Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Dees: sterkte vandaag bij de kinderarts! Ik hoop voor Luuk, maar ook voor jou en Olaf dat er iets concreets uitkomt zodat er ook iets gadaan kan worden...

@Supermummy en Daisy: Sterkte nog even! Je moet maar denken dat je kind een voorsprongetje heeft als hij.zij een paar weken later en dus sterker is.

2. Dank jullie wel allemaal!

Hier is alles goed, alles gaat ook goed met Zoë!
    Ik heb een foto op http://www.xtremestreetcars.nl/ staan.

Mijn verhaal volgt nog hoor, moet er alleen nog even de tijd voor vinden.

En meiden die nog moeten bevallen, ik hoop echt voor jullie dat de beebs snel komen!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kom maar hoor beebjes.... HEt is wel niet zulk mooi weer vandaag, maar de wereld is ook mooi buiten mama's buik. En de papa's willen jullie ook graag zien.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Och Dees, wat sneu voor Luukje... hoop dat de kinderarts je straks kan helpen...

Supermummy: joepie, vrijdag word je mama... oh spannend zeg!

Daisy: hoe staat het er bij jou voor dan? Heb niet echt terug gelezen, maar ben super benieuwd wanneer jullie beebje komt!

Hier hebben we gisteren de gehoortest gehad & alles was goed!

Vanmiddag komt de huisarts even langs, ik heb me daar pas tijdens de zwangerschap ingeschreven en ze vond het leuk om nu even kennis te komen maken met mij en Fenne... :D

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Boney: thanks voor je kaartje trouwens!...en Tessa is echt een schatje zeg!

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Blij dat jullie gehoortest goed was :D.

Helaas, nog niet bevallen.
    Wordt de laatste tijd wat verlaat wakker... sorry :oops:.... In ieder geval slaap ik beter dan een paar weken geleden :p.

Verder geen byz. Krampjes... meer niet. Mijn moeder komt weer gezellig deze kant op, dus ben vanmiddag niet veel online.

Morgen weer naar de VK en dan zeggen of ik gestript wil worden. Zo ja, dan doet ze dat van het weekend (ze woont bij mij in de buurt).

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Lekker dat je uit kunt slapen joh! Ik kon ook nog lekker slapen aan het eind, maar was wel om 07:30 klaarwakker hihi...

Veel plezier met je moeder vanmiddag en succes morgen bij de vk... hoop echt dat ze je kan strippen!

Ik had trouwens ook helemaal geen krampjes of voortekens hoor... en dan opeens, uit het niets begint het... en dan weet je meteen: dit is het! :D
    Ik denk dat je zondag gaat bevallen... ;)

8. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Nou dames een hele snelle update van mij.

Ik ben zondag, 2 maart om 23.11 bevallen van een gezonde dochter Jenna. Ze weegt 4055 gram en is ongeveer 48 cm. Ben bevallen met een keizersnede omdat ze een sterrekijker was en flink op gewicht is. Ik zal binnenkort mijn verhaal online zetten.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Daisy, ga jij eens even snel bevallen!
    en hier ook nauwelijks voortekenen. Pats boem en m'n vliezen braken...
    Meid nog even.... En we laten je echt niet in de steek hoor.

10. Dotje Gefeliciteerd!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dotje & partner, gefeliciteerd met Jenna!

Fijn dat alles goed met haar gaat!
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, bij mij het uiteindelijk ook een keizersnede geworden omdat Fenne een sterrekijkertjes was... ben jij ook begonnen met een 'gewone' bevalling of direct keizersnede?
    En hoe gaat het met jou, herstel je een beetje? en lukt de borstvoeding?

Geniet van elkaar!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dotje en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet er lekker van en rust goed uit we zien je binnenkort wel verschijnen :)

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dotje!
    Van harte gefeliciteerd met je dochter JENNA!

Geniet van je kraamtijd en ben benieuwd naar je verhaal :)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dotje en hubbie! Gefeliciteerd met jullie dochter Jenna!!

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dotje en mannetje van harte gefelciteerd met jullie dochtertje Jenna!

En Dees ik hoop echt dat ze je luukje kunnen helpen zeg.. jeetje wat zielig.. bah. Nou heel veel sterkte gewenst meis.. en een dikke kus ook voor Luuk...

Hier heeft Angela echt een zeur 2 uurtjes.. ze wil heel graag slapen, maar het lukt niet op 1 of andere manier. Haar speen valt steeds uit haar mondje en dan begint ze weer te huilen.
    Is het trouwens normaal of heeft iemand van jullie dat ook gehad, ze blijft maar om eten zeuren.. ze wil alleen maar de fles en dan drinkt ze een paar slokjes en dan hoeft ze niet meer.. en de ene keer gaat het goed dan drinkt ze gewoon om de 3 uur, maar gisteren wilde ze alleen maar drinken...

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mijn laatste berichtje hopelijk als niet-mamma :D Over een uur gaan we op weg naar het ziekenhuis.
    De meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes gewenst :)

Ik zal Joma buddy nieuws sturen als het zover is !

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh supermummy... je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar heel veel succes! Ik dacht dat het morgen pas was eigenlijk?**

(**even terug gelezen: vandaag opgenomen en morgen ingeleid ;) )

We wachten met spanning op nieuws van Joma! :D

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Veel succes SuperMummy!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    oeps, dubbel

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even snel, net thuis.

Luuk heeft inderdaad reflux in een ernstige vorm. Hij heeft nu 2 soorten medicijnen gekregen, Zantac en nog iets. Zantac, de maagzuurremmer, heeft even tijd nodig om te gaan werken. Het kan 2 weken gaan duren dus we moeten geduld hebben. Verder mag hij paracetamol tegen de pijn en heeft hij nu Nutriton door de voeding. Hopen dat het werkt allemaal.

Nu snel eten maken en eten.

Deel Deze Pagina