Mogguh lieverds... Hier zowaar een goede nacht gehad. Ik ben gewoon een ander mens. Tessa is tot half 1 wakker geweest. Daarna viel ze in slaap tot half 3. Toen heeft ze goed bij me gedronken en dus half 4 weer terug haar bedje in. Om half 7 ging Peter de deur uit en was ze een beetje aan het tutten. Nog niet echt huilen. Ik was zelf nog erg slaperig dus ben er niet gelijk uit gegaan. Na een min. of 5 was het weer stil. En om 8u werd ik opeens wakker van gehuil Heerlijk zeg. Ze heeft nu lekker weer haar buikje vol en ligt weer even in het wiegje. Kan ik ff douchen en me met de altijd maar durende was bezig houden. Daarna lekker met dr tutten en badderen.
Ow lekker zeg.. Fijn dat ze zo rustig is. Angela slaapt de ene nacht wel door tot een uur of 4 a half 5 en de andere niet, dan is ze om 3 uur wakker. Ik heb haar gisteravond om 0.00 uur de fles gegeven en lag dus net goed anderhalf uur in bed en toen had ze weer honger, dus toen heb ik Danny er maar uitgeschopt haha. Was hij niet zo blij mee, maar ja. Vanmorgen ging alles goed om 6 uur en heb haar daarna weer in bedje gelegd. Om 9 uur kwam ze weer en heb haar weer de fles gegeven, maar ze wilde niet, dus ze had maar hooguit 30cc op, maar ze sliep alweer, dus haar weer terug gelegd in haar bedje en ben zelf ook nog ff mijn bed in gegaan, nou dat ging maar 15 minuten goed. Toen begon ze weer te huilen, dus ik weer een fles gemaakt met 60cc, want ze had tenslotte echt niet genoeg gedronken. Nou dat ging aardig goed totdat ze ineens heel hard begon te huilen.. krampjes.. dus ik haar beentjes opgetrokken en toen kon ze weer ff drinken. En ineens voelde ik in haar luier een hele hoop gebeuren, dus toen ze niet meer wilde drinken haar toch maar even verschoond.. jeetje wat een hoop zeg.. Ze had gister ook de hele dag al niet gepoept, dus dat zat haar natuurlijk dwars. Ik was met haar luier bezig en ze bleef gewoon doorpoepen.. nou zoveel heb ik zelden gezien pfff. Toen ze klaar was de nieuwe luier om gedaan en toen vond ze het weer prima, dus haar weer terug in bedje gelegd... 10 minuten later weer huilen en toen kwam alles er van de bovenkant uit.. dus gauw ff schone kleertjes aangetrokken.. ze gaat toch strax onder de douche met mij, want ze wil niet meer in badje. nou toen heb ik haar maar mee naar beneden genomen en lekker in haar kinderwagen bak gelegd en ze sliep gelijk weer met haar tut in de mond.. jeetje zeg.. en mama is nog best een beetje moe, maar de vogel is te hard aan het krijsen om ff lekker op de bank te gaan liggen.
haha de vogel? hihi snap het. Zo'n beest in een kooi... Ik denk al. Kun je niet even op bed gaan liggen dan? Doe ik hier 's middags ook. Tel uit en slapen maar.
Ja,maar Angela wil nu niet meer in haar eigen bedje liggen en hier slaapt ze eindelijk. Ze ligt in de bak van de kinderwagen beneden in de box... en hier is geluid en dat vind ze fijn en ik niet, dus kan niet naar bed gaan helaas.
Inbraak: ** BUDDYNIEUWS DAISY ** Samantha Rosalina is om 7.58 uur in het ziekenhuis geboren ivm meconium in het vruchtwater. Ze zijn nog in het ziekenhuis. ** EINDE BUDDYNIEUWS ** Bij meer nieuws laat ik het jullie weten! Gefeliciteerd Dais, met jullie dochter!
Daisy en mannetje van harte met jullie dochtertje Samantha Rosalina. Heel veel geluk en gezondheid gewenst... Veel liefs Diaan
\/ YEAH JOEPIE! \/ Daisy gefeliciteerd! Eindelijk meid. Ik hoop dat alles goed gaat en hoop ook snel meer van je te horen!
en daar is ze dan eindelijk Daisy en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter samantha
Als Nika al bevallen is, dan is Supermummy de hekkensluitster vandaag of morgen en dan zijn we allemaal mama's.
Buddienieuws: Ik kreeg een berichtje van deborah: Finn is vannacht om 4 uur opgenomen in het ziekenhuis, ik kreeg hem niet wakkeer vannacht Gelukkiggaat alles nu goed we moeten wel nog even blijven.Liefs debora Einde buddienieuws
Ow jeetje.. hopen dat het gauw goed gaat met Finn.. ow verschrikkelijk zeg.. het zal je overkomen bah.. Heel veel sterkte meis...
Jeetje wat schrikken Debora. Wat een opluchting dat alles nu goed gaat, maar de schrik zal er behoorlijk inzitten bij jullie lijkt me. Dikke knuffel, en hopelijk zijn jullie snel weer thuis.
Buddienieuws: Gelukkig gaat het alweer goed met finn. Hij blijft wel een nacht hier voor het spugen. Liefs Debora Einde buddienieuws