Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo te zien had Boney een flauwe bui...ha ha ha. Wel jammer als ze dit straks sluiten ja, dan is dat hoofdstuk toch afgesloten. Maar we gaan toch lekker verder bij de mama's.

Supermummy nog niet bevallen? Meid, dikke knuffel!
    Joma, heb je al iets gehoord?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee nog niks terug gehad ik vermoedt dus druk bezig :)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Daisy... EINDELIJK MEID.. Super gefeliciteerd met de geboorte van Samantha...Hele dikke knuffel en nu lekker gaan rusten en genieten meid....

@debora...Sjonge wat schrikken zeg.. Gelukkig gaat het weer goed met Finn...Hoop dat t snel nog beter gaat en dat ie lekker weer naar huis mag.. Knuffel voor jullie

Sja.. topic sluiten.. had het er net gister met edwin over.. zou het toch wel een emotioneel iets vinden.. tis dan echt over met de zwangerschap.. heb hier zo ontzettend veel aan gehad en tis zo mooi hoe we elkaar hebben kunnen steunen in moeilijke dagen en hoe we online kunnen lachen met elkaar om helemaal niks...Tis gewoon super..
    Edwin zei nog.. nou dan ga je het toch in boekvorm zetten en laten drukken.... tis een idee... zal s kijken wat d emogelijkheden zijn hier bij de drukker.. ken daar iemand die me misschien wel wil matsen.. Leuk naslagwerk om voor iedereen mee te nemen naar de meeting..

Ga binnenkort wel ff informeren...mocht het te doen zijn dan laat ik het natuurlijk weten en dan kunnen geinteresseerden het natuurlijk laten weten... ;)

@Boney.. fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad meid... heerlijk..
    wat een schatje is tessa zeg..

@Wen. wat een plaatje ook zeg.. en een wijze kijkers...daar gaat ze vast nog harten mee breken..hihihi

verder nog iets vergeten?

Oh ja.. Diaantje...sja wat kun je dan doen aan het spugen.... ik geef friso comfort er daar staat op dat de johannesbrootpitmeel er in zit tegen spugen.. misschien kun je daar een schepje van bij je voeding in doen.. (niet frisocomfort, maar joh.br.pitmeel dan he....) dat kun je los bij de supermarkt kopen.. dan wordt het iets dikker en komt het niet zo snel terug.. comfort is ook tegen krampjes dus het zal wel niet slecht zijn voor de ontlasting neem ik dan aan..anders ff voedingslijn bellen...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier een baaldag...

lastige schoonmoeder... moe... drukke kids.. slecht weer... hormonen hormonen.. edwin druk met van alles behalve met mij en marijn.. moet morgen ook weer werken.. hoe ga ik het toch allemaal doen....

Zit er gewoon een dagje doorheen.. doe niks anders dan huilen en sacherijnig (schrijf je dat zo?) zijn...Gelukkig trekt Marijn zich er niets van aan.. is net zo lief en slaperig als anders...hahah..

Schoonzusje vroeg al naar meer foto's... Nou ik zou niet weten wanneer ik die zou moeten maken.. hij slaapt alleen maar dus die foto's worden wat eentonig...ga morgen s proberen om zijn lachje op de camera te krijgen.. is zooo lief....Ik ben echt verliefd...

Merk ook dat ik heel erg naar edwin verlang.. en nee niet naar seks..hihi.. maar gewoon een arm om me heen of lekker tegen m aan liggen...ik mis m gewoon.. heb een beetje het gevoel alsof ie me een beetje ontwijkt omdat ie met zoveel andere dingen bezig is.. als ik de minuten zou moeten tellen (uitgezonderd bevalling) dat ie samen met mij gewoon op de bank of bed heeft zitten te genieten van Marijn dan kan ik dat op 2 handen tellen.. Waarschijnlijk zie ik het vandaag gewoon allemaal te somber in en zie ik spoken...ben gewoon uit mijn doen en ook wel een beetje onredelijk denk ik.. Hij doet echt zijn best wel hoor om mij te ontzien.. kookt iedere avond en ik heb nog geen 1 nachtvoeding hoeven doen.. doet de kids in bad en naar bed en helpt bij het huishouden.. daarnaast is ie bezig met administratie, klussen in huis, tuin e.d. dus druk druk druk.. maar ik dan? ik wil ook aandacht! Denk gewoon niet dat ie dat ziet...omdat hij toch op zijn manier zoveel doet voor me vind ik het een beejte naar om te zeggen dat ik hier mee zit...en ach.. morgen voel ik me vast beter en zie ik het allemaal wat meer in perspectief...

Wat een lang verhaal, maar heeeerlijk dat ik het hier kwijt kan...
    en weeerrrr tranen...

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dat van Edwin en jou herken ik Ichtus, hier is het een beetje hetzelfde.

Een hele dikke knuf.

Ik ga afsluiten en duimen dat ik een beetje goede nacht krijg van zoonlief.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    dat zou ik idd ook wel willen ja!
    we kunnen het misschien uitprinten en inbinden? of zou dat onmogelijk zijn? :)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dikke knuffel voor jou Ichtus! Kan me voorstellen dat je 't lullig vindt om er over te beginnen tegen Edwin omdat ie al zo veel lieve dingen doet... hoop dat je je morgen weer beter voelt, en anders gewoon even zeggen hoor, al is het maar om het kwijt te zijn... ;)

En las dat jij het ook al over inbinden van dit alles had... lijkt me super! Vraag maar eens aan die drukker, ik wil graag een exemplaar als het prijs technisch te doen is! :D

Hier net trouwens dat nummer van Phill Collins 'You'll be in my heart' van Tarzan, echt tranen in mijn ogen! :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey dat zou super zijn als we allemaal er een boekwerk vsn hebben :) ja diegene die het leuk vinden dan :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach meid een hele dikke knuffel!!! die hormonen ook :( die moeten maar snel vertrekken :rolleyes: maar denk dat edwin mischien zo druk met de andere dingen bezig is om te helpen, dat hij jou een beetje vergeet :( dikke knuffel !! en wel lief van je mannetje ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mooi nummer ;)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    rot zeg ichtus. Begrijp het wel. Wij kruipen bewust soms even tegen elkaar aan in bed.
    Wil ff bij je liggen zeg ik dan. Heerlijk is dat. Maar je bent gewoon beiden bezig met hele andere dingen. We zijn blij als we eindelijk 'savonds onze ogen dicht kunnen doen en dan is er weinig tijd om te knuffelen.
    En Peter is bezig een koortslip te kweken sinds vandaag dus zoenen zit er voorlopig ook niet in....

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @WEN:
    Jij hebt toch die luiertas van Wallaboo? Ik wil hem ook gaan bestellen, maar twijfel nog over de kleur. Ik wil of de groene of de bruine.
    Ik wil graag weten hoe groen die groene is (vaag...) en is die bruine wel mooi van kleur?

Hoe bevalt de tas eigenlijk? Tis wel een hoop geld dus moet het wel een goede koop zijn.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dit stond er bij de mamma,s hyves van NIKA

ff snel een berichtje van mij, 3 maart ben ik bevallen van Isabel! ze weegt 4340 gram en is 52cm lang. ze doet het super, maar met mij gaat het niet zo goed, ik kan alleen maar plat liggen maar zodra het beter gaat kom ik meer vertellen.

hoop dat alles met jullie en de kleintjes ook goed gaat!
    liefs annika

-------------------------------------------------------------------

NIka gefeliciteerd met jullie dochter Isabel!!!en rustig aan meid!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nika gefeliciteerd!
    Daisy gefeliciteerd!

Leuk, die baby's erbij :D

Debora, jeetje wat schrikken zeg.. Lijkt me doodeng dat je je kindje niet wakker krijgt. Gelukkig gaat het nu goed met Finn!

Boney, prachtig meiske heb je zeg! Echt een scheetje!
    Wen, wauw Fenne is ook echt een hele mooie meid! Die gaat idd nog een heleboel harten breken met dat mooie koppie :D

Ichtus, dikke knuffel voor jou meid! Ik herken je gevoel heel goed! Nu zijn de rollen bij ons omgedraaid. We hebben het zo druk met ons nieuwe huis en met Lune die veel huilt en ik met mijn studie en vriendje met zijn werk dat we niet aan elkaar toekomen en ik heb er ook niet zo'n behoefte aan.. Vriend wel en die vindt dat ook niet zo leuk maar ik kan het nu even niet opbrengen om gezellig met hem te zijn. Komt vanzelf weer en bij Edwin ook, weet ik zeker! Misschien moet je het er even serieus met hem over hebben dat je hem mist..

Ik ga zo naar bed en hoop zo dat Lune wil slapen vannacht, anders trek ik het echt niet heel lang meer. Vandaag de hele dag aan het verven geweest, mijn moeder heeft opgepast. Morgenvroeg weer flink aan de slag en 's middags ben ik lekker bij Lune.

Trusten meiden!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nika;gefeliciteerd!

Ichtus, wat vervelend allemaal. Probeer het met hem te bespreken, want je hebt hem nodig. Dan kan hij beter de stofzuiger laten staan en even lekker met jou op de bank kruipen. Dat huishouden komt later wel.... Dikke knuffel!

Ik wil wel een ingebonden exemplaar van het forum. Lijkt me erg leuk voor later. Volgens mij kunnen we dan smakelijk lachen om onze uitspraken, zorgen, etc.

Dees, goede nacht gehad?

Hier was het een heerlijke rustige nacht. Ze viel na elke voeding als een blok in slaap. Heerlijk om even bij te tanken!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, hoe is het met Lune? Zijn de krampjes al wat minder?
    Trek je het allemaal nog een beetje met de verhuizing?Jullie hebben het maar druk....dikke knuffel!

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    ** Aanvullend Buddynieuws Daisy **

Daisy was gister nog wat duizelig, is vannacht in ziekenhuis gebleven (ook ivm kraamzorg).
    Het gaat steeds beter, ze gaan voor 12 uur naar huis vandaag.
    Samantha lijkt een tevreden beeb, rustig.

** Einde Buddynieuws **

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Daisy fijn dat jullie naar huis mogen!

hier nog geen nieuws of sms terug gehad van Suppermommy!dus nog geen spaans baby nieuws!

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Daisy en Nika.. gefeliciteerd!

Nou een poging tot mijn bevallingsverhaal.

Mijn vader vierde zaterdag 1 maart zijn verjaardag en daar ben ik nog naar toe geweest. Ik ben op rond half 12 naar huis gegaan, omdat ik me niet lekker voelde. Bij het verlaten van de verjaardag hebben nog een aantal familieleden mijn buik ingestraald.. haha.. Blijkbaar heeft het toch geholpen. Toen ik thuis kwam, ben ik op de bank gaan liggen en kwam gelijk mijn ene hond op mijn buik liggen. Achteraf gezien, is dit toch vreemd, want ze kwam nooit op mijn buik liggen. En ben na een uurtje toch naar bed gegaan.

Rond half 2 kwam mijn vriend ook naar boven en zei tegen hem dat ik erg veel last van rugpijn had en dat ik ff een kruik ging maken. Dit dus gedaan en terug naar bed. Hij wilde komen knuffelen, maar zelfs dat wilde ik niet van de pijn. Ik heb toch nog een tijdje in bed gelegen, maar uiteindelijk was het niet meer houdbaar. Ik wilde alleen zijn en ben dus naar beneden gegaan. De rugweeen kwamen heel onregelmatig en vanaf 11.00 uur kwamen ze eindelijk regelmatig. Dus heeft mijn vriend de verloskundige gebeld. Die kwam snel en ik bleek al 5 cm ontsluiting te hebben. Ze heeft toen mijn vliezen gebroken.

Na het breken van mijn vliezen kwamen de weeen steeds sneller en kon ik ze nog redelijk te baas. Rond 16.00 uur kwam de verloskundige terug en bleek ik nog steeds 5 cm te hebben. Ze heeft toen de baarmoedermond gemasseerd en dit had effect. Ik had 7 cm ontsluiting. Ik heb hierna alleen nog maar onder de douche gestaan en gezeten, omdat dit het fijnste was. Maar de weeen zakte af en we werden rond 18.00 uur naar het ziekenhuis gestuurd vanwege het afzakken van de weeen. Het ritje naar het ziekenhuis was gelukkig goed te doen.

In het ziekenhuis aangekomen, kreeg in weeenopwekkers en lachgas tot volledige ontsluiting. En toen is het heel snel gegaan. Ik heb uiteindelijk 1.55 uur geperst, waarvan 1 uur zelf en daarna met de vacuumpomp (wat ook niet helemaal soepel ging) Rond 22.30 uur werd besloten naar de OK gegaan, omdat Jenna vast zat in de bekken en een sterrekijker was. Het wachten om naar de OK te gaan was een hel en de pijn was inmiddels vreselijk. Ik had nog gewoon persweeen en moest wachten tot de OK gereed was. Mijn vriend was inmiddels ingestort en stond aan mijn bed te huilen. Hij vond het vreselijk mij zo te zien en vooral de pijn die ik had.

Om 23.11 uur is Jenna geboren en heb haar maar snel gezien. Gelukkig was alles goed en mocht ze snel nog ff terug bij mij. Maar de leegte die je dan voelt is toch vreselijk. Je vriend is weg en je kindje ook. Pff.. dat was ff zwaar. Maar om 01.00 werd ik op mijn eigen kamer gereden, waar mijn vriend en Jenna ook waren.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet gebruikt heb... ja, alleen als vluchttas naar het ziekenhuis ;)
    Ik vind het een erg mooie tas, was meteen dik tevreden met de kleur (heb de bruine) en de kwaliteit, je kan wel zien & voelen dat het een goede tas is... lekker ruim ook... maar anders bestel je 'm en stuur je gewoon terug als je niets vind... kan jou het schelen :D

Deel Deze Pagina