ik heb dat hesje , vestje gekregen hetzelfde alleen in het mint groen, maar daar was ze jammergenoeg snel uit maat 5 en de mouwtjes dat elastiek te strak maar hij is zeker leuk
Naatje en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon:MIKE! Geniet er lekker van samen.
Voordat internet er weer uitknalt.. Naatje.. SUPER FELI MET MIKE.. lekker genieten nu...en je verhaal lezen we snel.. Amsy.. ook jij SUPER GEFELICITEERD MET CHARISSA..Eindelijk je kleine meid in je armen.. ben benieuwd naar je verhaal.... ... nu ga ik ff teruglezen en hopelijk krijg ik genoeg tijd om te reageren..want internet kapt er steeds mee als ik een berichtje heb getypt...grrrr
Naatje: gefeliciteerd. @ Ichtus: ben net begonnen met frambozenblad thee. Smaakt wel lekker . Hele middag een beetje gerommeld, lekker weer met de auto op stap geweest, en weer heel wat gelopen. Maar ik denk dat ik 2 maart niet meer ga redden .
2 maart... Dat zou wel lekker snel zijn... Wie weet. Ik blijf voor jullie duimen. Ik ga ff onderkantje sproeien onder de douche en dan lekker 'bloot' op bed boer zoekt vrouw kijken. (alsof dit info is waar jullie wat aan hebben... ) Kom daarna niet meer benenden, tot morgen dus. Peter gaat voor het eerst de hele dag werken. Die gaat om half 7 de deur uit en is pas 2030u terug. Mijn moeder kom wel de hele dag, maar het zal wel raar zijn... Tot morgen... Kus