Ik hoop dat de frambozenbladthee geholpen heeft. Enne....we hadden de afspraak met de beebjes gemaakt dat ze voor 4 maart zouden komen i.v.m. met mijn verjaardag. Dus ik verwacht dat ze vandaag allemaal komen.... Hier een goede nacht gehad, alleen maak ik me zorgen. Tess heeft al 2 dagen niet gepoept, ik weet niet of het kwaad kan. Even vandaag afwachten en anders bellen met het CB.
Goeiemorgen Hoe is het hier? Ik moet om 11 uur voor controlle op het ziekenhuis zijn, ik hoop dat ik in de trein spontaan mijn vliezen breken ofzo Suuszwanger, Ik weet niet of het erg is dat Tess al 2 dagen niet gepoept heeft maar lijkt me niet fijn voor haar, arm meisje! tot later!
Goede morgen lieverds.. Nog geen beebnieuws... .. had zooooo gehoopt! Dames zet m op he... Hier komt zo de vk voor laatste keer... Een goede nacht gehad..Marijn slaapt gelukkig goed.. Vind alleen zijn poep juist erg dun.. komt ook door gedeelte bv maar vind t wel erg dun..s vragen aan de vk straks...ook poept ie best veel trouwens, maar dat is volgens mij wel goed... Ik kom straks weer ff spieken... KNUFFF voor de wachtende dames ... *Beebjes.. jullie mogen nu echt wel komen hoor!*
meid kan geen kwaad hier poept gwen altijd na 2 dagen pas ze spaart het op volgens vrouw van het cb kan het geen kwaad
goeiemorgen dames weer geen baby nieuws, zeg beebjes van de zwanger dames februari is voorbij het word nu tijd dat jullie lekker komen en jullie mama's en papa's laten zien hoe knap jullie inmiddels zijn en bovendien buiten het warme buikje van mama's is het ook ontzettend fijn
Naatje en mannetje, Gefeliciteerd met jullie zoontje Mike Hier is alles nog rustig....... Denk dat ik pas 14 maart ofzo aan de beurt ben haha Ik wacht het nog rustig af. ik hoop dat het bij de rest die nog moet bevallen snel gebeurt!
Naatje: van harte gefeliciteerd met MIKE!! Supermummy, sjalotjuh & Daisy.. het is een mooie dag.. de zon schijnt.. geeft weer nieuwe hoop op gebroken vliezen! En anders maar weer een cake bakken.. heb je straks genoeg voor alle kraamvisite. Misschien kun je ze invriezen! @Wen26, ik heb het hele verhaal gemist.. wat was er met je/haar dochtertje? Gaat alles nu wel goed? @poep.. dun, dik, geel, groen, dat scheen hier allemaal niet uit te maken en was goed. Verder zei de kraamverzorgster dat ik er rekening mee moest houden dat het kon dat de baby ineens een paar dagen niet poepte.. dat scheen normaal te zijn. Vooral ergens rond de 6e wk, kan zijn dat de baby een ander poep-ritme aan neemt. Maar ja, t is nooit verkeerd om even te bellen natuurlijk. Hier vandaag de 2e dag dat we met zijn 2-en zijn. Ik heb een enorme berg was, dus ga me wel vermaken tussen het voeden, verschonen en slapen door. Nog een klein beetje opruimen.. en vrees dat de dag dan al weer voor bij is.
JIEHAA....Tess had net een mega-poepluier! Is voor zowel haar als mij een opluchting! Blijkbaar poept ze gewoon 1 keer in de 2 dagen. Maar dan wel gelijk mega veel.
haha.. wat je blij kan zijn met een poepluier he! haha Ben benieuwd naar Supermummy.. zouden der vliezen in de trein zijn gebroken? haha zou toch lachen zijn!
Heej meiden, Hier is alles goed. Ik wil even iedereen feliciteren die bevallen is. Ik zie dat ook Ichtus eindelijk bevallen is. Hebben jullie nog even de lijst toevallig wie er allemaal nu bevallen zijn van een zoon of dochter? Ik heb niet terug gelezen, want ik heb de kleine in de box liggen voor het eerst, dus moet haar wel ff in de gaten houden. Is er verder nog nieuws? Kuss Diaan
Nog niets gehoord van supermummy toch? zouden haar vliezen dan toch gebroken zijn in de trein? haha...