen, en daar lagen de kindjes naar je toe, dan konden er meerdere kinderen tegelijk verschoond worden. Het is dus idd maar wat je gewend bent. Ach, het maakt ook niet zo veel uit! Als je maar leuke momentjes hebt met de kleine!
maar ik bedenk me net: is het als je kindje naar je toe hebt liggen, niet moeilijk voor het kindje om zich om te rollen, en dan er af te vallen, zeg maar? Is mij nog nooit gebeurd met andermans kindere, maar zul je net zien met mijn eigen kindje!
Hallo snelschrijvers! Ik heb snel overal doorheen gelezen, in twee dagen is er weer een hoop gebeurd! @lieve Dees, wat een droevig nieuws van je kindje! Wat een tegenstrijdige gevoelens zullen er in je omgaan. Heel mooi hoe je schrijft dat je ze nu allebei nog al je liefde kunt geven, knap ook dat je zo dapper bent. Zorg maar heel goed voor jezelf en heel sterkte met dit alles te verwerken en een plekje te geven zodat je de komende maanden goed doorkomt. Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik ben heel blij voor je dat je andere kindje geen gevaar loopt en het goed doet, want je verdient als geen ander dat je moederwens vervult wordt. dikke knuf en sterkte Heel ander onderwerp: ik ben gister wezen winkelen en heb mezelf zo heerlijk verwend! Heb een fantastische spijkerbroek en wat andere leuke basics gekocht en toen kreeg ik ook nog enorm korting toen ik ging betalen. Wat een kado! Ik ben helemaal blij met mijn zwangerschapsoutfitjes. Ga nu koken, moet vanavond lesgeven! Fijne avond allemaal liefs Amma
Ik moet even wat rechtzetten over bekkeninstabiliteit. Dit is een term die niet meer gebruikt wordt. De instabiliteit krijgt iedere zwangere vrouw. Je bekkenbanden verweken omdat daar een baby door moet. Het hangt er van af hoe jij in elkaar zit, hoe je belasting en belastbaarheid zich verhoudt of je daar wel of geen last van krijgt. En dan noem je het bekkenpijn. Dus die instabiliteit is normaal en de een heeft er veel meer last van dan de ander en dat is wel heel vervelend!
@Sizzel, Hier mijn agenda, vrijdag, 14 sep vk, ma 24 sep 20 wkn echo, vrij. 5 okt. pretecho. en ik ben dus 27 jaar!
Hallo meiden, Weer veel geschreven zeg. @Jollie wat een geweldig nieuws! dat toch alles goed zit! @Missn Gefeliciteerd ! Nu de praktijk nog! @Pooh26 Welkom (terug) ! Sinds 2 dagen ben ik ineens misselijk, nog net niet zo misselijk om te moeten overgeven. Morgen heb ik de echoOoOoO ik ben zo benieuwd en ook zo zenuwachtig tegelijk. Groetjes en tot later!
Wow wat is er weer een hoop geschreven, ga niet op alles reageren, wil alleen Dees veel sterkte wensen. Het lijkt mij absoluut niet makkelijk wat je nu door maakt. Verlies van een kindje, maar aan de andere kant blijheid dat het goed gaat met het andere kindje. Het zal moeilijk zijn, maar probeer toch te genieten van je zwangerschap en zorg goed voor je zelf en je kindjes. Heel veel sterkte voor jou en ook voor je man. Hou je sterk!
He meiden, Hoe gaat het hier verder? Bedankt voor de Hema tip! Deesje sterkte meis, ik vind het knap van je hoe je er tegen over staat! Maar weet dat hier ook zeker ruimte is voor je verdriet! Liefs bd Ps volgens mij voel ik mijn kleintje rommelen van binnen.....
Ja Krista, dat was onze ervaring ook. Rijen dik bij het restaurant en bijna geen parkeerplekje kunnen vinden... pfff. Wij dachten dat het door de vakantie kwam? Wil jij ook de ikea babykamer?
Als de baby zeg maar schuin ligt, dan werk je een voorkeurshouding in de hand, doordat ze altijd dezelfde kant op moeten kijken naar jou. Je kunt ook de baby de ene keer de ene kant op leggen en de andere keer de andere kant, dan valt het mee. Dat is ook met flesvoeding het geval. En over die tepels... ik word er zo nu en dan ook helemaal gek van. Ze jeuken niet eens zo, maar ze zijn zooooo gevoelig! zo anders als anders.
goedeavond meiden tjee weer veel getypt vandaag ga vandaag niet reageren ben kapot kan zo in slaap vallen en denk ook niet dat dat lang gaat duren voor ik naar bed ga. Vandaag hele dag gewerkt en gestaan heb me toch pijn in de onderbuik bah ga nu ook maar op de bank liggen lekker niets doen en vroeg naar bed
Hoi Lieve Februarimama's Ik kreeg een lief mailtje van een van jullie of ik wat van me wilde laten horen. Nou bij deze. Alles gaat goed, 14 weken zitten er bijna op, wat gaat het snel. Heb een recente foto in mijn album staan, tis al een echte baby als je het zo ziet. Heb nog geen mega buik, maar mijn kleding zit niet fantastisch meer helaas, zaterdag maar eens goed shoppen! Met kamertjes en wagens moeten we ook aan de slag, dat zal ook binnenkort echt moeten gaan gebeuren, hebben iets heel moois gezien, maar dat heeft niet zo'n mooi prijsje, dus even goed berekenen wat alles ongeveer gaat kosten om te zien wat voor een budget we gaan hebben. Maar daar zullen jullie ook vast last van hebben..... Lichamelijk voel ik me prima, alleen erg moe, ben geen dag misselijk geweest, dus kan wel zeggen dat dat me reuze mee is gevallen. En toegeven aan de vermoeidheid is toch wel de beste remedie heb ik gemerkt. Nou verder niet veel te vertellen, hoop dat de dagen snel voorbij gaan, zodat het snel februari is. Hoop dat alles met jullie goed gaat, ik zal af en toe eens laten weten hoe het gaat. Ik ben te vinden op een topic onder zwangerschap, zwanger na eerst ronde clomid, bij al mijn oude clomid-maatjes, waarvan het grootste deel inmiddels zwanger is gelukkig, op een paar na. Voel me daar op mijn gemak, daar we al zo'n jaar met elkaar optrekken, vandaar dat ik hier niet meer te vinden ben. Heel lief dat jullie mij niet vergeten zijn. Veel succes iedereen met de zwangerschap, geniet er van want 40 weken zijn zo voorbij zeggen ze. Dikke kus Shaartje