Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar Sjaantje: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 26 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje, 27 jaar vivian: uitgerekend op 13 februari, 1e kindje, 26 jaar joma: uitgerekend op 14 februari,1e kindje 26 jaar susan71 uitgerekend op 14 februari nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 Sjaantje: 15 juni 'informatief' bezoek huisarts bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige Joma : 25 juni 1e echo bij gyn mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige Ichtus: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) susan71 : 4 juli 1e echo Ichtus: 13 juli 1e echo om 16.20 MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: 16 juli 1e echo om 8.00 en 31 juli controle vk dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur
@vivian had je nog terug gelezen hoe dat me je banner zat hihih ik had het voor je neergezet! ik had er eerst ook last van!
@joma ik had het gezien meid ik ga m straks ff aanpassen oke he dames had net een voorlichtster van moeders voor moeders hier gehad moet zeggen is voor iedereen hier aan te raden ik heb zoiets van kan ik andere vrouwen mee helpen die minder geluk hebben dan wij vind dat heel belangrijk ik kan namelijk een stel dat heel moeilijk zwanger word en die krijgen dan van onze hormonen ingespoten nou dan heb ik er wel wat urine voor over hoor gun iedereen zon klein wondertje
@joma zou hij is gelukt thanks voor de tip meid doe jij ook mee aan moeders voor moeders dan? Vind het echt aan te raden voor iedereen. en je krijgt ook nog leuke cadeaus niet dat ik het daar voor doe maar vind het wel erg leuk
Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar Sjaantje: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 26 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje, 27 jaar vivian: uitgerekend op 13 februari, 1e kindje, 26 jaar joma: uitgerekend op 14 februari,1e kindje 26 jaar susan71 uitgerekend op 14 februari,1e kindje, 35 jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 Sjaantje: 15 juni 'informatief' bezoek huisarts bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige Joma : 25 juni 1e echo bij gyn mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige Ichtus: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) susan71 : 4 juli 1e echo om 10.30 Ichtus: 13 juli 1e echo om 16.20 MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: 16 juli 1e echo om 8.00 en 31 juli controle vk dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur
@joma ik zie dat wij evenver in de zwangerschap zijn maar jou uitgetelde datum is een dag verder dan die van mij kan dat? ik had ook eerst hier uitgeteld en kwam ik ook op 14 febr uit maar vk heeft nog eens geteld en die zegt 13 febr dus hou ik dat maar aan he
he vivian dat betekend dat we niet meer gelijk lopen in alles... dat is wel een beetje treurig he.... maar goed maakt niet uit als we maar genieten...
@dwazie1980 ja jammer he meid maar ja het scheelt maar een dag dat is ook niet zoveel he we blijven elkar gewoon volgen meid die ene dag maakt me niet he
precies dat is ook zo.... ik duik straks lekker mijn bedje in des te eerder is er weer een dag voorbij hihi
ja denkt dat het komt omdat ik me cyclus op 29 dagen had gezet ivm me ei die ik dag 15 had gehad zeg maar en ja ik vindt de 14 e ook wel mooier klinken dan de 13e hihihihi
@susan71 ik heb het voor je aangepast @dwazie ja ik ga zometeen ook eens mijn bedje opzoeken liefst sliep ik een week door haha maar moet morgen weer werken dan heb ik ook een afleiding he proberen mijn mond te houden hahaha
meiden die de bedje zo gaan opzoeken slaaplekker ! zullen we een soort winterslaap houden van een paar weken hahahah
@joma dat had ik ook gedaan maar de vk houd dan toch gewoon 28 dagen aan bij een regelmatige cyclus ben je al daar geweest?
klinkt goed joma ik ben er helemaal voor haha denk alleen dat mijn baas en mijn mannetje er niet achter staan
nee hihihi ik denk dat mijn baas dat ook niet goed vindt! ik moet eerst paar keer naar de gyn in zh en als dat goed gaat naar de vk
nou meid ben ik benieuwd wel leuk dat we gelijk op lopen en dwazie maar 1dag later dan ons vind ik kei gezellig kunnen we lekker met zn 3tje meeleven klagen lachen en wat er allemaal bij hoor nou meiden ik ga mijn bedje eens opzoeken kom morgenavond weer kijken als ik klaar ben met werken dikke knuffel voor jullie allemaal
haha wat een ongeduld dames! Ik zou alleen wel een winterslaap (of vakantie) willen zodat ik het niet aan mensen verteld... heb het er al bij 2 collega;s uitgeflapt! Maar verder wil ik ook deze weken bewust meemaken, ik hou niet van de misselijkheid en ander kwalen maar wil het wel meemaken (als het lang aanhoudt denk ik er misschien wel anders over haha)