Oehhhh meiden, wat spannend hier allemaal. Nog maar een paar en dan zijn alle februari baby's geboren. Wel vreemd dat dan het topic dicht gaat en we officieel over gaan naar de mama's. Daisy Sjalotjuh Dotje Nika Supermummy Zet um op meiden, nog even. Beebjes, het is mooi weer dus kom er maar uit hoor! Naatje, van harte met Mike
Helaas geen vliezen gebroken in de trein Ik heb van 11 uur tot 14uur in het ziekenhuis rondgehangen. Ik heb mijn uitgekeken bij de verloskamers, er was een vrouwtje in een rolstoel die net aankwam en aan het bevallen was, die schreeeeeeeeeeeeeeeeeuwde het uit en schreeuwde het uit echt niet normaal.En haar arme man stond er maar wat bij De controlle was goed, als ik voor zaterdag niet beval word ik zaterdag opgenomen en ingeleid dus please laten we hopen dat zich voor zaterdag in ieder geval iets doet
Supermummy, ik hoop dat de kleine morgen komt. Gezellig op mijn verjaardag! Ik duim in ieder geval mee!
FF mobiel online in de auto!SUPERMOMMY ik duim mee!Je weet in ieder geval dat je voor volgende week maandag je kleine in je armen heb
Ik duim ook voor je supermummy! (ennuh... toch jammer dat je vliezen niet in de trein zijn gebroken! )
Ooooh wat lief van jullie,dat jullie allemaal voor mij duimen, dan moet het toch zeker goedkomen, of niet? Dankje meiden! 4/3 op verjaardag van suus vind ik een goed idee!
@naatje en mannetje van harte met jullie manneke mike! geniet er maar lekker van @ de rest dikke knuffel!ik denk wel aan jullie hoor alleen heb ik niks bijgelezen (druk druk druk) sorry.... @de meiden die nog moeten bevallen ik denk aan jullie en hier draaien de duimen ook!knuffel
Nou...kom maar beebjes! Komen jullie mijn verjaardag gezellig meevieren? Ik vind het een mooie dag! Ik denk aan jullie meiden!
Nog geen nieuwe beebjes geboren.. Het word nu toch echt wel tijd hoor beebjes om de buitenkant van je mama's buik ens te bekijken...!
goedemorgen! Ook ik had eigenlijk wel babynieuws verwacht! Kom op beebs.. jullie hebben jullie pappa en mamma nu lang genoeg laten wachten!
baby´s, het is maart, jullie zijn februaribaby´s............................... We willen jullie zien!
Goeiemorgen! Geen beebnieuws Hier ook geen neuigkeiten, of misschien wel, ben denk ik mijn slijmprop aan het verliezen maar dat wil nog niks zeggen. Ik ga maar eens bij de mamas bijlezen misschien geeft het inspiratie.
Nou, dat hoeft idd niets te betekenen. Bij mij was het wel het begin van de bevalling. Ik verloor om 6.00 mijn slijmprop (of een deel ervan) en om 10.00 begonnen de weeen. Dus wie weet.....ik duim in ieder geval.