Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vannacht hele nacht licht ongie-krampen gehad, maar niks dat doorzette. Vanmorgen de hele tijd niet lekker gevoeld, dus van de ellende maar weer naar bed gegaan. Heb nog steeds ongiekrampen, maar daar is alles dan ook mee gezegd.

Inmiddels wordt ik een beetje tureluurs van mijn collega die het nodig vind om elke keer een mailtje te sturen met de vraag of de kleine er al is, en of ik haar op de hoogte wil houden omdat ze gek wordt van de vragen op het werk. Alsof ik niet al genoeg heb aan de telefoontjes hier thuis. :rolleyes:
    Morgen gaat ze even voor me tellen hoe vaak de vraag al gesteld is. Alsof mij dat :c: kan schelen.

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha fijn he zulke mensen die je je hemd van je lijf vragen. Ik ben blij dat ik daar niet zo veel last van heb gehad. En de telefoon was erg rustig gelukkig. De kaarten die we gekregen hebben waren wel overweldigend.. bijna 70 stuks.. nou voor ons doen erg veel... en heel veel visite.. zelfs tot vervelends toe.. en dan ben je doodmoe en dan kun je kinderen even niet hebben bijna.. ik althans niet.. die weten dan niet wat ze moeten, dus deur in deur uit pfff geschreeuw van hier tot tokio.. daar wordt je echt moe van soms.. maar gelukkig hadden we daar maar zelden last van. En de visite heb je op een gegeven moment ook wel even genoeg van.. je wilt graag zo lekker met z'n 3tjes zijn of met de rest van de kinderen als je die hebt.. nou ik wens in ieder geval iedereen veel succes...

Kusss

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Daisy...Nou meid.. jammer dat het bij de ongikrampen blijft... als het straks echt zover is denk je misschien wel... had ik maar alleen ongikrampen.. Dat dacht ik tenminste wel toen ze mijn vliezen hadden gebroken..Maar ben blij dat het achter de rug is hoor...

Zag vanmiddag mijn zwangere buurvrouw (26 week) en had zowaar een gemis gevoel..dacht voor het eerst: een vierde is ook wel leuk.. MAAR NU NOG EVEN NIET HOOR!

Hier gaat alles soepeltjes.. op wat emodipjes bij mezelf per dag na voel ik me top.. nog wel moe enzo, maar goed dat hoort erbij en zal voorlopig ook nog wel even zo blijven..Marijn doet het goed...Ik ben zoooo trots...

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pfff nou Ichtus..Ik moet er voorlopig echt niet aan denken hoor een tweede... foei.. Misschien laat ik er strax wel een hechting extra in zetten hihi. Nee ik weet t nog niet...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Whahaha.. LOL

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Even over de meeting..de mannen mochten ook mee toch?

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Thanx :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach wat een mooi poppetje ook zeg :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier werkt cinababy van VSM goed hier heeft Gwen geen krampje meer gehad ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :confused: :confused: :confused: Jippie meid het gaat eindelijk gebeuren :) wel spannend zeg :oops: nou ik hoor het wel hoe snel het vrijdag gaat :rolleyes: en hoe gaan ze je inleiden?

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ]

ppfff oh die mensen toch die vragen en is het er al lijkt mij niet leuk dikke knuffel!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb bijna 5000 berichtjes...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die kom ik hier plaatsen...

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi en toen was ik opeens weg. M'n dochter had me nodig... :-D
    Maar toch nog hier oud en vertrouwd m'n 5000e berichtje geplaatst...

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Yep

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben blij dat we vandaag naar de kinderarts mogen zeg. Luuk heeft zo'n pijn en wil bijna niet slapen :( . Vanmorgen de 2de keer dat hij bijna stikte in zijn spuug. Hij geeft bijna de hele voeding dan in 1x terug en dat is 4 uur nadat hij heeft gedronken :confused: . Eigenlijk ben ik al zeker dat het reflux is en ook de verpleegkundige van het cb zei het. Nu maar hopen dat ze snel iets kunnen doen want het manneke kan bijna niet in slaap komen.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

ik moet me schamen ben paar dagen niet hier geweest sorry daarvoor maar ben ook zo moe heb het gevoel niet bijgeslapen te komen maar ja heb het er ook voor over.

Hoe gaat het hier met iedereen ikheb alleen de laatste 3 pagina's bijgelezen dus zag wel dat suppermummy 'geholpen' word super meid dan komt jou kleine ook lekker snel
    en daisy jammer dat het bij jou niet doorzet geloof dat die kleine het erg lekker vind bij mama in de buik ;)

Meiden jullie krijgen van mij allemaal een hele dikke knuffel

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dat ligt eraan, ik ben nog niet getoucheerd,dus geen idee of baarmoedermond al rijp is /ontsluiting etc.
    Als de baarmoedermond nog niet rijp is,krijg ik een tampon met gel ingebracht en dan wachten :rolleyes:

19. supermummy

Wie moet er nog bevallen ?

22 feb
    Dotje1986, 22 jaar, 1e kindje, DOCHTER!
    23 feb
    supermummy 25 jaar,...kindje. DOCHTER!
    28 feb
    Nika, 20 jaar, 1e kindje VERRASSING!
    29 feb
    DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje VERRASSING!

Ik denk dat Dotje en Nika al bevallen zijn,want die waren op zondag
    voor het laatst online :)

20. supermummy

Arme Luuk! Hopelijk komt de kinderarts er snel achter wat hij heeft, zodat
    hij er iets mee kan doen. Knuffel voor Luukje!

Deel Deze Pagina