Hoi hoi, Nog geen babynieuws zie ik? @ Wen jeetje wat een verhaal meis.. bah. Gelukkig is ze nu weer lekker thuis he Angela had gisteravond ook erg veel krampjes. heb haar met dr beentjes opgetrokken in bedje gelegd en dat vrliep eigenijk prima. Heeft iemand tips toevallig? Ik hoorde ook dat venkelthee erg goed moet werken? Hoe gaat het met alle geboren baby's? Kuss Diaan
Diaan, tegen krampjes kan je de kleine 30cc rooibosthee geven of een klein beetje venkelthee. Je kan ook zelf rooibosthee drinken en dan 1 liter per dag. Venkelthee zelf drinken mag ook maar dan niet meer dan 3 koppen per dagen nemen want teveel veroorzaakt juist weer krampjes. Je kan er ook nog Cinababy van VSM bij halen, dat werkt ook goed. Verder het buikje masseren met olie (kamilleolie is fijn) en fietsen met de beentjes. Succes
Ja ik geef flesvoeding he.. dus voor mij heeft het geen zin om dat te drinken en gelukkig maar want rooibos vind ik echt zoooo vies... ik ga eens proberen met rooibosthee.. en dan gewoon in de fles en hoeveel?
Zijn jullie ook zo gek op beschuit met muisjes? Ik vind het zoooo lekker. Ik eet er zeker een stuk of 5 per dag.
Ooh, wist niet dat je de fles gaf . Ze mag 30cc afgekoelde (lauw) rooibosthee hebben. En Cinababy halen is misschien ook wel goed. Het kost nog geen 6 euro en bij veel baby's helpt het goed. Je kan ook een warme doek om haar buikje wikkelen of haar andersom op je armen dragen dus met haar buikje op je armen.
Ben terug uit het ziekenhuis,alles was zover goed. En jullie hebben de primeur, morgen om 20uur s´avonds word ik opgenomen en op vrijdag 7 maart word ik ingeleid .
Ja die doek had ik al geprobeerd een kruikje (warmwaterzak) hielp wel. Ik ga het in ieder geval proberen als het zich weer voordoet. Het is inmiddels rustig dus.. Gelukkig, maar in ieder geval hardstikke bedankt. Ik las trouwens iets over een meeting klopt dat?
Je kan ook nog haar buikje fohnen trouwens. Dwazie heeft daar goede resultaten mee. Ja, in de zomer is er hier bij mij in de tuin een meeting met de februari mama's uit deze lijst. Het wordt een bbq Amerikaanse stijl dus ieder neemt wat mee. Jeeeey supermummy, ein-de-lijk! Spannend zeg!
Ow dat is inderdaad wel leuk ja.. Ik wou zeggen ik had het ergens gelezen. Buikje fohnen heb ik gisteren ergens iets over gelezen.. Nou ze drinkt nu iedere keer netjes haar flesje helemaal leeg en dan valt ze weer in slaap.. ze slaapt alweer.. en mama is ook moe, want die is vannacht pas om 4 uur in slaap gevallen pfff
Oh supermummey spannend hoor.. eindelijk.. t mag ook wel he... Daisy.. hoe gaat ie meid.. kun j e t nog een beetje volhouden? @wen.. wat een verhaal zeg.. ben blij dat je nu lekker gezond en wel thuis bent met Fenne.. @Maja.. meid maak je niet druk hooor.... als iets melden neit lukt geeft dat niks.. Lune is veel belangrijker.... Vreselijk hoor dat huilen.. hoop dat de osteopaat heeft geholpen... @de rest dikke knuff Hier vanmiddag lekker wezen wandelen.. kon de adapters van de wagen niet vinden dus dat is niet handig wandelen..Heb Marijn maar in de draagzak gelegd.. wel vermoeiend, maar toch lekker even buiten geweest.. Mag zo weer voederen dus moet er alweer vandoor... Probeer vanavond nog ff hier te zijn en bij de mama's natuurlijk.... Liefs Ichtus
spannend supermummy! loess gefeliciteerd! Kian stond als 2de keus op ons namenlijstje maar dan zo: Kyan!
Supermummy, wat spannend! Uiterlijk zaterdag heb je je kindje in je handen. De andere beebjes die nog moeten komen: kom er eens snel uit! Knuffel voor Maja. Wen, mooie foto's hoor van Fenne! Diaantje, de kraamverzorgster raadde me hier Sab Simplex aan. Dat zijn ook druppels, je kunt ze alleen niet overal krijgen geloof ik. Ichtus, lekker dat je even buiten bent geweest. Ik merk overdag soms helemaal niet dat ik er een baby bij heb, hihi. Kaylee slaapt de hele dag. 's Nachts is ze juist veel wakker. Ach dat zal wel veranderen. Ik heb bezoek.....
Hier is marijn ook de hele dag in slaap.. hij is 1x per dag tussen 2 voedingen wakker en wil dan eigenlijk wat rondkijken en daarna sabbelen op mijn pink, maar in bed wil ie dan echt niet... Tis alleen nooit een vaste tijd en dat is wel wat lastig plannen, maar als dat het enige is....mag ik niet klagen dacht ik zo.. hij heeft geen krampjes en spuugt eigenlijk niet (wel af en toe een mondje terug) hij slaapt goed en ook snachts is het eten en verder slapen...voorbeeldig kind! Nog niks van daisy gehoord vandaag?