Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ooh spannend suppermummy heel veel sucses ( helaas zul je dit niet meer lezen ben ik bang voor ;) )

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik weet niet of flessenkindjes ook regeldage hebben, maar de timing klopt wel... BV-kindjes hebben rond dag 10 en week 3 een regeldag waarop ze niets anders willen dan drinken en huilen... Het kan ook meer dan 1 dag duren trouwens. Bij Juul is het van het weekend denk ik feest :(

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @ Supermummy: Ook al lees je dit niet meer: SUCCES!

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dotje & partner: gefeliciteerd met Jenna!

Supermummy: Succes!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    @Dotje, gefeliciteeeeeeeeerd! :D
    @Supermummy, je leest dit niet meer maar veel succes! Nog heel even en dan is het zover, jeetje spannend! We wachten vol spanning op bericht!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dotje.. gefeliciteerd meid.. met JENNA!

Hier ook een sterrekijker maar gelukkig geen keizersnee...Marijn was ook wat lichter dus dat scheelt vast...

Lekker genieten nu meid..

@Dees.. Sjonge zeg wat sneu.. wat zul je moe zijn en je machteloos voelen.. gelukkig heb je nu medicijnen voor m. hoop dat het sneller werkt dan pas over 2 weken...Dikke Knuffel voor jou, olaf en natuurlijk LUUK!

@Supermummy.. meid.. heeeeel veel succes...en we wachten met zijn allen op nieuws van Joma...
    GO GIRL!

de rst ben ik alweer vergeten..

Ik ben zoooo moe.. heb vandaag gewoon teveel gedaan...
    Met Marijn naar mijn ouders geweest koffiedrinken.. hij sliep alleen maar....
    Ga m zo lekker badderen.. hij had vlak voor de vorige voeding zo erg gepoept dat het bijna in zijnnek zat.. met een washand gewassen omdat hij toch nu in bad zou, maar t was echt smerig zeg.. arme kind...
    Verder merk ik dat ie wat meer wil eten dus leg ik wat meer aan.. ik merk dat mijn borsten nu ook meer produceren en dat is goed teken...
    De kraamzorg zei nog dat beebjes na borstvoeding niet boeren.. Nou Marijn wel.. hele boerderijen komen eruit!hahaaha;)

Dan na de fles nog een keer en meneer presteerd het daarna nog om melk terug te geven..Gelukkig niet zo veel hoor.. een mondje ongeveer....

Ik ga Lisa voorlezen en dan Marijn in bad doen.. misschhien ben ik er vanavond nog, maar ben erg moe en duik er vroeg in...

Iedereen dikke knuffel...

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Dees: Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het kindje van RoxyRox (Januari mama; Ik ken haar via een ander topic. ) heeft ook erg last van reflux. Loopt inmiddels bij kinderarts, en kreeg (of heeft) ook Zantac.

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het komt helaas veel voor :( . Wij zijn ook bij de kinderarts geweest en als zij het ook heeft gekregen dan zal dat wel een standaard middel zijn. In België schrijven ze vaak Gaviscon voor maar daar was de kinderarts (NL) geen voorstander van.

9. 40plusmama

Dotje van harte met de kleine

Supermummy, heel veel succes

Nu niet veel dames meer die moeten bevallen. Wie zal de hekkensluiter gaan worden?

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik ben idd met een gewone bevalling begonnen thuis tot de 5 cm was er niets aan de hand. De vliezen werden gebroken en de weeen werden heftiger. Na een aantal uren rugweeen namen de weeen af en bleek ik nog maar 7 cm te hebben en werd daarom door gestuurd naar het ziekenhuis. Heb weeenopwekkers met lachgas gehad tot de volledige ontsluiting. Heb maar liefst 1.55 uur geperst (waarvan 1 uur met vacuumpomp) en daarna besloten tot een keizersnede. Dit omdat Jenna vast zat in de bekken en omdat ze een sterrekijker was (en haar gewicht)

Herstel gaat super snel iig. Ben sinds gisteren weer thuis na een opname van 3 dagen. En ik geef geen borstvoeding! Hoe gaat het bij jouw en Fenne?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje dotje... Een uur met de vacuum geperst.... :confused:
    Hier duurde het maar 10 min en ong. een wee of 4... Jeetje mina...

12. 40plusmama

Luuk was ook een sterrenkijker en werd bij de 4de perswee met de vacuum geboren. Ik wist helemaal niet dat bij een sterrenkijker vaak een keizersnee wordt gedaan. Ik moest het gewoon zelf doen ondanks alles wat was mis gegaan (ruggenprik mislukt e.d.).

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dotje, gefeliciteerd met jullie dochter Jenna! . Wat een heftige bevalling heb je achter de rug, maar fijn dta het herstel goed gaat.

@Supermummy, je leest het waarschijnlijk niet meer, maar heel veel succes in het ziekenhuis en ik wens je een voorspoedige bevalling!

@Dees, arme luuk. :( Het lijkt me voor jullie wel een opluchting om de bevestiging te krijgen dat het inderdaad reflux is. Nu kun je gaan werken naar een oplossing. Hopelijk werken de medicijnen snel.

@Ichtus, Kaylee moet ook boeren na de BV. Ik heb geen idee waar ze de lucht vandaan haalt, maar zonder boertje spuugt ze altijd alles onder.

Wie moeten er nu nog bevallen? Daisy, Nika en Supermummy? Hopelijk kunnen we dit topic snel sluiten en is iedereen mama!

Bij ons gaat het best prima. Een week geleden heb ik tegen deze tijd de vk gebeld en zaten we om 23.30 in het ziekenhuis. Wat gaar de tijd toch snel. Kaylee is al bijna een week... Sinds vandaag zit ze weer op haar geboortegewicht. Ik geloof dat er slagroom uit mijn borsten komt of zo. Ze doet het prima, behalve dat ze 's nachts lang wakker is. Morgen is de laatste dag van de kraamverzorgster en dat vind ik een heerlijk idee! 't Is best een leuke meid hoor, maar zometeen mag ik weer lekker mijn eigen ritme bepalen. :D

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ook sterrekijker.. moest het ook zelf doen, maar wilde dat ook.. er ging ook niks mis hoor en Marijn was niet zo groot dus dat scheelt.. Lisa was ook eensterrekijker endie is zelfs thuis geboren.. moest toen wel een uur flink persen, maar tis gelukt.. Nu met 4 keer persen en 12 min later was marijn er al.. ging echt super snel toen ik eenmaal mocht persen..

Jurian was geen sterrekijker maar die kwam er toch een stuk moeilijker uit.. die is in het zh met vacuumpomp eruit getrokken..(letterlijk) terwijl een andere gyn op mijn buik lag te douwen.. ik vond het toen allemaal best..ik was op van 30 uur weeenopvangen...

Dus sterrekijker of niet.. t zegt volgens mij niet altijd wat over hoe de bevalling verloopt.. of ik heb gewoon mazzel gehad.. dat kan natuurlijk ook en hoe meer ik hier lees van jullie besef ik dat ik ook met Marijn enorm gezegend ben wat betreft het slapen en geen krampen hebben enzo....
    Ik heb zooooooo met jullie te doen...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zooo ff nieuwe banner gemaakt...

nou ja...ff?

maar tis gelukt..hihihi

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm die gel werkte hier goed :)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

hey Dotje en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @suppermummy succes meid! je leest dit niet meer maar wacht vol spanning het smsjs :)

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @ Supermummy.. succes meis.

@ Dees.. jeetje zeg wat sneu allemaal alsof het nog niet genoeg is geweest allemaal he.

@ Ichtus.. Boerderijen ja.. komen die eruit?

Nou hier heeft angela vandaag weer alles uitgespuugd.. snap er niks van hoor. Ik ga nog ff verder lezen, want ik verveel me dood. Danny zou normaal altijd de laatste voeding geven om 0.00 uur, maar die lag al te slapen strax en heb hem maar naar bed gestuurd, want gisteravond was ik helemaal totallos en toen zei hij ga jij maar lekker naar bed ik doe de laatste fles wel en om 3 uur ook.. en ik dan zelf weer om 6 uur, dus kon lekker doorslapen, maar ja nu was danny dus doodmoe, dus zit ik hier in mijn eentje een beetje met mystery te msnen en op zwp rond te neuzen..

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

@Supermummy.. ik hoop dat je vandaag je kleintje vast mag houden! Denk aan je!

@ Ichtus : haha.. boert marijn zoveel na de bv? hihi.. Nora helemaal niet!

@ Dotje.. pfff... lijkt me een erg zware bevalling!
    Fijn dat het herstel goed gaat!

@ Diaantje : pff.. zware dagen en nachten dus.. hele dikke knuff meid

Nika en Daisy en supermummy.. jullie zijn de laatste! Nika zal ondertussen wel bevallen zijn.. Supermummy bijna en Daisy.. ja meid.. jij wordt de hekkensluiter hier denk ik!

Deel Deze Pagina