Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hallo Februari mama's,

Ook ik kreeg een mailtje om eens wat van mij te laten horen, dus bij deze.

Ik ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger. Ik ben s'morgens nog steeds misselijk en moet soms daarbij braken. Maar dat heb ik er graag voor over. Ik heb al zwangerschapsbroeken aan want mijn oude passen niet echt meer, ik begin nu echt een buikje te krijgen waar ik erg trots op ben.
    Eigenlijk hebben we veel aan ons hoofd. We hebben ons huis verkocht en moeten er 31 okt uit zijn en we hebben op dit moment nog geen huis weer. We hadden 1 "gekocht" (was nog geen koopcontract voor getekend), maar deze mensen trekken zich opeens terug, ze willen het huis niet meer verkopen. Dus eigenlijk zitten we een beetje in de stress, maar goed het zal wel weer goed komen.
    Nou ik zou hier wat vaker komen te lezen en posten.

Groetjes Erika

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb mijn kleintje van de week ook al voelen rommelen volgens mij :) wat voelde je precies?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben blij dat het met de meiden die weer wat laten horen goed gaat! toppie dat wilden we ff horen! :) :) :)

4. irmama

irmama Lid

1 jun 2007
    7
    0
    0
    hoooi meiden,
    ook ik zal eindelijk iets van me laten horen. Ik ben vreselijk lui met schrijven maar lees wel met jullie mee hoor. Ik zal proberen wat vaker te reageren, beloofd.
    Met mij gaat het heel goed. Ik heb bijna geen kwaaltjes gehad en daardoor ook druk om deze zwangerschap gemaakt, omdat ik 4 weken op vakantie was kon mijn mijn eerste echo pas met 13 weken laten doen en tot die tijd bleef het spannend. Maar het gaat uitstekend. Ik ben op 9 feb uitgerekend maar echo was 4 dagen verder (5 feb), maar we houden het eerst op 9 omdat ik regelmatig cyclus had! Onze beeb is erg druk dat bleek bij eerste echo, ik heb niet eens een mooie foto van kunnen krijgen omdat ie alleen maar de rug omdraaide en een week later bij verloskundige zwom ie ook steeds weg als ze zijn/haar hartje vond, tot 5 keer toe,kinderen waren mee en die moesten lachen om hen drukke broertje of zusje. Geweldig!
    Wij gaan onze oudste ook naar de zolder verhuizen, dat wilde ze zelf al een tijdje en nu gaat het gebeuren, wij zijn al bezig. Babykamer is al klaar, er ligt sinds een paar dagen een mooi houten vloer erin, frisse limegroene muren en morgen zetten we meubeltjes erin, die had ik nog, whitwash, nog steeds erg mooi. De kinderwagen heb ik ook nog, een Urban Jungle, nog in topform met zwenkwiel, wiegje, buggy,maxicosi adapter, voetenzak...een prachtig ding, nog steeds.
    Ik heb alleen een nieuw maxi cosi cabrio gehaald, mijn oude zag er echt niet meer uit.
    24 september hebben we 20 weken echo en dan willen we graag weten of het een jongen of een meisje is, ik ben errrrrugh benieuwd!Dan ga ik babykamer ook opvrolijken met jongens of meisjes kleuren en accessoires ;)
    3 september weer naar de vk
    O ja en sinds een paar dagen voel ik duidelijke plopjes, eerst dacht ik dat dat mijn darmen zijn maar ik weet het nu zeker, het is mijn kleine druktemakertje hihi :D
    Pfff, een heel verhaal geworden, sorry :oops:
    volgende keer korter
    HEEL VEEL LIEFS
    IRMAMA

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    geef niet hoor je lange verhaal :) fijn dat alles goed met je gaat en leuk he al plopjes voelen!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik heb net 2 nieuwe buikfoto,s geplaatst! :)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    welkom terug dames! Fijn dat alles zo goed gaat met jullie!

@joma: Mooie buiken, hoor!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vandaag weer een niet zo beste dag. Was zo blij dat ik me sinds een week zo lekker voelde. Ik moest vanmiddag half 3 beginnen, maar ik voelde me echt niet goed. Heb toen gebeld dat ik 16u begon. Dat was geen probleem.
    Ik had hoofdpijn. Maanden niet gehad! Maar ja. hopen maar dat het morgen over is.
    Slaap lekker allemaal.
    Gr Boney

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik voel echt een soort luchtbelletjesen blubjes, kan het niet uitleggen, heel apart gevoel!

Knuf

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Leuk om weer even wat te horen van de dames die we lang niet gezien hebben hier! Fijn dat het goed gaat met jullie!

@Supermummy, succes vandaag met de echo en veel plezier!
    En dat geld natuurlijk voor iedereen die vandaag echo oid heeft.

@Pooh, dat is een zeer verhelderend stukje over bekkenklachten! TNX

@Baby4me, leuk dat je je kindje voelt!
    Ik denk het soms ook, eerst vooral gekriebel nu af en toe soort plopjes.
    Maar heel duidelijk is het nog niet.

@Boney, hoop dat je je vandaag wat beter voelt!

@Irmama, ik zag gister de urban jungle buggy in een winkel en dat leek me toch ook een hele fijne degelijke wagen! En de reiswieg zit er zo lekker hoog in. Ik zit er nu over te denken een urban jungle te nemen.
    Jij bent dus tevreden met deze wandelwagen? Hoe lang heb je hem al?

@Allemaal: hele fijne dag!

Liefs
    Amma

11. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Wat is het hier weer lekker druk!

Ik ben jaloers op de mama's die hun kindje al voelen! ;)
    Ik kan zelf niet wachten tot het zo ver is, maar dat zal nog wel eventjes duren!

Volgende week ga ik voor het eerst naar mn nieuwe vk, ik ben namelijk na de intake bij de eerste vk onverwachts verhuist. Vind het wel jammer.. ik hoop dat de nieuwe net zo leuk is als de vorige. Zij maken zelf de echo's, en nou hoop ik er stiekem op dat ze er nog eentje willen maken. Omdat de eerste bij een echocentrum is gemaakt. En ik dacht, misschien willen ze alle gegevens ook nog even duidelijk voor zichzelf.
    Sowiezo ben ik dan benieuwd of daar dezelfde termijn uitkomt, want ik had zelf toch echt het idee wel een paar dagen verder te zijn dan uit de echo bleek.

Haha, ik zag klachten over de drukte bij Ikea, ik weet er alles van.. ik dacht ook dat het wel rustig zou zijn. Maar in tegendeel!
    Wij willen ook een babykamertje van de Ikea, maar het is officieel niet eens een babykamer. Ik heb gewoon een kast uitgezocht en een bijpassend 'dressoir' als commode... en een ledikantje erbij en klaar. Het is een supermooie set, met de juiste afmetingen en je bent veel goedkoper uit als bij de babywinkels.

Wie kijkt er allemaal al naar babykamertjes enzo?
    Ik vind het zo leuk!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden ! zo van de week nog 3 daagjes werken en dan vakantie! :) jippie!vandaag me vrije dag en ff wat in huis doen en zo eerst ff boodschappen!
    ik heb toch maar een afspraak gemaakt om een 2D echo te laten maken bij babyvieuw en dan ben ik 17 weken! ben benieuwd of we het geslacht dan komen te weten! :)

@Sizzel wil jij noteren 6 sept pretecho!

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemorgen dames,

Echt leuk om te horen hoe het met de minder actieve dames gaat..

Heb ff een vraagje over de angelsounds.. Wie van jullie kan het hartje gelijk vinden?
    Ik heb 'm nog maar 1 x kunnen vinden met geluk.. Maar ik hoor wel duidelijk activiteiten in mijn buik.. de omschrijving luchtbelletjes/plopjes..
    Wie heeft er een tip dat ik 'm beter kan vinden en niet lang bezig ben met zoeken en het hartje dan nog niet vind.. Behalve mijn eigen hartslag, omdat er een groot bloedvat van de placenta aan de voorkant ligt.. haha

Want met de doppler van de vk hoor je het hartje echt duidelijk en komt ie er zelfs naar toe gezwommen.. jah 'n nieuwschierig beebje..

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Als ik het 's middags probeer, dan hoor ik duidelijk het hartje. Maar als ik 's avonds luister dan hoor ik meer luchtbelletjes enzo. Waarschijnlijk is ie 's avonds wat actiever, dus misschien helpt het als je het op een ander tijdstip probeert. Ik sluit em trouwens aan op mijn boxen, zodat we er allebei van kunnen genieten........ :D :D

15. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik luister altijd voordat ik ga slapen, maar heel ff hoor.. Vind het rustgevend en dan slaap ik goed.. Ben niet ongerust als ik 'm niet hoor, maar ik vind het gewoon jammer..

Ik werk de hele dag dus overdag gaat dan moeilijk ;)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dotje: Ik hoor hem juist 's avonds in bed het beste. Heb het hartje ook meteen te pakken. Ik denk dat je idd een keer op meerdere tijden moet luisteren, ieder kindje heeft z'n eigen ritme.

Wij willen ook een Ikea kamertje, en idd ook gewoon bijelkaar gezocht. Vind het wel belangrijk dat de commode groot genoeg is, natuurlijk.

ik dacht ook al een dag of 3 plopjes en bubbeltjes te voelen, maar sinds gisteravond weet ik zeker dat het de beeb is! Heel comisch gevoel! :D Kreeg 3 plopjes vlak na elkaar, net boven mijn schaambeen. Heb toen de Angelsounds gepakt, en idd precies de plek waar ik het hartje vond! :D

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Okay, kan ik van het weekend wel proberen.. haha..
    Mijn vriend heeft het hartje vroeg in de avond gehoord zegt ie.. En ik 's nacht heel laat.. haha.. (kon niet goed slapen, dus d8 ff luisteren)

Maar als ik de angelsounds voordat ik ga slapen gebruik, hoor ik wel de plopjes die jullie al voelen.. Echt raar.. hoor je echt eerst helemaal niets en dan ineens keihard zo'n luchtbelletje.. haha

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden, ik heb lekker uitgeslapen heerlijk alleen met het gevolg hoofdpijn. vanmiddag naar de fysio ik ben benieuwd wat hij zegt ik ben bang beginnende bekkeninstabiliteit maar ja we wachten maar even af wat hij zegt.

wij gaan trouwens niet trouwen mijn mannetje wilt niet trouwen en hij gaf me toch een k*t reden: hij schaamt zich ervoor om op z'n 21/22 jaar al getrouwd te zijn echt belachelijk, we hebben er ook hele grote ruzie om gehad. ik kan er echt neit tegen dat hij zich nergens wat van aan trekt pff het is ook zijn kindje wat in mijn buik groeit. het gaat mij ook niet zo zeer om het trouwen maar om het geld het scheelt toch z'n 500 a 600 euro vind ik erg veel geld en hij schijnbaar niet. ik wil gewoon dat alles goed geregelt is voor as ukkie geboren word maar het boeit het mannetje gewoon niet. ik heb hem ook gezegt dat dat mij gewoon veel pijn doet maar ja dat heeft toch geen nut wat mannen en iets begrijpen?!?!? maar ja ik heb hem ook gezegt als jij het zo wilt kun je het zo krijgen...maar dan hoeft hij van mij ook niet veel meer te verwachten.

sorry voor mijn geklaag ik moest het gewoon even aan iemand kwijt.

liefs kikkert

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Kikkert.. wat vervelend meis.. Ik weet een beetje wat je nu voelt.. Wil nu ook best trouwen, maar dan alleen voor de wet zonder feest en derg. Dat wil mijn vriend ook niet, dus dan houdt het gewoon voor ons op. Ik heb me erbij neer gelegd dat ie nooit zal willen trouwen.. En dat doet soms best zeer..

En je mag altijd hier alles kwijt!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor je reactie! hij zal ook denk ik nooit willen trouwen want dan gebruikt hij het excuus dat zijn pa&ma gescheiden zijn en hij vergelijkt ons daarmee vind ik ook onzin. maar trouwen zit er voor ons niet in.

ik wou graag achter een paar jaartjes voor de kerk trouwen in een mooie jurk enz maar die mooie gedachte valt nu als een pudding in elkaar.

Deel Deze Pagina