Goedemorgen! @Ichtus, voel je je vandaag weer wat beter? Met zo'n kleintje draait alles gewoon om de baby en het runnen van het huishouden. Zeker met andere kids erbij. Dat weet je wel met je verstand maar je gevoel (zeker door de hormonen) zegt vaak andere dingen. Dan wil je gewoon even samen zijn! @Nika, gefeliciteerd met jullie dochter Isabel! Hopelijk voel je jezelf ook snel weer wat beter. @Daisy, fijn dat je vandaag naar huis mag. @Dotje, wat een heftige bevalling zeg. Je hebt het erg zwaar gehad. @Supermummy, zou ze haar kindje al vast hebben? Wij hebben weer een onrustige nacht achter de rug. Kaylee had krampjes en wordt verkouden dus die wilde alleen bij mama liggen vannacht. Nu ligt ze eindelijk in haar eigen wieg te slapen. Een week lang nachten van 3 uur slaap begint me nu op te breken. Dus hier waren er net ook al tranen. Nico is chagreinig en die denkt dat ik alles al weer gewoon kan doen, dus daar krijg ik gewoon weinig steun van. Net was hij boos op mij omdat hij zijn deodorant niet kan vinden. Nou ja zeg! De komende week is hij vrij maar als het zo moet mag hij van mij wel weer gaan werken hoor. Oh ja, over het inbinden van dit topic.... Je moet dus elke pagina handmatig kopieren naar Word om het te bewaren. Zelf met 40 mama's is dat toch best wel veel werk vrees ik.
balen MamaNorah, zou er geen andere optie zijn voor het kopieeren? misschien kunnen we een Mod vragen of zij het kunnen exporteren naar Word en naar een van ons kan mailen?
zo Dotje, heftige bevalling ook... lijkt ergens wel een beetje op die van mij... ik heb het mcment van alleen op de kamer liggen terwijl Vincent en Fenne weg waren helemaal niet zo bewust meegemaakt... ik was zo moe & duf dat ik alleen maar lag te liggen zeg maar... toen mijn vriend helemaal emotioneel aan mijn bed stond, kwam pas het besef...
Yeah BUDDY NIEUWS SUPERMUMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sara geboren om 4.32 uur en weegt 3400 gram ,alles goed!!!! einde buddynieuws als er meer nieuws is laat ik het weten! heb wat teruggestuurd namens ons allemaal en gezegd dat ze de laatste was hier!
Er was hier ooit een vraag over bij "over deze site" van een (geloof ik) april mama. De mods zeiden toen dat er geen ander manier was.
YEAAAAHHHHH SUPERMUMMY GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER SARA! HEEEEEL VEEL GELUK SAMEN EN GENIET ERVAN!!
Pffff... dat was echt de laatste... de hekkensluitster... nu met zijn allen naar de mamma's... weer een stukje afgesloten... zal het toch wel heeeeel erg gaan missen...
Ik zal het ook ontzettend gaan missen.. Misschien kan een ieder die naar d emeeting een deel kopieeren en uitprinten ofzo..en dat dan uitprinten..? Ik vind het moeilijk om dit nu allemaal af te sluiten..!
Supermummy & partner, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sara! Jeetje, das dan echt de laatste februari-mama & baby... wat voelt dat gek, de tijd is toch eigenlijk voorbij gevlogen he? Ik vind het best een goed idee om allemaal een deel uit te printen, maar er moet toch een makkelijkere manier zijn? Maar ja, als er al een topic over geweest is, dan zal dit wel echt de enige manier zijn...
meiden..hoe denken jullie er over om allemaal een deel uit te printen..? Het is toch heel mooi om dit alles te bewaren? Wij hadden zo'n bijzonder hecht clubbie...ik wil dit wel graag bewaren..
Ik word ook een beetje verdrietig als ik eraan denk dat dit topic gesloten wordt. Wat is de tijd dan inderdaad erg snel gegaan....kan me nog herinneren dat we allemaal zaten de keuvelen over 20 wkn. echo's e.d. En nu....nu hebben we het over voedingen, luiers, e.d. We moeten vast een manier vinden om dit alles te bewaren.
Word er ook emo van... We hebben heel wat meegemaakt met z'n allen. Het is echt weer een stuk afsluiten...
supermummy.... van harte meid... met sara... lekker genieten... krijg helemaal kippenvel bij de gedachten dat we gaan sluiten met deze topic... zal het missen...