@Naatje, gefeliciteerd met Mike! @Sjalotjuh, gefeliciteerd met Zoë! @Loess, gefeliciteerd met Kian Supermummy, Daisy, Nika en Dotje, ik duim voor jullie dat het snel gaat beginnen.
Nico is Norah aan het ophalen van de PSZ, en ik wacht op de huisarts die zo een bezoekje komt afleggen. Dus eventjes de tijd om rustig een berichtje te typen. Kaylee is echt een heel rustige baby. Ze slaapt echt de hele dag! IK moet haar gewoon wakker maken voor een voeding. Alleen 's nachts ligt ze een paar uur wakker van de krampjes. Maar dat komt doordat ik nu stuwing heb en ze dus echt veels te veel binnen krijgt. Ze spuugt ook alles weer uit. Maar ze al wel weer gegroeid en ik verwacht dat ze met een dag of 2 wel weer boven haar geboortegewicht zit. De BV gaat dus helemaal prima, dat geeft wel een rustig gevoel moet ik zeggen. Zelf herstel ik ook best snel, ik ben nog wel moe en kan niet zoveel hebben maar van onderen is alles alweer redelijk in orde, hihihi. Binnekort moet ik ook maar eens gaan beginnen met bijlezen bij de mama's. Eerst moeten er hier nog een paar dames bevallen.
Ja, Bryan.. wist ff de naam niet meer, . Onze namen heb ik hier nog niet gezien, dus dat komt wel goed, . Als kleine besluit om neusje te laten zien, haha.
Na mijn energierijke dagen van het afgelopen weekend ben ik nu al helemaal op.... . Ik ga ff koppie thee halen, en dan ff liggen. Tot straks.
Loes en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kian. Ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn! MamaNorah; wat fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn.
Hier nog helemaal niks! Geen krampje te bekennen.Dus wij wachten verder af Mijn vent gaat zometeen voetbal kijken in de bar om de hoek. hij vroeg nog of hij wel mocht gaan Ik vind het eigenlijk wel lekker een avondje alleen thuis.
Zo... eens even zien wat ik onthouden heb, ben echt super vergeetachtig & afwezig de laaste paar dagen... Naatje: gefeliciteerd met Mike! Sjalotjuh: gefeliciteerd met Zoe! Loess: gefeliciteerd met Kian! Suus: gefeliciteerd met je verjaardag! en wat een schatje is Tess toch! Supermummy: hoop dat je snel weeen gaat krijgen meid, wordt wel eens tijd hoor! (alsof je dat zelf al niet vond haha ) En die vrouw in die rolstoel zal vast op de top van de persweeen gezeten hebben, ik heb niet gegild, maar wel even flink gekreund en wat oh's en ah's gelaten toen ik nog niet mocht persen
Mom2beofnie: Je vroeg wat er was met Fenne... hier even een korte samenvatting, mijn bevallingsverhaal volgt snel... Na een lange aanloop tot de 10 cm ontsluiting (5 uur op 9 cm blijven hangen) en 45 minuten persen bleek dat Fenne niet helemaal goed gedraaid was. Doormiddel van een echo bleek dat ze als sterrekijkertje lag en ze niet dieper wilde komen. De gyn was inmiddels gearriveerd en uiteindelijk is er besloten een keizesnee te doen. Fenne had het erg zwaar en heeft in vruchtwater gepoept. Dit heeft ze in haar maag en in haar longen gekregen. Hierdoor had ze ademhalingsproblemen en moest direct aan maximale zuurstof in couveuse. Na paar dagen daar gelegen te hebben bleek dat ze longontsteking had hierdoor en ook antibiotica kuur van 5 dagen moest. Ze heeft zich na 8 dagen volledig hersteld en mochten we gelukkig als happy family naar huis!